Zijn ze niet goed weer wat bommen op radarinstallaties aan het gooien?
VS-troepen mogelijk in gedemilitariseerde zone
Uitgegeven: 19 maart 2003 12:46
Laatst gewijzigd: 19 maart 2003 12:50
KOEWEIT - Amerikaanse en mogelijk ook Britse militairen zijn woensdagochtend omstreeks elf uur (negen uur Nederlandse tijd) de gedemilitariseerde zone tussen Koeweit en Irak binnengetrokken. Dit hebben bronnen binnen de veiligheidsdiensten van Koeweit gezegd.
Een woordvoerder van de Amerikaanse strijdkrachten wilde het bericht bevestigen noch ontkennen. Een Britse woordvoerder wilde alleen zeggen dat "soldaten vooruitgeschoven posities hebben ingenomen".
dus nog neit echt oorlog geloof ik
quote:De oorlog begint wanneer het Tomahawks gaat regenen.
Op woensdag 19 maart 2003 13:02 schreef du_ke het volgende:
van nu.nlVS-troepen mogelijk in gedemilitariseerde zone
Laatst gewijzigd: 19 maart 2003 12:50KOEWEIT - Amerikaanse en mogelijk ook Britse militairen zijn woensdagochtend omstreeks elf uur (negen uur Nederlandse tijd) de gedemilitariseerde zone tussen Koeweit en Irak binnengetrokken. Dit hebben bronnen binnen de veiligheidsdiensten van Koeweit gezegd.
Een woordvoerder van de Amerikaanse strijdkrachten wilde het bericht bevestigen noch ontkennen. Een Britse woordvoerder wilde alleen zeggen dat "soldaten vooruitgeschoven posities hebben ingenomen".
quote:Ik denk al wat langer zelfs.
Op woensdag 19 maart 2003 13:04 schreef amnesiac het volgende:
De kans is al wel groot dat special forces al enige dagen actief zijn in Irak.
quote:Ik denk dus wel al oorlog.
Op woensdag 19 maart 2003 13:02 schreef du_ke het volgende:
van nu.nlVS-troepen mogelijk in gedemilitariseerde zone
Laatst gewijzigd: 19 maart 2003 12:50KOEWEIT - Amerikaanse en mogelijk ook Britse militairen zijn woensdagochtend omstreeks elf uur (negen uur Nederlandse tijd) de gedemilitariseerde zone tussen Koeweit en Irak binnengetrokken. Dit hebben bronnen binnen de veiligheidsdiensten van Koeweit gezegd.
ze wilden een grote hypermoderne pantserinfanterie eenheid (4th infanterie?) vanuit Turkije laten aanvallen maar die staan nog steeds te wachten in de havens, die hebben nog minstens een week nodig om zich te installeren (als ze nu toestemming zouden krijgen) en ik dacht dat daar niet meer over gediscussieerd werd in het parlement.
ze krijgen wel misschien toegang tot het luchtruim voor jagers en bommenwerpers
quote:nope
Op woensdag 19 maart 2003 13:06 schreef valek het volgende:[..]
Ik denk dus wel al oorlog.
ze staan op het punt van oorlog voeren ... da's nog een klein verschil
nog een uurtje of 13, gok ik ...
quote:En zo te lezen is daar de eerste Irakese dode bij gevallen. De eerstewapenfeiten.
Op woensdag 19 maart 2003 13:01 schreef tvlxd het volgende:
Lijkt me sterk, hoewel ze wel een bootje hebben lek geschoten: http://www.timesonline.co.uk/article/0,,3-615748,00.html
Maar, over een paar uur stijgen de kijkcijfertjes van de CNN weer!
quote:Ach, er wordt al twaalf jaar 'oorlog' gevoerd.
Op woensdag 19 maart 2003 13:08 schreef Krankjorem het volgende:[..]
En zo te lezen is daar de eerste Irakese dode bij gevallen. De eerstewapenfeiten.
Als ze vannacht om 2 uur aanvallen (is in Irak dan al 4 uur) is t bijna licht en dan gaan ze niet nog eens komen.
Dus donderdag vroeg in de avond.
Zal ik is ff een oorlog beginnen,.. dan mogen saddam en bush blij zijn als ze beide nog een minuut leven.
quote:Vier uur des nachts schijnt hét moment te zijn om aan te vallen.
Op woensdag 19 maart 2003 13:11 schreef PLAE@ het volgende:
Als ze vannacht om 2 uur aanvallen (is in Irak dan al 4 uur) is t bijna licht en dan gaan ze niet nog eens komen.
quote:yep, ga terug naar je bed...dromen is leuk, maar niet realistisch...
Op woensdag 19 maart 2003 13:11 schreef EggsTC het volgende:
Wat een gezeik over die oorlog...Zal ik is ff een oorlog beginnen,.. dan mogen saddam en bush blij zijn als ze beide nog een minuut leven.
quote:doe maar dan
Op woensdag 19 maart 2003 13:11 schreef EggsTC het volgende:
Wat een gezeik over die oorlog...Zal ik is ff een oorlog beginnen,.. dan mogen saddam en bush blij zijn als ze beide nog een minuut leven.
quote:met grondtroepen ja. Maar is te kort om in het donker de boel nog voldoende schoon te vegen/ te bestoken.
Op woensdag 19 maart 2003 13:12 schreef tvlxd het volgende:[..]
Vier uur des nachts schijnt hét moment te zijn om aan te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |