quote:oke, ga ik doen
Op zondag 2 maart 2003 14:57 schreef Faithy het volgende:
check zo mds maar even ofzo...
quote:Ik ga ook ff kijken.
ik snap niet zoveel van mezelf soms, en dat terwijl ik dondersgoed weet wat ik moet doen, terwijl ik mensen goede raad geef, die ik ook aan mezelf zou moeten geven.
Maar toch.. ik snap het niet
quote:Ow.. Faithybeeb,
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:04 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ow.. Faithybeeb,
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf, meis.
*Zich zorgen maakt*
jawel, maar soms is het beetje moeilijk soms.. niet heel vaak.. maar soms....
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:04 schreef Faithy het volgende:
het gekke is dat ik me ergens beter voel...
terwijl dat niet mag.... een aanval van emoties, een bevrijding, en dan weer raar genoeg vrolijk zijn... vrolijk is een groot woord... maar opgelucht...ik snap niet zoveel van mezelf soms, en dat terwijl ik dondersgoed weet wat ik moet doen, terwijl ik mensen goede raad geef, die ik ook aan mezelf zou moeten geven.
Maar toch..ik snap het niet
Zelf controle is verdomde lastig soms. Ikzelf heb er ook moeite mee. Heb mezelf ook niet zo goed onder controle. Af en toe heb ik ook buien dat ik lijk door te draaien.
Dan doet me dat denken aan het nummer "Crawling" van Linkin Park.
Dat ik alle controle lijk te verliezen. Alleen pak ik die controle snel daarna weer op. En echt gekke dingen ga ik dan niet doen.
Op tijd ingrijpen is dan belangrijk.
quote:Dat hoor je ook van mensen met vreetbuien. Ik denk dat er best wat overeenkomsten zijn: eerst vechten tegen de neiging om weer te gaan vreten/krassen, dan eraan toegeven en het toch eigenlijk best fijn vinden om je even lekker te laten gaan, opluchting, en daarna schuldgevoel omdat je je hebt laten gaan.
Op zondag 2 maart 2003 15:04 schreef Faithy het volgende:
het gekke is dat ik me ergens beter voel...
terwijl dat niet mag.... een aanval van emoties, een bevrijding, en dan weer raar genoeg vrolijk zijn... vrolijk is een groot woord... maar opgelucht...
Je hebt al professionele hulp he?
Ik voel me als iemand die na een hele winter verwaarlozing haar racefiets weer onder het stof vandaan heeft gehaald Nu even lekker warm douchen.
Sterkte meid! Off-topic; kan al een tijdje je on-line dagboek niet meer vinden , en ik vond je zo goed schrijven
Ik voel me zweverig, relaxed... gewoon... helemaal ikke, zoals veel vaker trouwes
quote:DIT BERICHT NIET QUOTEN!!!!!!!!!!!!! ivm een beetje geheimigheid van mn dagboek. deze post wordt zo weer aangepast! zodra Pascalle het gelezen heeft
Op zondag 2 maart 2003 16:32 schreef Pascalle27 het volgende:
Op zondag 2 maart schreef Faithy van alles en nogwatSterkte meid! Off-topic; kan al een tijdje je on-line dagboek niet meer vinden
, en ik vond je zo goed schrijven
Ik voel me zweverig, relaxed... gewoon... helemaal ikke, zoals veel vaker trouwes
laat maar: Pascalle: mail me maar, mn adres staat bij mn profiel...
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 02-03-2003 17:21]
quote:MDS checkt...
Ik heb een reply gegeven in het betreffende topic.
Ik ben blij dat ik nu de walkthrough gevonden heb van mijn Harry Potter spel Een spel voor kinderen is voor mij soms nog te moeilijk
Ik ga over een uurtje heerlijk koken en als ik genoeg fut heb voor mijn hubbie straks nog een suikerbrood bakken
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 02-03-2003 17:12]
quote:waarom plaats je er dan vervolgens een link naartoe?
Op zondag 2 maart 2003 16:56 schreef Faithy het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 02-03-2003 17:16]
quote:zou je die quote even aan willen passen?
Op zondag 2 maart 2003 17:08 schreef SEMTEX het volgende:[..]
waarom plaats je er dan vervolgens een link naartoe?
Er zijn hier mensen, waarvan ik weet dat ze er nu niet zijn, die meelezen op Fok! van wie ik liever niet heb dat ze het lezen.
Daarom wacht ik op de reactie van pascalle (heb haar mail niet) dat ze het gelezen heeft, en dan pas ik het weer aan...
sorry, hoor, maar om het dan toch te gaan quoten vind ik een beetje een lage actie....
quote:Ik keek er idd ook al van op
Op zondag 2 maart 2003 17:11 schreef Faithy het volgende:[..]
sorry, hoor, maar om het dan toch te gaan quoten vind ik een beetje een lage actie....
Je moet dan zelf ook niet vergeten om je post aan te passen hé Faithy???
quote:ja lieverd, word eens wakker, JIJ zet die link hier toch neer? Pas daar zelf dan een beetje mee op. Ik wijs je alleen op het feit dat iedereen hier meeleest en iedereen dus die link kan aanklikken en je dagboek kan lezen. Zo geheim is-ie dan ook niet meer...
Op zondag 2 maart 2003 17:11 schreef Faithy het volgende:sorry, hoor, maar om het dan toch te gaan quoten vind ik een beetje een lage actie....
even een dikke voor DuchessX (je weet zelf wel waarvoor
)
quote:Ik gaf al aan, dat het me om bepaalde mensen ging...
Op zondag 2 maart 2003 17:17 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ja lieverd, word eens wakker, JIJ zet die link hier toch neer? Pas daar zelf dan een beetje mee op. Ik wijs je alleen op het feit dat iedereen hier meeleest en iedereen dus die link kan aanklikken en je dagboek kan lezen. Zo geheim is-ie dan ook niet meer...
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |