abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2003 @ 17:44:09 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8815891
vervolg van: Abou Jahjah en zijn Nederlandse AEL (deel 5)

was ie er al? Hier verder met de discussie over de Nederlandse variant van de AEL... Wordt het een succes, of niet. En wat zijn nou eigenlijk de ideëen van Abu Jajah en de zijnen en wat wordt er gezegd in de media?

Ik denk dat de AEL een groot succes gaat worden en een factor van invloed als de situatie in het midden-oosten zo blijft ,of nog verder verslechterd, de Nederlandse regering blind achter de amerikanen aan blijft lopen en er niet wat wordt gevonden op de stroeve interactie tussen de verschillende culturen in ons land..

[edit] moet deel 6 zijn....

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 02-03-2003 19:48]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 maart 2003 @ 17:45:24 #2
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8815910
Ideeen, o.a.:
- Arabisch en Trusk als keuzevak
- Vernietiging van Israel
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_8815970
tjsa AEL is typisch een symptoon van mislukte intergratie, als er teveel mensen met een afwijkende cultuur/religie bij elkaar zitten versterkt dat het nationalisme en gaan ze zich afzonderen in plaats van te intergreren

als de AEL in de 2e kamer komt en alle moslims stemmen erop zou je in theorie kunnen krijgen dat ze een onafhankelijke staat eisen, net als de palestijnen

het lijkt vergezocht maar dit soort dingen gebeuren wel vaker

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  zondag 2 maart 2003 @ 17:50:41 #4
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8815984
Ik hoop dat ze afsterven
  zondag 2 maart 2003 @ 18:07:29 #5
44550 toxi
Hooray for the South
pi_8816204
Als AEL zetels krijgt in de tweede kamer dan gaan ze op ten duur dingen opeisen zoals Islamitische radiozenders/ tv zenders en mischien Islamitische staten netzoals in Isael.. Dit is gewoon de-integratie en het is gevaarlijk. Ik hoop dat zulke groeperingen worden verboden. Abou Jahjah heeft in Belgie islamieten laten aanzetten tot haat en geweld en dat kan echt niet...
[b]Hoe zal Nederland er over honderd jaar uitzien? Een bont geheel van etnische groepen die door elkaar heen wonen, allerhartelijkste betrekkingen onderhouden en zich verrijken met elkaars cultuur? Vergeet het maar. [/b]
pi_8816510
Verdorie!! Was Jahjah vandaag bij jullie in Nederland???

We hadden de grens moeten sluiten!!

pi_8816590
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:25 schreef Frederic het volgende:
Verdorie!! Was Jahjah vandaag bij jullie in Nederland???

We hadden de grens moeten sluiten!!

Hij is hier de hele week op tournee, dus sla je slag
  Moderator zondag 2 maart 2003 @ 18:30:30 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_8816596
rofl, WIJ hadden die grens moeten sluiten, we hebben terroristen zat hier (als je sommige zwartkijkers mogen geloven) en die van jullie hebben we niet nodig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 2 maart 2003 @ 18:33:10 #9
16715 Mylene
*schatje*
pi_8816651
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:45 schreef tvlxd het volgende:
Ideeen, o.a.:
Staat dat echt zo in dat progamma??
Zeer foute zaak, jammer ook.
  zondag 2 maart 2003 @ 18:36:59 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8816723
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Staat dat echt zo in dat progamma??
Zeer foute zaak, jammer ook.

Dat klopt ook niet... Ze willen van Israel weer Palestina maken ,zodat het niet meer een puur Joodse staat is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8816786
``Palestina is bezet door een staat van joodse, hoofdzakelijk westerse, kolonisten. Verzet hiertegen is vanzelfsprekend en legitiem. De AEL erkent het bestaansrecht van deze zionistische entiteit niet. Deze entiteit dient te worden ontmanteld en op te gaan in een ongedeelde Palestijnse staat, die onderdeel wordt van de nieuw te vormen Arabische federale staat. De AEL ondersteunt pogingen om te komen tot een vreedzame oplossing van het conflict. Een rechtvaardige vrede zal rekening houden met de rechten van alle verdrevenen.``

Bron www.ael.nl (standpunten)

Kortom volgens de AEL Nederland heeft de staat Israel geen bestaansrecht.

doe waar je angst voor hebt en de angst sterft een zekere dood
pi_8816832
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:40 schreef Cervix het volgende:
Kwalijk genoeg maar het is natuurlijk wel wat anders dan de 'vernietiging van de staat Israel'.

Ook opvallend dat ze zich zo strak tegen drugs richten.

zondag 2 maart 2003 @ 18:44:20 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8816859
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:40 schreef Cervix het volgende:
``Palestina is bezet door een staat van joodse, hoofdzakelijk westerse, kolonisten. Verzet hiertegen is vanzelfsprekend en legitiem. De AEL erkent het bestaansrecht van deze zionistische entiteit niet. Deze entiteit dient te worden ontmanteld en op te gaan in een ongedeelde Palestijnse staat, die onderdeel wordt van de nieuw te vormen Arabische federale staat. De AEL ondersteunt pogingen om te komen tot een vreedzame oplossing van het conflict. Een rechtvaardige vrede zal rekening houden met de rechten van alle verdrevenen.``

Bron www.ael.nl (standpunten)

Ja en dat is ook het rare... Ondanks dat dit toch een behoorlijk extreem standpunt is, wordt het Jajah op dit punt helemaal niet lastig gemaakt... In interviews weet hij hier met mooie woorden heel handig omheen te draaien.... Zoals het daar staat is het m.i. inderdaad een verwerpelijk standpunt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 maart 2003 @ 18:55:11 #14
15717 Festen
or is just me?
pi_8817091
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:36 schreef Re het volgende:
een foute aanname meen ik, Surinamers en Antillianen vormen vooralsnog een net zo grote groep als Marokkanen en Turken en die zie ik nou niet zie snel AEL stemmen, jij wel?
Uiteraard zullen ze van vandaag op morgen geen absolute meerderheid halen, wel kunnen ze de politiek sterk beinvloeden.

En het is vreemd dat partijen als GroenLinks nog steeds denken dat Marokkanen zich bij hun partij het meest thuisvoelen (even afgezien van stemadviezen in de moskeen). Terwijl de meeste ideeen van de AEL het veel beter zullen doen in onze koffiehuizen, en zeker bij de jonge generatie.

Ook politiek-correct Nederland, de grootste verdediger van de multi-culturele samenleving, durft de consequenties niet onder ogen te zien. En daar heeft Jahjah een goed punt. Allochtonen mogen zich wel organiseren, maar alleen binnen onschuldige, door het rijk gesubsidieerde clubjes. Allochtonen mogen wel politiek actief zijn, maar alleen binnen "onze" bestaande partijen. Jahjah heeft geen zin in dat zoetsappige gedoe, en wil gewoon een Libanees model, met iedere bevolkingsgroep een eigen territorium/taal/cultuur/bestuur. Eindelijk echt multi-cultureel.

En zeker binnen deelraden van bijv. Bos en Lommer kan de AEL het gezicht van stadsdelen veranderen. Eindelijk echt islamitisch, als het een beetje meezit.

Melkert zou zeggen: "Haal je gisteren gastarbeiders je land binnen, word je morgen wakker met Jahjah".

"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
  zondag 2 maart 2003 @ 19:25:58 #15
15717 Festen
or is just me?
pi_8817677
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:42 schreef SCH het volgende:
Ook opvallend dat ze zich zo strak tegen drugs richten.
Opvallend? Juist zeer vorspelbaar. Hoe liberaal is de gemiddelde Libanees tegenover drugs, drank en vrouwenrechten? Jahjah zegt over dat laatste:
quote:
Wij hebben een conservatieve visie op de familie. We vinden dat kinderen moeten worden opgevoed door hun vader en moeder, niet door een crèche.
http://www.arabeuropean.org/nederlands/aboujahjahsublimeprovoctie.html

Daar gaat de subsidie voor kindercreches in AEL-land.

"Gentlemen! You can't fight in here, this is the War Room!"
pi_8817910
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:45 schreef tvlxd het volgende:
Ideeen, o.a.:
Raar dat ze Turks er ook bij hebben gezet, terwijl de Turken niets met de Arabieren te maken hebben. De Turken distancieren zich ook van deze organisatie. Waarschijnlijk doen ze het om extra leden te werven, maar tevergeefs. Turken houden niet zo van Arabieren of Marrokanen. En willen ook niets met hun achtergestelde ideeen en geloof te maken hebben.

De islam in Turkije en de Turken is heel anders. Veel liberaler. En seculier.

zondag 2 maart 2003 @ 19:45:40 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8818085
Je moet ook niet bang zijn voor iemand als Jahjah , een beetje een ander geluid is af en toe wel goed af en toe. Laat hem maar spreken en ga maar met hem in discussie, het maakt de politiek alleen maar interessanter.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 maart 2003 @ 19:55:46 #18
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8818315
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je moet ook niet bang zijn voor iemand als Jahjah , een beetje een ander geluid is af en toe wel goed af en toe. Laat hem maar spreken en ga maar met hem in discussie, het maakt de politiek alleen maar interessanter.
Ik vind het maar een raar, en soms eng, ventje, maar hij heeft vanochtend wel wat rake dingen gezegd, vooral dat Moslims zich vaak moeten verantwoorden over de uitspraken en handelingen van anderen.

En uiteraard staat er niet letterlijk 'Vernietiging van Israel' in het program, het is wel wat ze willen.

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 2 maart 2003 @ 22:12:41 #19
36080 sumerian
Ain Elohim
pi_8821949
quote:
Wat hebben wij hier mee te maken?
Wat voegt dit toe aan de Nederlandse cultuur?
Wat heeft de "geintregeerde" allochtoon hiermee te maken zodra dit land z'n thuis wordt?

Leuk hoor, lekker Nederland voor je karretje spannen.

Gewoon optiefen hier...ze zaaien alleen maar onrust en haat.
(en natuurlijk laat Nederland het allemaal weer toe)

Stay in your desert with your "Allah-u-Akbar", and do not approach our cities;
for horrid is your belief and brutish is your conduct.
Crush antifa.
pi_8822138
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:55 schreef Festen het volgende:

Melkert zou zeggen: "Haal je gisteren gastarbeiders je land binnen, word je morgen wakker met Jahjah".

Mja, alleen het was niet 'gisteren', beetje dom dus als je al die tijd hebt zitten slapen...
  maandag 3 maart 2003 @ 00:10:31 #21
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8825547
Haat tegen Joden en afwijzing van de Westerse normen en waarden mag nooit vertaald worden naar de politiek. Tenminste, niet hier in West-Europa. We hebben allemaal meegemaakt (of nee, al die malloten die het allemaal wel best vinden hebben het juist niet meegemaakt) wat daarvan komt. De uitslag zal hoe dan ook geweld zijn. Of dat geweld zich nu keert tegen de Joden of tegen de Arabieren of zelfs tegen de autochtone Nederlander zelf.

Helaas is het tegen die tijd veels te laat om het tij nog te keren.

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
  maandag 3 maart 2003 @ 00:20:19 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_8825724
De opmerking van Naima Elmaslouhi in de NRC vond ik nog wel het meest stuitend:
quote:
Elmaslouhi kan het zich voorstellen dat sommige Joodse Nederlanders zich angstig voelen door leuzen als 'Hamas, Hamas, Joden aan het gas' die sommige Marokkaanse jongeren wel eens scanderen. "Dat zijn geen effectieve uitspraken, maar ik keur die ook niet af."
Het is goed dat er mensen zijn die verwoorden wat (een gedeelte van) het volk denkt. Maar het is geen verrijking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 maart 2003 @ 00:33:39 #23
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8825980
Dit is gewoon helemaal niet goed. Hou toch eens op met te denken dat alles maar gezegd moet worden! Als je deze mensen een stem geeft en ze nog serieus laat uitpraten geef je ze sterk de indruk dat je het allemaal wel best vindt. Waarom is er niemand die zich afvraagt waarom een Nederlandse vrouw met Marokkaanse ouders die hier naar school is geweest en volop gebruik kan maken van de kansen die hier aan iedereen geboden worden, een haat koestert tegen Joden? Waarom laat iedereen zich zo inpakken door de propaganda dat het allemaal de schuld van de Joden zelf is?

Waarom laat iedereen zo over zich heenlopen door een stel onaangepaste antisemitische aggressieve klootzakken? Het is een travestie dat dit soort malloten mee mag praten in de politiek en zo vreselijk de hand boven het hoofd wordt gehouden. Het zijn immers zulke arme slachtoffertjes, ze hoeven maar 'discriminatie' en 'racisme' te roepen en iedereen tuint er weer met open ogen in.

Sukkels.

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
  maandag 3 maart 2003 @ 00:39:29 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_8826084
Je doet alsof ''mee laten praten'' direct impliceert ''hand boven het hoofd houden''. Dit zal ik zeker niet onderschrijven. Je moet ze laten praten en dan van keiharde repliek dienen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 maart 2003 @ 00:41:33 #25
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8826127
Oh oh oh wat worden ze keihard van repliek gediend. Zalm zal wel weer stevig uit de hoek komen met een geijkt 'bizar'.

Vraag me trouwens af wanneer de joden hier in Nederland zich eens gaan verweren tegen al die aggressie die nu op ze afstormt. Ze gaan toch niet weer zingend de kampen in?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')