quote:alleen met jou omdat je het nodig hebt lievie
Op maandag 3 maart 2003 20:39 schreef Wolkje het volgende:[..]
Alleen nog met mij, toch?
ik hou het gevoel gewoon vast, probeer overal en alles positief te bekijken en lukt aardig afgelopen week, komt denk ik door positieve invloeden van mensen om me heen....
Ze zijn geweldig!!!
quote:Wat lief
Op maandag 3 maart 2003 20:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
anders wil ik het wel doen
quote:Sorry shmoops
Op maandag 3 maart 2003 20:45 schreef shmoopy het volgende:
En nou klaar met dat geklef.
Ihaa, en dat doet me goed, ik zal haar nog niet aanmelden heb haar alleen laten ruiken en ze vind het te traag allemaal. Hiep hiep hoera.
Excuse's voor de verwarring.
voel me vreemd, weet niet meer wat ik wil, loop heledag rond met vragen door me kop....
En verder is mijn vertrouwen in 'de mens' weer een beetje gedaald, en snap ik er even helemaal niets meer van.
Maar morgen weer een nieuwe dag, je mot toch wat.
quote:Ik weet hoe moeilijk dat is
Op maandag 3 maart 2003 23:46 schreef shmoopy het volgende:
en ik moet leren op vergaderingen niet steeds te roepen: "Dat doe ík wel."
Heb afgelopen vrijdag voor het eerst weer een keer: "Nee, daar heb ik geen tijd voor." gezegd, toen ze vroegen of ik het bestuur van mn zangkoorgroepdinges in wou...
het voelt goed..
Gewoon een keer nee zeggen... zal je goed doen shmoop
quote:gedesillusioneerd?
Op maandag 3 maart 2003 21:53 schreef Pakspul het volgende:
ik voel me gedishalicuneerd (zowiets)voel me vreemd, weet niet meer wat ik wil, loop heledag rond met vragen door me kop....
quote:Heel herkenbaar...
Op maandag 3 maart 2003 23:46 schreef shmoopy het volgende:En verder is mijn vertrouwen in 'de mens' weer een beetje gedaald, en snap ik er even helemaal niets meer van.
maar...ik hoef morgen niet te werken en dat maakt het wel weer goed...
maar...moet nog wel een engels artikel schrijven
naja 't komt wel goed
Morgen gelukkig weer een nieuwe dag.
Het is niet op te lossen, mijn studie moet ik mee stoppen, mijn baan kan ik niet mee stoppen, met mijn loon heb ik nu al voor de komende jaren teveel schulden, kan niet bij mijn ouders blijven wonen..
Ik wil terug naar die makkelijke besluiteloosheid, dat alles nog vanzelf ging, geen problemen.. middelbare school, veel vrienden, iedereen in de buurt om bij uit te huilen, even bellen en ze staan er voor je, alles is veranderd, alles is kapot.. Ik heb niemand meer, wat moet ik nu?
Godverdomme waar blijft die discipline, die motivatie, waarom kan iedereen het nou, behalve ik.. Waarom gaat iedereen verder en blijf ik stil staan.. Waarom ben ik nou laf, waarom lukt mij nou niets?
En toch doe ik er niets aan.. toch laat ik het maar doorsudderen, terwijl het niet verder kan zo.. Het moet stoppen, alleen het kan niet..
quote:Dan zou ik toch eens iets aan je manier van posten doen
Op dinsdag 4 maart 2003 03:17 schreef Stranger het volgende:
ik wil vrienden,
Ontopic: ik voel me kiplekker
quote:Ontopic
Op dinsdag 4 maart 2003 03:21 schreef Conflict het volgende:[..]
Dan zou ik toch eens iets aan je manier van posten doen
Ontopic: ik voel me kiplekker
wauwie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |