[Dit bericht is gewijzigd door Shirley op 05-03-2003 02:18]
quote:Eeuhm ze geeft les op een school voor verstandelijk gehandicapte kids. Met autisme (sorry als ik verkeer schfrijf maar tis laat) enzo en noem maar op
Op woensdag 5 maart 2003 02:15 schreef Shirley het volgende:[..]
Joh,wat doet ze dan? Ik werk nl. ook met kids..bijna dan...
quote:Aha..das ook wel bijzonder.
Op woensdag 5 maart 2003 02:17 schreef Master_M het volgende:[..]
Eeuhm ze geeft les op een school voor verstandelijk gehandicapte kids. Met autisme (sorry als ik verkeer schfrijf maar tis laat) enzo en noem maar op
quote:Shit,dan ga ik maar snel naar bed toe! Bedankt voor dat leuke topic,vele herinneringen opgehaald en tot ziens! Truste!
Op woensdag 5 maart 2003 02:19 schreef Master_M het volgende:
TJEEEES ik denk wat ben ik toch moe hoe kan da ??? Ik kijk hier op de klok en zie dat het 02:18 is................
quote:'
Op woensdag 5 maart 2003 02:20 schreef Shirley het volgende:[..]
Shit,dan ga ik maar snel naar bed toe! Bedankt voor dat leuke topic,vele herinneringen opgehaald en tot ziens! Truste!
haha is goed ik ga ook dus weltruste
quote:Doeiii
Op woensdag 5 maart 2003 02:21 schreef Master_M het volgende:[..]
'
haha is goed ik ga ook dus weltruste
quote:Ga dan maar snel anders slaap je nog niet
Op woensdag 5 maart 2003 02:21 schreef Shirley het volgende:[..]
Doeiii
Maar ik heb vanavond in ieder geval wel veel leuke herrineringen opgehaald.
quote:ik ga nu ook echt maar zoals ik al zei kom gewoon weer terug ik ga morgen weer zoeken om ik iets kan vinden
Op woensdag 5 maart 2003 02:25 schreef Indianos het volgende:
Ja, ik ga ook maar es naar bed toe...Maar ik heb vanavond in ieder geval wel veel leuke herrineringen opgehaald.
Houdoe he
quote:Je had beter een slowchat topic kunnen maken want de vorige tig posts zijn offtopic...
Op woensdag 5 maart 2003 02:17 schreef Shirley het volgende:
Vervolg van Waar keek je als kind naar ??? dus..
Ik keek alleen veel van die series die veel afleveringen hadden, en dan zag ik het einde nooit , zoals David de kabouter, Niels holgerzon, Tom sayer enne Dungeons & Dragons meer mensen met ditsoort trauma's
?
oja! en inspector gadget
maar nooit gezien hoe die aartsvijand van inspector gadget, die kat ofzo er nou uitzag ..
quote:Neej klopt ik ook niet baal ik grauwelijk van
Op woensdag 5 maart 2003 11:44 schreef SlickerThanAverage het volgende:
Heel veel leuke series die ik herkende ja in het vorig deel van dit topic.Ik keek alleen veel van die series die veel afleveringen hadden, en dan zag ik het einde nooit
, zoals David de kabouter, Niels holgerzon, Tom sayer enne Dungeons & Dragons meer mensen met ditsoort trauma's
?
oja! en inspector gadget
maar nooit gezien hoe die aartsvijand van inspector gadget, die kat ofzo er nou uitzag ..
quote:Dr. Claw!
Op woensdag 5 maart 2003 11:44 schreef SlickerThanAverage het volgende:maar nooit gezien hoe die aartsvijand van inspector gadget, die kat ofzo er nou uitzag ..
Ik keek altijd naar Sky Channel, Engelstalig met een Snoot en Crocker ofzo iets; een zeehond en een krokodil.
Die presenteerde een show waar tekenfilms als Inspector Gadget en Mask voorbij kwamen.
Verder was ik die-hard GI Joe fan en A-team uiteraard!
En in mijn tienerjaren: Countdown met Simone Walraven. Daar bleef ik echt voor thuis....
En als je écht nix beters te doen had: EO kinderkrant met Wim Knijff en Nannie van Rhee
quote:omg *flashback*
Op woensdag 5 maart 2003 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik keek altijd naar Sky Channel, Engelstalig met een Snoot en Crocker ofzo iets; een zeehond en een krokodil.
Die presenteerde een show waar tekenfilms als Inspector Gadget en Mask voorbij kwamen.
Keek altijd naar Seabert Jem and the Holograms
en She-Ra. En de Troetelbeertjes...
quote:Maar goed dat ik dit plaatje in mijn jeugd nooit gezien heb, had mijn tere kinderzieltje behoorlijk aangetast dan.
Op woensdag 5 maart 2003 12:26 schreef Master_M het volgende:
Ik was wat aan het kijken op internet en vond een plaatje van deze action pop het moet dokter Claw zijn
Had me wel iets anders voorgesteld bij Dr. Claw!
quote:dr was op sky toch ook zo'n show met een coole cat als presentator?
Op woensdag 5 maart 2003 12:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dr. Claw!
ik had t daar pas nog over met iemand maar die wist t niet
was dat 'Snoot'?
quote:Je had de DJ cat show met DJ cat en onze eigen Linda de Mol en op zaterdagochtend de Fun factory met Andy, Snoot en Crocker als ik me niet vergis...
Op woensdag 5 maart 2003 12:56 schreef Hertog_Arjan het volgende:[..]
dr was op sky toch ook zo'n show met een coole cat als presentator?
ik had t daar pas nog over met iemand maar die wist t niet
was dat 'Snoot'?
Hier een pagina over de host van fun factory; Andy Sheldon
http://www.auction-world.tv/AWZine/Auctioneers2.asp?AuctioneersID=23
quote:*Rings a bell*
Op woensdag 5 maart 2003 13:44 schreef MikeyMo het volgende:
DJ Kat:
Nostalgie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |