Zijn er richtlijnen hier ofzo? Overigens vind ik het wel jammer, want komisch bedoelde topics bezorgen me vaak wel een lachstuip en lachen is gezond natuurlijk
quote:En Luigi
Op vrijdag 14 maart 2003 08:45 schreef FlyingFox het volgende:
alles mag...zolang je yvonne maar niet beledigt
quote:en miss blue
Op vrijdag 14 maart 2003 08:47 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:[..]
En Luigi
(kan er nix aan doen, heb het ook niet verzonnen.. )
quote:Ja.
Op vrijdag 14 maart 2003 09:59 schreef Xtreem het volgende:
Maar dat blijft jammer....
Alleen het rare is dat een username Mao (met plaatje) wel mag, en dat iemand met de naam Hitler meteen een ban krijgt.
quote:Als je de ander niet meer verstaat
Op vrijdag 14 maart 2003 10:45 schreef distrexx het volgende:
Dat is idd best vreemd maar ja... waar trek je de grens ?
quote:Door bijvoorbeeld haar naam weer eens verkeerd te spellen
Op vrijdag 14 maart 2003 08:47 schreef MikeyMo het volgende:
en miss blue
quote:Praten over bijv de holocaust mag wel, maar om daar nou foto's van te laten zien... Dat snap je zelf toch ook wel?
Op vrijdag 14 maart 2003 09:40 schreef Loedertje het volgende:
Visualiseren van bepaalde dingen die schriftelijk wél mogen op fok, is NIET toegestaan.
quote:Ik ben Brabander kende gij da zien
Op vrijdag 14 maart 2003 10:46 schreef 4]-[ Highlander het volgende:
Als je de ander niet meer verstaat
quote:Ik weet wel een paar leuke joden moppen hoor
Op maandag 5 mei 2003 12:31 schreef DevilsNight83 het volgende:
Ze moeten toch ergens een grens trekken van wat wel kan en wat niet meer kan. Ik vind dat de modjes het over het algemeen wel goed doenIk vind alle joden, hitler en dat soort grappen toch al niet echt humor dus mag van mij gesloten worden.
Zo weer genoeg geslijmd voor vandaag
Maar ik vind dat hier op fok erg veel mag en dat het eigelijk niet zo strak is allemaal. Kijk eens voor de lol naar Tweakers. Daar durf je niet eens meer een reactie te planten.
Oke soms zijn er dingen waar van ik denk. Oke dit is wel heel erg overdreven maar vaak ben ik het wel eens met de getroffe actie
quote:Verklaar je nader?
Op maandag 5 mei 2003 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
Vandaag is ook weer gebeleken dat grappen die je op verjaardagen wel mag maken je die niet hier mag maken (tenzij je het 's nachts doet als de mods snurken)
quote:tja, semi-haat topics over homo's mogen wel worden wel vaak toegelaten. over buitenlanders worden die echter direct gesloten. (terecht overigens...voor de liehebbers heb ik wel een voorbeeldje)
Op vrijdag 14 maart 2003 10:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er kan op zich best veel.Alleen het rare is dat een username Mao (met plaatje) wel mag, en dat iemand met de naam Hitler meteen een ban krijgt.
de regelgeving en (vooral) toezicht op het naleven ervan is ietwat subjectief. maar goed, dat wordt gedaan door mensen die dat vrijwillig doen en daarvoor dus eigenlijk alleen maar lof verdienen.
dus ja, mods zijn niet altijd even rechtlijnig/objectief. als je hen er echter persoonlijk (mail/ICQ) even normaal op aanspreekt, is er meestal geen probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |