Ondanks dat deze film vrij (zeg meer vreselijk) slecht is is hij wel amusant. het gaat natuurlijk helemaal neregns over maar de lol druipt wel enigzins van het scherm af... Dat 5 lekkere wijven de hoofdrol spelen helpt natuurlijk ook een beetje
quote:toen nog wel ja
Op dinsdag 11 maart 2003 12:00 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Ja heb em ook een aantal keer gezienEn geri zag er wel lekker uit in die film
quote:Nu is het om te huile vind ik
Op dinsdag 11 maart 2003 12:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
toen nog wel ja
quote:Alcohol en wiet kunnen zelfs deze film amusant maken
Op dinsdag 11 maart 2003 12:03 schreef Flierp het volgende:
had al moeite genoeg met "crossroads"
Ik spreek uit ervaring
quote:de rode met de dikke tieten, de blonde met het lieve bekkie, dat gabberinnetje, de halve negerin en de broodmagere
Op dinsdag 11 maart 2003 12:05 schreef Abbadon het volgende:
5 lekker wijven? welke 5 dan?
quote:die moet ik ook nog zien..
Op dinsdag 11 maart 2003 12:03 schreef Flierp het volgende:
had al moeite genoeg met "crossroads"
quote:als ik alle andere wegstreep, bedoel je met de broodmagere Victoria Beckham, ik vinder niet broodmager, ze heeft een superfiguurtje waar menig vrouw jaloers op is!
broodmagere
In een verveelbui is 'ie best grappig, hoor. Vooral niet te serieus nemen.
- SG ontmoeten aliens, die alleen een handtekeningen willen en eentje een zoen van Emma
- SG hebben een zwangere vriendin die aan het einde bevat (spoiler! )
- SG hebben meerdere fantasieen waaronder eentje waarin ze allemaal kinderen hebben (en gek genoeg geen mannen) en eentje waarin ze in het leger zitten
- SG treden ergens op waar bij mannelijke achtergronddansers blote billen hebben
- SG zijn op een gegeven moment pissed op hun manager en vertrekken boos
- Een scriptschrijver is bezig met plots te bedenken en komt dan in ene met het geniale "er zit een bom onder de bus"
Hoe ze dit nou allemaal in elkaar hadden gevlecht, ik weet het niet meer...
Sommige quotes waren wel erg over the top melig
quote:als je op een strijkplank valt
Op dinsdag 11 maart 2003 12:15 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
als ik alle andere wegstreep, bedoel je met de broodmagere Victoria Beckham, ik vinder niet broodmager, ze heeft een superfiguurtje waar menig vrouw jaloers op is!
quote:ze heb flinke b00bs hoor
Op dinsdag 11 maart 2003 12:25 schreef MikeyMo het volgende:[..]
als je op een strijkplank valt
quote:Ehhh nou ik niet....
Op dinsdag 11 maart 2003 12:15 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
als ik alle andere wegstreep, bedoel je met de broodmagere Victoria Beckham, ik vinder niet broodmager, ze heeft een superfiguurtje waar menig vrouw jaloers op is!
quote:wijs ze eens aan dan:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:27 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
ze heb flinke b00bs hoor
quote:Asje hier zijn ze:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:37 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wijs ze eens aan dan:
quote:Vindt jij dat flink? Met een beetje mzzl is dat een b-cup... Dat soort borsten zijn flink als je 13 bent en de meisjes om je heen in de brugklas beginnen net...
Op dinsdag 11 maart 2003 12:39 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
Asje hier zijn ze:
[afbeelding]
Aangezien ze op vele andere foto's een vrijwel platte borstkas heeft beteketnt dat maar een ding: of push up of een vergroting (ook zonde van d'r geld dan)
quote:Misschien is ze wel net zwanger geweest, maar dit is sowieso een B-cup, ik denk zelfs een C-cup, maaruh dat boeit verder niet, als ze niet zo heel groot zijn, dan gaan ze ook niet zo snel hangen...
Op dinsdag 11 maart 2003 12:59 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Vindt jij dat flink? Met een beetje mzzl is dat een b-cup... Dat soort borsten zijn flink als je 13 bent en de meisjes om je heen in de brugklas beginnen net...
Aangezien ze op vele andere foto's een vrijwel platte borstkas heeft beteketnt dat maar een ding: of push up of een vergroting (ook zonde van d'r geld dan)
quote:als ze net zwanger is geweest op die foto dan zijn ze nu niet meer zo groot
Op dinsdag 11 maart 2003 13:04 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
Misschien is ze wel net zwanger geweest, maar dit is sowieso een B-cup, ik denk zelfs een C-cup, maaruh dat boeit verder niet, als ze niet zo heel groot zijn, dan gaan ze ook niet zo snel hangen...
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 11-03-2003 13:25]
quote:bedoel je met nu nu? of bedoel je met nu het nu van de foto?
Op dinsdag 11 maart 2003 13:12 schreef MikeyMo het volgende:[..]
als ze net zwanger zijn gwesst dan zijn ze nu niet meer zo groot
quote:*mee eens is*
Op dinsdag 11 maart 2003 12:01 schreef dj-ango het volgende:
niet gezien, wil m ook niet zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |