quote:
Op zondag 25 mei 2003 19:57 schreef Liejannuh het volgende:
Goh, had dat gezegd!
Ze hebben bij mij net 300 gram aan iedere kant verwijderd!
quote:Ik vind het echt knap dat je dat durft, het lijkt mij zo eng, zo'n operatie...
Op zondag 25 mei 2003 19:57 schreef Liejannuh het volgende:
Goh, had dat gezegd!
Ze hebben bij mij net 300 gram aan iedere kant verwijderd!
Maar goed, ik vrees dat ik nu wel wat ver offtopic ga...
quote:Het is tenminste positief offtopic.
Op zondag 25 mei 2003 21:43 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Ik vind het echt knap dat je dat durft, het lijkt mij zo eng, zo'n operatie...
Maar goed, ik vrees dat ik nu wel wat ver offtopic ga...
quote:Ik verwacht dan een sloridge 9000 kilometer verderop te zitten, maar misschien kom ik wel even terug
Op vrijdag 23 mei 2003 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net het Kruithuis weer gebeld en volgens hun was het geen probleem om in het weekend van 2 - 4 Januari terecht te kunnen (1ste weekend van het nieuwe jaar). Ik krijg (volgens hun) zo snel mogelijk een contract opgestuurd die ik moet ondertekenen.
Kortom: geen idee... vraag het in oktober nog 'ns....
[/oninteressante informatie]
Had ik al gezegd dat ik wel mee wil?
quote:Ja.
Op woensdag 4 juni 2003 21:35 schreef dwerg het volgende:Had ik al gezegd dat ik wel mee wil?
Ik ga mee. Au3 gaat vast ook wel (en als ze niet meegaat sleep ik haar mee ) want wij hebben kerstvakantie tot eind januari.
Sorry, ik vind het gewoon leuk om te pimpen met mijn kerstvakantie.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 05-09-2003 18:15]
quote:Dat MuadDib uiteraard meegaat! desnoods bedreig ik m'n baas met een verschrikkelijke dood als ik geen vrij krijg...
Op vrijdag 5 september 2003 18:11 schreef Vork het volgende:
Ja kick ja wat is de stand van zaken?
quote:Cool
Op vrijdag 5 september 2003 18:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga mee. Au3 gaat vast ook wel (en als ze niet meegaat sleep ik haar mee
[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 05-09-2003 18:28]
quote:Je hebt gewoon vrij. Punt.
Op vrijdag 5 september 2003 18:26 schreef MuadDib het volgende:
Dat MuadDib uiteraard meegaat! desnoods bedreig ik m'n baas met een verschrikkelijke dood als ik geen vrij krijg...
Ik kreeg net post. Post van het Kruithuis welliswaar
De kosten komen neer op ¤9 per persoon, per nacht (exclusief ¤0.50 toeristenbelasting per persoon, per nacht). Dat houdt in dat we voor 2 nachten ¤18 + ¤1 (toeristenbelasting) == ¤19,- betalen.
Verder dient er een voorschot (borgsom) betaald te worden van ¤150 euro. Minimum aantal personen 20. We huren het huis voor 24 Personen dus er dient voor 24 Personen betaald te worden. Dit komt neer op ¤456 exclusief voorschot. Aangezien ik een arme student ben kan ik echt die ¤456 + ¤150 = ¤606 Euro niet ophoesten. Uitgaande van 24 personen komt dit neer op ¤25,25 per persoon voor het weekend (exclusief eet voedsel ).
Om er zeker van te zijn dat jullie me niet vergeten, krijgen jullie vanavond een mailtje met de exacte bedoeling, rekeningnummer etc. Wie nog meewilt moet zich hier aanmelden MET e-mailadres.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 11-09-2003 17:28]
Niet om te zeuren hoor. Ik snap het alleen niet. Als die 150 Euro een voorschot of aanbetaling is, dan moet het toch later weer van de uiteindelijke rekening afgetrokken worden?
quote:Dat voorschot is de borgsom
Op donderdag 11 september 2003 17:25 schreef Jane het volgende:
Hee Annie. Hoe kan het nu van 19 Euro ineens 25,25 p.p. worden? Komt die 150 Euro bovenop de kosten per persoon per nacht?Niet om te zeuren hoor. Ik snap het alleen niet. Als die 150 Euro een voorschot of aanbetaling is, dan moet het toch later weer van de uiteindelijke rekening afgetrokken worden?
Bij goed gedrag krijgen we deze uiteraard terug
quote:Tsssk, dat ze daar nog aan twijfelen!
Op donderdag 11 september 2003 17:26 schreef Anthraxx het volgende:Bij goed gedrag krijgen we deze uiteraard terug
quote:Ze kennen Fok!
Op donderdag 11 september 2003 17:29 schreef Jane het volgende:[..]
Tsssk, dat ze daar nog aan twijfelen!
![]()
Vorig jaar hebben we het btw ook teruggehad, dus daar zie ik het probleem niet in. Overigens is de borg minder als dat ie moest zijn
quote:Meevallen.
Op donderdag 11 september 2003 17:45 schreef dwerg het volgende:
Ik hoop dat ik nu wél het hele weekend kan komen, maar voorlopig ga ik uit van een middag + avond. Kan het alleen maar meevallen. Of tegenvallen. Wat jullie willen.
Is een #muziekreis trouwens een goede plaats om te nerden, Annie ?
quote:Is de Paus islamiet?
Op donderdag 11 september 2003 17:52 schreef Litpho het volgende:
*meldt*Is een #muziekreis trouwens een goede plaats om te nerden, Annie
?
Geen retorische vragen stellen, Litpho.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 11-09-2003 17:55]
quote:2 - 4 januari
Op donderdag 11 september 2003 17:58 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik wil mee! Maar wanneer is het ook alweer?
quote:Het zou erg jammer zijn als je niet kon
Op donderdag 11 september 2003 20:23 schreef Seborik het volgende:
2-4?Ik dacht een weekend later. Moet nog even kijken hoe het zit met de oud & nieuw planning.
Maar het heeft duidelijk in het topic gestaan
Indien nodig kan ik ook logistieke ondersteuning (taxi-diensten van en naar station / boodschappen en zo) bieden. Kruithuis is hier ongeveer op kruipafstand dichtbij (toch nog voordeel van in Delft wonen )
quote:Jij en een zonnig humeur. Dat is net zoiets als ik en paardrijden ofzo.
Op vrijdag 12 september 2003 20:05 schreef Mahavishnu het volgende:
En dan verwacht ik natuurlijk wel dat jullie volledig brak zijn zodat ik jullie met mijn altijd zonnige humeur vreselijk kan irriteren. Dat zou het de lange reis waard maken.
quote:Ik heb geen mailtje ontvangen.
Op vrijdag 12 september 2003 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
Mail is verstuurd
quote:En toch sta je in de lijst. Op je Freeler adres heb ik iets gestuurd. Of is dat niet de goede?
Op zaterdag 13 september 2003 10:09 schreef Tristessa het volgende:[..]
Ik heb geen mailtje ontvangen.
.
quote:Oh, wacht jij maar. Whehehe.
Op zaterdag 13 september 2003 00:29 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Jij en een zonnig humeur. Dat is net zoiets als ik en paardrijden ofzo.
quote:Het adres van freeler mocht ik niet meer gebruiken van freeler.
Op zaterdag 13 september 2003 10:16 schreef Anthraxx het volgende:[..]
En toch sta je in de lijst. Op je Freeler adres heb ik iets gestuurd. Of is dat niet de goede?
Of mag ik nie komen??
quote:Je hebt het gewoon in je mailbox gehad hoor.
Op zondag 14 september 2003 16:39 schreef Evil het volgende:
* Evil zou ook graag een bank of gironummer willen ontvangen.....Of mag ik nie komen??
![]()
En menjo had er ook last van op @hotmail dus misschien duurt dat nog wel even. Tenzij je een ander adres hebt.
Volgende keer wel het juiste adres gebruiken he Annie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |