Wat gebeurde er afgelopen jaar?
Het was gelijk al feest in de 1e bocht waar der Schumi en Montoya elkaar behoorlijk dwars zaten
Sato liet zich ookvan zijn goeie kant zien en ramde teamgenoot Fischella eraf
Winnaar werd der Ralf,iets wat hem dit jaar echt niet weer gaat lukken
Het programma:
Friday March 21
01.30-03.00 Extra vrije training
04.00-05.00 1e vrije training
07.00-08.00 1e kwalificatie
Saturday March 22
02.00-02.45 1e vrije training
03.15-04.00 2e vrije training
07.00-08.00 2e kwalificatie
Sunday March 23
The Malaysian Grand Prix 08.00
Voorspeling:Het gaat keihard regenen dus ik waag me niet aan een voorspelling
Ben benieuwd
quote:Of Minardi kwalificeert zich weer niet zodat ze zeker weten dat ze de juiste afstelling voor de zondag hebben.
Op maandag 17 maart 2003 22:22 schreef sjakie007 het volgende:
niemand vermoeden heeft van regen (behalve minardi natuurlijk),. en dat minardi de qualificatie erg langzaam is, omdat ze met een regen set-up rijden. En dan tijdens de race iedereen voorbij steken.
quote:En max en bernie zouden max en bernie niet zijn als ze daar straks al een regeltje voor vezonnen hebben hoor. Anders gaat straks niemand zich meer kwalificeren
Op maandag 17 maart 2003 22:34 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Of Minardi kwalificeert zich weer niet zodat ze zeker weten dat ze de juiste afstelling voor de zondag hebben.
quote:Jawel, minardi kwalificeert zich... In het begin struikelen ze wel eens,maar hun budhet is er ook na. Maar ze hebben een sponsor erbij, weet alleen of het al rond is
Op maandag 17 maart 2003 22:34 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Of Minardi kwalificeert zich weer niet zodat ze zeker weten dat ze de juiste afstelling voor de zondag hebben.
quote:Heb je Barichello al in je team zitten ? Waar rijd ie dan mee, met de scooter ?
Op dinsdag 18 maart 2003 01:18 schreef _asterix_ het volgende:
Als die Barrichello maar de Finish haalt..anders kan ik mijn F1 manager wel shaken
quote:Ik ga zekers weer live kijken en mag ook altijd graag jouw posts lezen, mooie foto's van afgelopen seizoen alijd erbij, keep up the good work!
Op maandag 17 maart 2003 22:17 schreef BernieEcclestone het volgende:
Komend weekend deel 2 van Bernie's circus
Op naar Maleisie waar het mooie circuit van Sepang ligt
Wat gebeurde er afgelopen jaar?Het was gelijk al feest in de 1e bocht waar der Schumi en Montoya elkaar behoorlijk dwars zaten
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Sato liet zich ookvan zijn goeie kant zien en ramde teamgenoot Fischella eraf[afbeelding]
Winnaar werd der Ralf,iets wat hem dit jaar echt niet weer gaat lukken
Het programma:
Friday March 21
01.30-03.00 Extra vrije training
04.00-05.00 1e vrije training
07.00-08.00 1e kwalificatie
Saturday March 22
02.00-02.45 1e vrije training
03.15-04.00 2e vrije training
07.00-08.00 2e kwalificatie
Sunday March 23
The Malaysian Grand Prix 08.00Voorspeling:Het gaat keihard regenen dus ik waag me niet aan een voorspelling
quote:Ja....terug naar de pitstraat
Op dinsdag 18 maart 2003 01:22 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Heb je Barichello al in je team zitten ? Waar rijd ie dan mee, met de scooter ?
quote:Hehe
Op dinsdag 18 maart 2003 01:22 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Heb je Barichello al in je team zitten ? Waar rijd ie dan mee, met de scooter ?
Zal mij weer benieuwen het gaat aflopen met de kwalificatie trouwens!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 07:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Hehe
Zal mij weer benieuwen het gaat aflopen met de kwalificatie trouwens!
Ik hoop natuurlijk weer op een Kimmi race offe iig een McLaren race...met regen doet Jos het vaak wel redelijk maarja we praten wel over een Minardi
*Muurbloempje al uitkijkt naar a.s. zondagochtend heeeeel vroeg*
quote:Muurbloempje
Op dinsdag 18 maart 2003 17:52 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Bastard...
Ik hoop natuurlijk weer op een Kimmi race offe iig een McLaren race...met regen doet Jos het vaak wel redelijk maarja we praten wel over een Minardi
*Muurbloempje al uitkijkt naar a.s. zondagochtend heeeeel vroeg*
![]()
![]()
Ja natuurlijk gaat Kimmi in de picture rijden.. nog voor het rode geweld van Ferrari als het aan mij ligt!!
quote:Kimi wordt in mijn ogen 1 van de beste coureurs,shumi daar gelaten Maar dan nog,die jongen heeft het gewoon in zich... En straks in Maleisië komt op een mooie 2e plaats hehhee. Op de eerste plaats komt natuurlijk een Williams (BMW
Op dinsdag 18 maart 2003 18:52 schreef Bastard het volgende:[..]
Muurbloempje
Ja natuurlijk gaat Kimmi in de picture rijden.. nog voor het rode geweld van Ferrari als het aan mij ligt!!
quote:Nou, hier heb ik niets aan toe te voegen, hoewel ik het leuker zou vinden dat plaats 1 en 2 van jou zouden draaien
Op dinsdag 18 maart 2003 19:55 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Kimi wordt in mijn ogen 1 van de beste coureurs,shumi daar gelaten Maar dan nog,die jongen heeft het gewoon in zich... En straks in Maleisië komt op een mooie 2e plaats hehhee. Op de eerste plaats komt natuurlijk een Williams (BMW
) Maar dan wel Montoya en niet Ralph zoals vorig jaar, Ralp mag op de 3e plaats komen [afbeelding]
quote:Aldus Verstappen.nl.
Als we de weersverwachtingen mogen geloven dan valt er ook de komende dagen veel regen op het circuit van Kuala Lumpur, omstandigheden waarin Jos zich prima thuis voelt
Ik hoop zelf op een betere race van 'onze' Jos The Boss, en Kimi mag winnen want dat
heeft hij verdiend.
Aha..
Misschien ervoor opstaan
quote:Je bedoelt er voor wakker blijven Mitt? Ik dacht dat jij wel zo'n bikkel was hoor.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:32 schreef mitt het volgende:
8 uur s'ochtends.Aha..
Misschien ervoor opstaan
Nee, geintje, ik moet zeggen dat ik 8 uur 's ochtends een kut tijd vind voor een GP, Australie was beter, dat was thuiskomen van het uitgaan en tv aan. Maar nu moet je of heel ff gaan slapen, of lang wakker blijven, met als risico dat je in slaap valt (net zoals 3 jaar geleden tijdens Suzuka, en mijn ouwelui maar foto's maken van een slapende Tekno met z'n F1 maatje gebroederlijk slapend op de bank... ).
Maar goed, de prognose. ja, ik denk dat die rooie rakkers wel weer voorop zullen rijden. Verstappen kan punten pakken, mits het regent en de rest bij bosjes uitvalt. Misschien dat hij later in het seizoen wat meer kans krijgt, maar nu nog niet. absoluut te weinig kilometers gedraaid met die Minardi.
quote:Maar ff mn icoon aangepast om extra steun te geven aan Kimmi
Op woensdag 19 maart 2003 07:53 schreef Muurbloempje het volgende:
*Muurbloempje toch voor de zekerheid wel wekker zet*
quote:Mooi Icoon.
Op woensdag 19 maart 2003 08:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Maar ff mn icoon aangepast om extra steun te geven aan Kimmi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |