Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zo ver...
ik ben echt benieuwd
( ooh jah als er toch wel een topic ergens in TRU nog open is of er een andere goedereden is om dit topic de sluiten... doe dan maar)
overmorgen giet it oan!!!! toch heb ik het idee dat het een aardige teleurstelling kan gaan worden. . . als het echt wereldschokkend, cultuurveranderend, alienbewijzend spul was dan zou hij het toch wel anders aan pakken??
maar goed, nog 2 nachies slapen!
Ik weet niet wat ik moet denken...
zeker niet na het lezen van:
http://www.8march2003.com/disclaimer.htm
op deze foto's staat iets wereldschokkends en dat wordt 8 maart zaterdag dus onthuld
deze pagina heeft hele discussies op allerlij fora ontketend en bleek later een hoax te zijn
quote:OOPS
Op donderdag 6 maart 2003 22:22 schreef Lu-Cky het volgende:
Volgens die Site zal er iets wereldschokkends onthuld worden...Ik weet niet wat ik moet denken...
zeker niet na het lezen van:
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 06-03-2003 22:51]
quote:Bergtocht...foto's... hé.... yeti
Op donderdag 6 maart 2003 22:34 schreef -giovanni- het volgende:
Eindelijk na een half jaar wachten wordt het dan eindelijk onthuld(moeten we maar hopen)
ik hoop trouwens dat het niet een of andere domme reclame stunt is__________________________________________________________
voor degene die niet weten wat de site inhoud:-lees eerst de disclaimer dan weet je dat het een hoax is
- het gaat over Hm die een oud fototoestel heeft gevonden tijdens een bergtocht
op deze foto's staat iets wereldschokkends en dat wordt 8 maart zaterdag dus onthuld
deze pagina heeft hele discussies op allerlij fora ontketend en bleek later een hoax te zijn
Maar het is iets wat elk jaar op 8 maart gebeurt...
!!!!!!!!!!!!!! DAN BEN IK JARIG !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus MUUS, laat deze AUB open, duurt nog maar 3 daagjes.
quote:Heb jij de geschiedenis van die site gevolgd?
Op donderdag 6 maart 2003 22:34 schreef -giovanni- het volgende:
-lees eerst de disclaimer dan weet je dat het een hoax is
Ik heb er iedere dag naar gekeken sinds 17 oktober 2002.
Op een gegeven moment (Ergens in november) ging de site down... en toen ie weer terug online kwam stond de Disclaimer er als default pagina in een geheel andere stijl dan de oudere updates.
Waarom zou die disclaimer dan niet nep kunnen zijn?
Misschien is die disclaimer wel onderdeel van het plot.
We zullen zien op Zaterdag, ben wel erg benieuwd
quote:Hahah inderdaad.. als er niks nuttigs wordt gepost weten we dat de site al is over genomen door HOGERE machten
Op donderdag 6 maart 2003 23:05 schreef Refragmental het volgende:[..]
Heb jij de geschiedenis van die site gevolgd?
Ik heb er iedere dag naar gekeken sinds 17 oktober 2002.
Op een gegeven moment (Ergens in november) ging de site down... en toen ie weer terug online kwam stond de Disclaimer er als default pagina in een geheel andere stijl dan de oudere updates.Waarom zou die disclaimer dan niet nep kunnen zijn?
Misschien is die disclaimer wel onderdeel van het plot.We zullen zien op Zaterdag, ben wel erg benieuwd
quote:LOL
Op donderdag 6 maart 2003 22:58 schreef Ruudje het volgende:
IK WEET WAT.... maar ik mag het eigenlijk nog niet zeggen...Maar het is iets wat elk jaar op 8 maart gebeurt...
!!!!!!!!!!!!!! DAN BEN IK JARIG !!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 23:00 schreef DJKoster het volgende:
Op 8 maart is de finale van IDOLS...
Maar ws krijgen we een paar gevlekte JPG'tjes van 100 bij 200 waar écht alles op te zien is .
Ik quote voor u:
quote:Ik kan niet wachten tot morgen!
Dear reader,This site has been posted as a piece of writing with purposeful clues and discrepancies to indicate its fictitious nature leading up to the release of ........
Thank you for your overwhelming positive response. I have posted some of the emails that I've received during the last few months for your viewing.
The purpose behind this site was to create intrigue, fascination and interest leading up to what this event is about.
Ik zou het eigenlijk ook niet geloven, maar aan de andere kant wil je (ik) zo graag dat hij wel wat wereldschokkends te melden heeft... Het verhaal is idd niet al te geloofwaardig, dat verhaal dat ie op een aantal zoektermen wordt gehacked en dat er dan binnen een paar minuten lui op de stoep staan enzo... Beetje wazig wel he... Maar toch wie weet kan het...
Ik hoop wel dat, wat hij ook gaat publiceren, het maandag ook nog on-line staat, want ik kan van het weekend dus niet gaan kijken ben wel erg nieuwsgierig...
Een enorme onthulling dus.
Ik ben benieuwd...
quote:Foto's met naakte vrouwen worden onthuld
Op vrijdag 7 maart 2003 10:44 schreef Confidential het volgende:
8 maart = wereld vrouwen dag...Een enorme onthulling dus.
Ik ben benieuwd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |