Het fenomeen "kast" is trouwens ook een populaire verschijning in veel kamers. Het heeft "opslag" als doel. Misschien moet je daar maar eens naar kijken
quote:Hoezo: Geld teveel
Op zondag 2 november 2003 21:51 schreef BiohazardNL het volgende:
Opstelling tv+consoles:
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 02-11-2003 22:27]
Does iets aan die kabels...
Mijn N64, Dreamcast, NES, SNES, PSX, Gameboy en Game Gear zijn allen helaas niet meer
Het zou een leuke verzameling geweest zijn... zucht...
Is ongeveer de helft. De rest ligt verspreid over mijn kamer ed.
Xbox en Dreamcast, de rest van mijn consoles heb ik samen met de games al netjes opgeruimd.
En zo heb ik er nog een stuk of 5. Allemaal uit de periode 1995-2000.
@NotoriousRoy: Ik weet het ja... ik ga binnenkort alles even omgooien. Nu dat ik die foto en mijn opstelling bekijk zie ik dat het inderdaad een ongelofelijke dradenzooi is. Ik ga het zelfs NU direct opruimen
Eindelijk dan ook foto's van mijn verzameling
Klik voor grotere afbeelding.
1. Gamecube & Super Nintendo
2. Dozen Gamecube & Nes & dozen van de accesoires van N64 & Gamecube. Verder de NES en N64 console
1
3. De dozen van de SNES, N64, NES, Game Boy color en Nes Advantage
4. Dozen , spellen, handleidingen, grijze Gameboy en spellen van de NES in de kast
5. Spellen van de SNES, m.u.v. de US versie van Zelda en DKC 2, die zitten nl in hun doos. Verder ook de N64 spellen waarvan ik slechts de cart heb. Verder zit Killer Instinct momenteel in de Snes zelf
6. Mijn trots: mijn gehele Zelda verzameling. Het enige dat niet compleet is , is Zelda 1.
[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 14-12-2003 13:16]
quote:Je mist nog minimaal 4 zelda's. Drie cd-i versies en een Game&Watch zelda. En de Link to the Past remake op de gba.
Op zondag 14 december 2003 13:07 schreef StarGazer het volgende:
*SCHOP*Eindelijk dan ook foto's van mijn verzameling
Klik voor grotere afbeelding.
1. Gamecube & Super Nintendo
2. Dozen Gamecube & Nes & dozen van de accesoires van N64 & Gamecube. Verder de NES en N64 console
3. De dozen van de SNES, N64, NES, Game Boy color en Nes Advantage
4. Dozen , spellen, handleidingen, grijze Gameboy en spellen van de NES in de kast
5. Spellen van de SNES, m.u.v. de US versie van Zelda en DKC 2, die zitten nl in hun doos. Verder ook de N64 spellen waarvan ik slechts de cart heb. Verder zit Killer Instinct momenteel in de Snes zelf
6. Mijn trots: mijn gehele Zelda verzameling. Het enige dat niet compleet is , is Zelda 1.
quote:Wat voor iets is dat eigenlijk precies?
Op zondag 14 december 2003 14:07 schreef Khadgar het volgende:een Game&Watch zelda.
quote:Jah I know, die komen ook nog wel een x ooit
Op zondag 14 december 2003 14:07 schreef Khadgar het volgende:[..]
Je mist nog minimaal 4 zelda's. Drie cd-i versies en een Game&Watch zelda. En de Link to the Past remake op de gba.
quote:Zo'n ding van voor de gameboy. Zo'n lcd spelletje. Opklapbaar. Er is later overigens nog een mini versie van uitgebracht.
Op zondag 14 december 2003 14:18 schreef MaZz_ het volgende:[..]
Wat voor iets is dat eigenlijk precies?
quote:.. en de kaarten van Zelda van een aantal Zelda's.
Je mist nog minimaal 4 zelda's. Drie cd-i versies en een Game&Watch zelda. En de Link to the Past remake op de gba.
quote:*zucht*
Op zondag 14 december 2003 15:16 schreef Oksel het volgende:[..]
.. en de kaarten van Zelda van een aantal Zelda's.
En toch komen er maar weinig fok mensen in de buurt die zo'n Zelda verzameling hebben als ik
quote:.. zal ik hem eens posten!?
Op zondag 14 december 2003 16:19 schreef StarGazer het volgende:[..]
*zucht*
En toch komen er maar weinig fok mensen in de buurt die zo'n Zelda verzameling hebben als ik
quote:http://www.duplicase.nl/Zelda.jpg
Op zondag 14 december 2003 16:30 schreef MaZz_ het volgende:
* is in afwachting..
Er ligt:
Zelda: The Legend of Zelda (mint, compleet)
Zelda: The adventure of Link (mint, compleet)
Zelda: The adventure of Link (cart + boekje)
Zelda: A link to the past (mint, compleet)
Zelda: The ocarina of time (mint, compleet)
Zelda: Majora's Mask (mint, compleet)
Zelda: The Wand of Camelon (mint, compleet)
Ik heb nog:
Zelda The Collector's edition (2x)
Ik mis nog: Zelda, The Windwaker. + alle Zelda's voor de handhelds.. maar die hoef ik ook niet (of ik moet er goedkoop tegen aanlopen natuurlijk!)
quote:Ook een hele mooie verzameling. Maar ik kan je bijvoorbeeld Link's Awakening voor de Game Boy toch echt wel aanraden hoor.
Op zondag 14 december 2003 16:37 schreef Oksel het volgende:[..]
http://www.duplicase.nl/Zelda.jpg
Er ligt:
Zelda: The Legend of Zelda (mint, compleet)
Zelda: The adventure of Link (mint, compleet)
Zelda: The adventure of Link (cart + boekje)
Zelda: The ocarina of time (mint, compleet)
Zelda: Majora's Mask (mint, compleet)
Zelda: The Wand of Camelon (mint, compleet)Ik heb nog:
Zelda The Collector's edition (2x)
Ik mis nog: Zelda, The Windwaker. + alle Zelda's voor de handhelds.. maar die hoef ik ook niet (of ik moet er goedkoop tegen aanlopen natuurlijk!)
quote:Je vergeet het Zelda horloge
Op zondag 14 december 2003 14:40 schreef Khadgar het volgende:[..]
Zo'n ding van voor de gameboy. Zo'n lcd spelletje. Opklapbaar. Er is later overigens nog een mini versie van uitgebracht.
quote:.. als ik er tegen aan loop.. komtie er heus wel
Op zondag 14 december 2003 16:48 schreef StarGazer het volgende:[..]
Ook een hele mooie verzameling. Maar ik kan je bijvoorbeeld Link's Awakening voor de Game Boy toch echt wel aanraden hoor.
quote:Die tellen niet.
Je mist nog minimaal 4 zelda's. Drie cd-i versies
Niet op de foto:
GBA: SP zilver
Playstation oud model, staat bij de vader van mijn vriendin
Spellen -> zie link in signature
--edit kleiner plaatje --
[Dit bericht is gewijzigd door Tain op 14-12-2003 17:14]
quote:TV
Op zondag 14 december 2003 17:07 schreef Tain het volgende:
Nieuwe foto, nieuwe tv
[afbeelding]Niet op de foto:
GBA: SP zilver
Playstation oud model, staat bij de vader van mijn vriendinSpellen -> zie link in signature
Ik hoop trouwens dat dit topic definitief weer tot leven is gewekt en er weer meer mensen zijn die FF foto's maken van hun spellenverzameling.
quote:he dat pakket met toystory 1&2 en monsters en co heb ik ook
Op woensdag 20 augustus 2003 20:26 schreef koei het volgende:
Omdat ik toch al foto's had gemaakt plaats ik ze ook maar gelijk in dit topic.[afbeelding]
Ons tv meubel. Links boven op het meubel de gamecube, vak daaronder video, daar onder xbox en daar onder PS1. In het middelste rijtje zie je boven aan de N64 met het vak daaronder een bak met spellen ervoor.[afbeelding]
Hier zijn alle extra controllers en doosjes van N64 spellen. Hier liggen ook alle gba toebehoren[afbeelding]
De GC/Xbox spellen. In het midden onderin zie je mn zelf gekleurde Action Replay hoesje!
quote:en ga je ook foto's plaatsen, de mijne binnenkort als ik mijn kamertje weer eens heb opgeruimd, helaas niet zoveel als het gemiddelde van hier
Op dinsdag 23 december 2003 17:25 schreef CyraxSnake het volgende:
Raad eens wat ik naast mijn rechtse tv vond: een originele super metroid (SNES) strategy guide, die kreeg je er destijds bij.
(Gewoon een terugvindpost )
quote:* Khadgar heeft
Op zondag 14 december 2003 16:19 schreef StarGazer het volgende:[..]
*zucht*
Zelda 2
Zelda 3 SNES
Zelda Links Awakening SNES
Zelda Oracle of Seasons
Zelda Oracle of Ages
Majora's Mask
Ocarina Of Time
Zelda Wand of Gamelon
Zelda's Adventure
Zelda Windwaker
Beide Zelda Bonusdisks voor de cube
Zelda Links Awakening GBA
Ik mis nog 1 nes zelda, 1 cd-i zelda en dan ben ik op de game&watch na compleet.
quote:Ik had ze zonder pakket, die kwam pas later uit... Het zijn wel hele leuke films! Ik zit te wachten op de Nederlandse DVD van Finding Nemo.
Op dinsdag 23 december 2003 19:46 schreef taart het volgende:[..]
he dat pakket met toystory 1&2 en monsters en co heb ik ook
ontopic: Mijn foto's kloppen niet meer... Ondertussen verhuisd en een nieuwe tv gekocht. Maar het tv meubel is wel hetzelfde en de aparaten ook... En ik ben gewoon te lui om een nieuwe foto te maken...
Zo Dat was het dan weer. Alleen mijn pc games staan er niet op
quote:jeutje zeg
Op woensdag 24 december 2003 00:21 schreef Mischa_NL het volgende:
Mijn Collectie zet ik even online dan maar[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Zo Dat was het dan weer. Alleen mijn pc games staan er niet op
[Dit bericht is gewijzigd door mordradead op 24-12-2003 11:15]
zo'n schuifkastje waar allemaal controllers in liggen voor multiplay enzo
in het kastje een miragame(pong), nes en een videopac daarnaast 2 stuurtjes voor dc en psx wordt alleen erg weinig gebruikt, toch wel leuk om te hebben
spreekt voor zicht dacht ik zo
links cube en ps2 games, rechts pc games wat er bovenop licht spreekt ook voor zich
mij (nog) kleine nes/snes/n64 verzameling games, ook in het bakje met nes games een gameboy classic (met zo'n ding eromheen) en een game gear
spreekt ook voor zich (jaja, rechter front speaker en center speaker dienen even als stand voor ps2 )
klein overzichtje hoe alles zo'n beetje staat in mijn kleine slaapkamertje
quote:jup spreekt voor zich...de bovenste liggen je lege cd's om mp3's om te zetten met je mp3 maker op de onderste pic
Op woensdag 24 december 2003 22:03 schreef mordradead het volgende:
omdat dit toch een van de mooiste topics is mijn nederige verzameling dan ook maar[afbeelding]
zo'n schuifkastje waar allemaal controllers in liggen voor multiplay enzo[afbeelding]
spreekt voor zicht dacht ik zo[afbeelding]
links cube en ps2 games, rechts pc games wat er bovenop licht spreekt ook voor zich
quote:meestal draai ik mp3's gewoon af van mijn pc
Op woensdag 24 december 2003 22:19 schreef Gamedemon het volgende:[..]
jup spreekt voor zich...de bovenste liggen je lege cd's om mp3's om te zetten met je mp3 maker op de onderste pic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |