Hier alvast het adres van de officiële website:
www.wieisdemol.nl/
Een groep mensen (onbekenden van elkaar, ik dacht een stuk of 10), vertrekken naar het buitenland. Vorige keer was dat Australië, deze keer Schotland. Elke dag moeten ze een aantal opdrachten zien te volbrengen waarmee ze de pot kunnen spekken. De uiteindelijke winnaar wint de pot (logisch ).
Tussen de groep mensen bevindt zich echter 1 persoon die op (subtiele) wijze probeert om de opdrachten te laten mislukken (de mol!). De meeste opdrachten zijn echter vrij lastig, zodat degene die misschien verantwoordelijk lijkt te zijn voor het mislukken ervan, niet per sé de mol hoeft te zijn.
Elke 2 dagen moeten de overgebleven deelnemers een vragenlijst beantwoorden over de identiteit van de mol. Bv. Is de mol een vrouw?, Is de mol ouder dan 30? enz enz. Degene die er daarbij het meeste naast zit moet onmiddellijk vertrekken.
Ik weet niet wat ik er verder nog over moet vertellen, behalve dat de twee series die ik tot nu toe gezien heb, ontzettend spannend waren (ik heb de 2e serie op België ook gezien). Ik kan iedereen alleen maar aanraden om te gaan kijken!
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 29-12-2000 00:38]
Ik heb alleen de Nederlandse versie gezien en vond het een ontzettend leuk programma (en dat zegt wat) zat er finaal naast wat betreft de uiteindelijke winnares, jij ook?
Over een nieuwe serie had ik nog niets vernomen dus bedankt voor de tip en ik kom hier tegen die tijd zeker ff langs om over het programma te beppen.
quote:Ja, maar de uitkomst van de Belgische versie die ik gezien heb was voor mij nog verrassender. Jammer dat je die niet gezien hebt. Hebben een aantal Fokkers hier ook nog gezellig over gebabbeld.
Op 29 december 2000 02:17 schreef Tante Bep het volgende:
zat er finaal naast wat betreft de uiteindelijke winnares, jij ook?
Leuk dat je er ook zal zijn, Tante Bep! Wie volgt?
quote:Hier ook hoor! Ik was er echt van overtuigd dat het Niki was
Op 29 december 2000 22:13 schreef David het volgende:
Ja, hier in België was iedereen er rotsvast van overtuigd dat het Hugo niet was... De brave vaderlijke oude man. Was hij het wel uiteraard
quote:Ja ik twijfelden nog tussen Marianne en Niki. Uiteindelijk was het Hugo, en Niki dacht zelfs dat het Marianne was! Marianne was dus over de hele Mol de enige die doorhad dat Hugo de mol was. Hij had het voortreffelijk gedaan!
Op 29 december 2000 22:58 schreef Jane het volgende:
Hier ook hoor! Ik was er echt van overtuigd dat het Niki was.
edit:typo
[Dit bericht is gewijzigd door David op 31-12-2000 14:33]
Heb vorig jaar de Nederlandse versie in eerste instantie gevolgd omdat ik toen nog niet zo gek lang terug was uit Australie. Maar ook ik raakte steeds meer gefascineerd door dit programma!
De Belgische serie vond ik trouwens nog leuker! De presentatie vond ik wat aangenamer dan die van Angela Groothuizen.
Dit jaar ga ik mijn ouders vragen om alles maar te tapen, ben namelijk na de eerste 2 afleveringen op vakantie!
quote:Prettige vakantie!
Op 01 januari 2001 22:20 schreef Liejannuh het volgende:Dit jaar ga ik mijn ouders vragen om alles maar te tapen, ben namelijk na de eerste 2 afleveringen op vakantie!
Leuk dat jij en Tinkerbell er ook zullen zijn.
Laten we gewoon lekker dit topic vollullen over deze reeks van 'De Mol'. Rond de 250 posts sluit ik deze dan en maak ik deel 2 aan.
Veel kijk en discussieerplezier...
V.
quote:Dank je wel V.
Op 02 januari 2001 00:05 schreef Verbal het volgende:
Veel kijk en discussieerplezier...V.
quote:Nog een keer dan maar
Op 03 januari 2001 20:43 schreef Jane het volgende:
Sorry, maar ik gooi hem toch effe omhoog. Voordat we hem vrijdag kwijt zijn...
uitleg: Cor is oud, vorig jaar was in Belgie een oude man de mol. In de eerste Belgische editie was een vrouw van midden dertig de mol en laat dat nou precies hetzelfde profiel zijn van de eerste Nederlandse mol van vorig jaar?
Het zou zo maar kunnen!
[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 05-01-2001 09:25]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |