abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9207254
Iemand hier met de Do-it advanture gids?
Er staat een foto'tje in van iemand die ik graag wil hebben.
Ze is een keer mee geweest met zo'n reis naar Noorwegen.

ik hoor het wel

pi_9208689
http://www.doitvakanties.nl/
op deze site kan je de brochure even voor niks naar je toe laten sturen. Of ga anders even naar een reisbureau, waar je hem ook voor niks krijgt. Ik heb namelijk de brochure wel, maar daar sta ik ook in en wil ik dus niet kwijt.
Vroeger toen koe nog met de korte oe was....
pi_9209796
was ook meer de bedoeling of mensen de bewuste pagina zouden willen inscannen
Dus heb je een scanner?!
pi_9210118
Ik heb 'm. Maar helaas kan ik ook nu even niet scannen.
Please, find my happy place!
pi_9210195
Meer iets voor Travel...
pi_9212067
travel? Het heeft verder niets met reizen te maken hoor, hoop alleen dat iemand even dat foto'tje in kan scannen
pi_9212167
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:16 schreef Echoes het volgende:
was ook meer de bedoeling of mensen de bewuste pagina zouden willen inscannen
Dus heb je een scanner?!
Ik zou je graag willen helpen, maar ik heb helaas geen scanner. Wat je wel kan proberen is om te kijken of de foto waar die iemand op staat niet ook op de site van do it.. staat. Je kan namelijk ook online de brochure bekijken, staan alleen niet alle foto's, dus maar hopen dat diegene er dan tussen staat. Dus als je weet op wat voor soort reis hij/zij is geweest, ben je misschien al geholpen.
pi_9212268
had al gekeken wat zij beschreef:
"..ergens helemaal achterin, foto rechts boven aan de pagina, op de foto zit ik op mijn hurken te in een pan te roeren, ik heb zwarte kleren aan en lang blond haar. Het is maar een klein foto'tje maar het geeft je denk ik wel een indruk."
pi_9212350
Die foto staat er waarschijnlijk niet op. Er staat namelijk geen meisje bij de foto's van Noorwegen.
Je zal moeten hopen op iemand die hem kan scannen.
pi_9214527
hmm...nah dan zal ik inderdaad zelf even kijken of ik die gids kan vinden. Ik weet niet of ze speciaal bij Noorwegen staat? Lijkt me wel want die reis heeft ze gemaakt
pi_9214567
ze zei dat ze die reis afgelopen zomer heeft gemaakt, dus zou er dan nu toch in moeten staan zou je zeggen..
Is er geen enkele foto die aan de beschrijving voldoet?
pi_9219052
Ga maar naar het reisbureau ofzo!
Dit heeft weinig met reizen te maken!

Slotje!

pi_9229621
Weer open na rondreisje gemaakt te hebben
pi_9234914
danku, moest wel lachen

nu de vraag beantwoord krijgen zou helemaal mooi zijn..

pi_9302371
heb'm maar op internet besteld die folder (gratis) en de desbetreffende foto dus nu gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')