quote:Het moment dat newbies het overnemen zitten we al in de problemen
Op woensdag 19 maart 2003 11:08 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dus zoals gisteren met brad en zwets , dat zou niet meer kunnen ???? nahja zeg
Vinkje als een post loos is.. Als je ratio te laag is kan je niet meer posten.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:08 schreef yvonne het volgende:[..]
nee.
quote:het gebrek aan eigen initiatief en creatieviteit dus bij de nieuwere generatie, het is moet ergens bijhoren gedrag ..tja... Gelukkig zijn er nog wel andere users die nieuw zijn en wel origineel zijn ...
Op woensdag 19 maart 2003 11:09 schreef yvonne het volgende:[..]
Het moment dat newbies het overnemen zitten we al in de problemen
quote:Begrijp me goed, het is zo verschrikkelijk laveren.
Op woensdag 19 maart 2003 11:08 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dus zoals gisteren met brad en zwets , dat zou niet meer kunnen ???? nahja zeg
Luigi ,. we mogen geen jachtseizoen meer hebben
En dat tussen swetzz en brad enzo, dat was humor omdat je het kent en snapt, maar nu komt er een newbie, gebruikt dat ook en opeens lees je het anders, of je proeft dat het op een andere manier gebruikt wordt,
laveren
quote:wat is nuttig?? en wie gaat dat nakijken?? Of net zoals op tweakers dat iedere users een andere users kan modden? (is toch daar?)
Op woensdag 19 maart 2003 11:09 schreef Roonaan het volgende:
Een nuttige-post ratio zou dan nog beter zijn...Vinkje als een post loos is.. Als je ratio te laag is kan je niet meer posten.
quote:Dat is eigenlijk iets wat ik (we?) niet meer wil. Het wordt te snel overgenomen, de 1 kan tegen een geintje, de ander voelt zich echt aangevallen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:09 schreef nossio het volgende:
ik vind dat de usuals best mogen blijven.
een van de leuke dingen vind ik de flames die afentoe ontstaan.
quote:juist...
Op woensdag 19 maart 2003 11:11 schreef Luigi het volgende:[..]
Dat is eigenlijk iets wat ik (we?) niet meer wil. Het wordt te snel overgenomen, de 1 kan tegen een geintje, de ander voelt zich echt aangevallen.
quote:Dat is het verschil tussen een geintje , elkaar lekker afzeiken en later een biertje met elkaar pakken zeg maar.
Op woensdag 19 maart 2003 11:10 schreef yvonne het volgende:[..]
Begrijp me goed, het is zo verschrikkelijk laveren.
laveren
En het afzeiken en het serieus menen en ook blijven volghouden
Kan trouwens ook je aantal posts / aantal posts in vroegtijdig gesloten topics zijn..
quote:ik moet het met je eens zijn:{ al is dat gerel af en toe gewoon ngeinig .. jammer dat het zo verkeerd wordt uitgelegt soms.
Dat is eigenlijk iets wat ik (we?) niet meer wil. Het wordt te snel overgenomen, de 1 kan tegen een geintje, de ander voelt zich echt aangevallen.
quote:Maar...maar..maar
quote:Dat valt toch wel mee? Die reeksen blijven toch wel draaien, een beetje reeks heeft zo 5 users.... Dan kan je al een heleboel topics openen
Op woensdag 19 maart 2003 11:07 schreef Troel het volgende:[..]
dan krijg je op een gegeven moment: kan jij dat even voor me openen, want ik heb dat al geopend... Lijkt me ook weer onhandig voor de reeksers... (altijd weer de reeksers)
quote:Het kan vaak genoeg gebeuren dat een topic gesloten wordt ondanks de bijdrages van een paar users om het op koers te houden. Als je deze maatregel door gaat zetten demotiveer je users om een topic van ramkoers af te halen en verlaten ze het (dan) zinkende schip.
Op woensdag 19 maart 2003 11:12 schreef Roonaan het volgende:
Kan trouwens ook je aantal posts / aantal posts in vroegtijdig gesloten topics zijn..
quote:Ik denk niet dat onzin minder wordt als men elkaar niet meer de grafkanker toe mag wensen eigenlijk.
Op woensdag 19 maart 2003 11:11 schreef Luigi het volgende:Dat is eigenlijk iets wat ik (we?) niet meer wil. Het wordt te snel overgenomen, de 1 kan tegen een geintje, de ander voelt zich echt aangevallen.
Verzin eens wat nieuws lieve mensen!
quote:Goed he!
Op woensdag 19 maart 2003 11:14 schreef Litpho het volgende:[..]
Als je deze maatregel door gaat zetten demotiveer je users om een topic van ramkoers af te halen en verlaten ze het (dan) zinkende schip.
quote:Ja, en dat wordt dat weer overgenomen zeker! Ik kijk wel uit voordat ik een nieuwe hype start!
Op woensdag 19 maart 2003 11:15 schreef robh het volgende:[..]
Ik denk niet dat onzin minder wordt als men elkaar niet meer de grafkanker toe mag wensen eigenlijk.
quote:vinketering?
Ik denk niet dat onzin minder wordt als men elkaar niet meer de grafkanker toe mag wensen eigenlijk.
quote:dat is het probleem en ik begin het te begrijpen wat er heerst in onzin.. De oude users posten op oude voet verder, trekken zich geen moer van regels of wat dan ook aan. de nieuwe generatie denkt dat zij dat ook kunnen maar vergeten dat de oude users al tijden zo bezig is. En dus intepreteren ze de zaak wat verkeerd en ontstaan er de scheve situaties.
Op woensdag 19 maart 2003 11:13 schreef nossio het volgende:[..]
Maar...maar..maar
Kom d'r dan niet als je er niet tegen kan!
Das hetzelfde als andere topics,is het niet jouw humor,mening af wat dan ook...als je er niet mee om kan gaan ga er dan ook niet reageren!
quote:Nee. Dat zorgt ervoor dat de "serieuze" users in Onzin en masse topics gaan verlaten op het moment dat een paar newbies foute opmerkingen gaan maken. Ik kan me niet voorstellen dat dat de sfeer ten goede gaat komen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:15 schreef Roonaan het volgende:
Goed he!
quote:Mja het ligt aan de toon waarop het gebeurt. Laatst heb ik je een topic laten sluiten over een zelfmoordmeet, weet je nog? Dat topic was duidelijk bedoeld om bepaalde R&Pers belachelijk te maken.
quote:Nee dat werkt ook niet .. goed gedrag zou normaal moeten zijn.
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Cynic het volgende:
En als goed gedrag nou beloond wordt, ipv uitsluitend slecht gedrag bestraffen. Bepaalde privileges ofzo?
quote:Want? Er wordt minder gepost in potentieel vrij kansloze topics, en dat is slecht voor de sfeer
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Litpho het volgende:[..]
Nee. Dat zorgt ervoor dat de "serieuze" users in Onzin en masse topics gaan verlaten op het moment dat een paar newbies foute opmerkingen gaan maken. Ik kan me niet voorstellen dat dat de sfeer ten goede gaat komen.
quote:Dat staat ook in de regels dat dat soort topics niet kunnen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Maanvis het volgende:[..]
Mja het ligt aan de toon waarop het gebeurt. Laatst heb ik je een topic laten sluiten over een zelfmoordmeet, weet je nog? Dat topic was duidelijk bedoeld om bepaalde R&Pers belachelijk te maken.
quote:Maar dat is het niet....
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Nee dat werkt ook niet .. goed gedrag zou normaal moeten zijn.
Niet dus
quote:Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dat staat ook in de regels dat dat soort topics niet kunnen.
quote:tja ik ken het topic verder niet , maar onzin topics om mensn in R&P belachelijk te maken mogen niet. Die regel is al vrij oud.
Op woensdag 19 maart 2003 11:20 schreef Maanvis het volgende:[..]
Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
quote:Newbies zijn op zo'n moment nog beter dan nu in staat om topics te verkloten tot kansloos. Dat is slecht voor de sfeer.
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Roonaan het volgende:
Want? Er wordt minder gepost in potentieel vrij kansloze topics, en dat is slecht voor de sfeer
quote:Neuh, ik denk dat er wel leukere dingen zijn dan mensen (goedbedoeld)voor vanalles en nogwat uit te maken.
Op woensdag 19 maart 2003 11:15 schreef Roonaan het volgende:vinketering?
Geef topics een kans en laat newbies lekker newbies zijn. Dan komt er vanzelf weer wat bovendrijven wat "leuk" is. Nu is dat nog niet mogelijk (en daar zijn in mijn ogen vooral de users die zichzelf erg leuk vinden en een neurotische tick hebben om in werkelijk alle topics te blaten/blèren/zeuren/posten debet aan)..
quote:mag ik je erop wijzen dat ik nog op pagina 3 zit...
Op woensdag 19 maart 2003 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Toch grappig dat iedereen altijd zegt dat ik zo'n kuttopics heb, maar dat dit toch al het 3e topic is dat door mij geopend dat richting de 11 pagina's gaat
quote:Dank u voor dit compliment.
Op woensdag 19 maart 2003 11:22 schreef robh het volgende:[..]
en daar zijn in mijn ogen vooral de users die zichzelf erg leuk vinden en een neurotische tick hebben om in werkelijk alle topics te blaten/blèren/zeuren/posten debet aan)..
quote:misschien het groeiproces wat hier en daar over gesproken word?
Toch grappig dat iedereen altijd zegt dat ik zo'n kuttopics heb, maar dat dit toch al het 3e topic is dat door mij geopend dat richting de 11 pagina's gaat
quote:Omdat ze heel misschien WEL de strekking van dat topic snapten
Op woensdag 19 maart 2003 11:20 schreef Maanvis het volgende:[..]
Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
quote:komt omdat je wisselvallige bent . de Ene keer zeik je en de andere keer heb je wat nuttigs
Dit soort users maken dat users wel 3 keer nadenken voordat ze een potentieel leuk topic openen.
quote:Nou, zo vatte ik het op, en met mij een ontiegelijk grote groep users op het forum. Dat topic werd blijkbaar maar door een klein groepje op de juiste manier uitgelegt, waaronder jijzelf. De rest van de users werd hier gewoon door gekwetst. Voor wiens leed leed kies je dan, het leed van gellarboy en de usuals die een leuk topic gesloten zien worden, of het leed van een grote groep users die hier serieus aanstoot aan neemt?
Op woensdag 19 maart 2003 11:25 schreef yvonne het volgende:[..]
Omdat ze heel misschien WEL de strekking van dat topic snapten
Jouw gevolgtrekking was nl niet de juiste,
neemt niet weg dat het achteraf gezien een van de mindere topics was
Inlevingsvermogen is altijd een goede eigenschap voor modjes
quote:Ja, we moeten snel eslissen, want een reeks zit er niet in!
Op woensdag 19 maart 2003 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tja .. dus wat gaat het worden ?
quote:het verbaasd me trouwens niet hier de naam van [bepaalde user] tegen te komen...
Op woensdag 19 maart 2003 11:29 schreef Maanvis het volgende:[..]
Nou, zo vatte ik het op, en met mij een ontiegelijk grote groep users op het forum. Dat topic werd blijkbaar maar door een klein groepje op de juiste manier uitgelegt, waaronder jijzelf. De rest van de users werd hier gewoon door gekwetst. Voor wiens leed leed kies je dan, het leed van gellarboy en de usuals die een leuk topic gesloten zien worden, of het leed van een grote groep users die hier serieus aanstoot aan neemt?
Inlevingsvermogen is altijd een goede eigenschap voor modjes
quote:Of in elk topic 'afteltopic' roepen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:26 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het overigens wel ontzettend irritant dat er users zijn die in topics met een grap, een leuk plaatje of een leuke link altijd moeten laten weten als ze iets niet leuk vinden of dat het al oud is. *kijkt beetje streng naar Blaatschaap*.Dit soort users maken dat users wel 3 keer nadenken voordat ze een potentieel leuk topic openen.
quote:Swets? Miss bleu?
Op woensdag 19 maart 2003 11:30 schreef Troel het volgende:[..]
het verbaasd me trouwens niet hier de naam van [bepaalde user] tegen te komen...
quote:Of 'hi-la-risch'.
Op woensdag 19 maart 2003 11:30 schreef Luigi het volgende:[..]
Of in elk topic 'afteltopic' roepen.
.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:31 schreef Luigi het volgende:[..]
Of 'hi-la-risch'.
.
of alleen de smilie
quote:Ik roep in best veel topics : GEWELDIG TOPIC! Of GENIAAAL!!!
Op woensdag 19 maart 2003 11:31 schreef Luigi het volgende:[..]
Of 'hi-la-risch'.
.
Maar dan meen ik het ook echt
quote:Dit wordt geen reeks hoor
Op woensdag 19 maart 2003 11:32 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ik roep in best veel topics : GEWELDIG TOPIC! Of GENIAAAL!!!
Maar dan meen ik het ook echt
quote:die noemde ik in dat topic
Op woensdag 19 maart 2003 11:32 schreef Roonaan het volgende:[..]
Gellarboy?
nou aub een typisch voorbeeld van een onzin topic met de biujbehorende reacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |