Vrienden gezien weer en ik vond aansluiting bij ze. Deed me gewoon goed om ze te zien. Ik vind ze te gek
Bijgepraat heb ik en afgesproken dat ik ze vaker ga zien.
Doet gewoon goed. Heel goed doet het.
Is veel beter dan alles alleen doen.
En nu lekker verder dromen
Ik ken mijzelf enigzins door eigen ervaringen, maar ook weer niet wat ik te bieden zou kunnen hebben. Ik ben onzeker over mijzelf... Maar wil mijzelf juist beter leren kennen.
Ik wil leren in mijn leven...
Een van de redenen waarom ik psychologie ga studeren volgend jaar... in plaats van informatica... Al komt het geheel van abstractheid en concreetheid erg weer terug in de maatschappij...
quote:Mooie sig
Op woensdag 19 maart 2003 08:38 schreef dasto het volgende:
moe, verlang naar zon, verward (mbt relatie), zenuwachtig (mbt oorlog)
Net een leuk weekend in het vooruitzicht..
Ga nog maar ff terug naar bed, en hopen dat ik morgen weer helemaal beter ben...
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 09:51 schreef SEMTEX het volgende:
Brakmaar geestelijk erg ok. Wakker word ik buiten wel. En ik ben dolblij dat ik nog steeds op gewicht ben, weer bijna net zo slank als voorheen
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 09:55 schreef Ilsjuhh het volgende:stomme stomme school
altijd dat gezeik over alles...lessen die gewoon niet doorgaan...dus ik zit tot 13.15 voor jan lul op school
verder erg vrolijk...en blij en ik voel me zonnigook al issut niet zonnig en loop ik vandaag helemaal int zwart
quote:Jij ook al...
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Spijker83 het volgende:
Ja gaat wel.
Heb weer tot 4 uur les dus das minder
xx
Lies
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:02 schreef Fogerty het volgende:
Ik ben nog steeds de onzekere puber
En daarnaast ben ik erg blij omdat ik een dag vrij heb en het erg mooi weer is, zometeen maar eens lekker een eindje fietsen
doet best pijn, want zit in de buurt van een kootje
Bweeeeeeeh, zo'n mooie dag en ik ga nu dus depressief in bed kruipen. Misschien is het over een uurtje weer weg en kan ik toch nog even van het mooie weer genieten.
De depressie-vicieuze cirkel he: ik voel me kut en ga dus jankend in bed liggen in plaats van te genieten van het mooie weer, en dat vind ik dan weer zo stom van mezelf dat ik me NOG kutter voel. Misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat het vandaag niets meer wordt, grote kans dat ik me dan weer wat minder "verplicht" voel om me goed te voelen en het direct weer wat beter gaat
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 19-03-2003 14:02]
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 00:52 schreef ArmaniMania het volgende:
Zaligen nu lekker gaat
Slaap ze (btje late reaktie, maar desalniettemin gemeend )!
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:56 schreef Faithy het volgende:
Ik snij me net in mn vinger met een ontzettend scherp mes, hele diepe snee, ff aankijken ...doet best pijn, want zit in de buurt van een kootje
quote:Gaat het alweer?
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Lies25 het volgende:
Het gaat wel....
heb zelfs de neiging mijn huis te ontvluchten in plaats van te vluchten in mijn huis..xx
Lies
On-topic:
Damn... Ik voel me zonnig...
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:24 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Buikpijn , futloos , en ik zou willen dat ik een keer in de maand een jongetje was .
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 09:53 schreef EggsTC het volgende:[..]
![]()
Ben jij ooit dik geweest dan?
Vorige week afspraak gemaakt met een docent... en nu zegt hij doodleuk niets van die afspraak te weten
quote:Nee , Panadol plus helpt bij mij altijd prima, het is gelukkig alleen de eerste dagen , die zijn het ergste , maar had geen behoeft aan thuis in bed te liggen met een warme kruik .
Op woensdag 19 maart 2003 14:26 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
gaat vanzelf weer over... trouwens... hebbie aleve wel eens geprobeerd? aspirines helpen normaal niet tegen menstruatiepijn maar aleve werkt bij mij echt
maarjah...
ik zit nu lekker The Lion King te kijken....
Huilen en zwijmelen tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |