abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9100258
SyPhEr loopt dorstig naar het ranjastalletje.. Hmm gezellig hier denkt hij.. Doe mij maar een extra groot glas met ijs, Pluis
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:19:40 #202
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9102137

* pluisje schenkt snel een extra groot glas in, met ijs en natuurlijk een rietje

Alstublieft

Ho stop wacht...geef terug

Ik was het parasolletje vergeten

vrijdag 14 maart 2003 @ 15:39:45 #203
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9119115
* Gerritje is bezig met zijn rondje eiland maken en komt langs het ranjastalletje van pluisje.

Hoi pluisje, ik ben Gerritje!
Mag ik een lekker glaasje ranja van je?

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:41:08 #204
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_9119155
* Atrimar komt op weg naar de training langs het stalletje.

Hallo snoesje! Mag ik een glas ranja?

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:53:17 #205
21320 Duif
Wat nou vredesduif?
pi_9119506
Hoei! Een kind, die eten nooit hun brood op! Dus is er meer voor mij!

Roekoe!

roekoe koekeroe
  vrijdag 14 maart 2003 @ 16:13:50 #206
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9120066
* pluisje jaagt de rondfladderende duif een beetje weg en bedient daarna haar klanten

Wat een grappig jochie, zeg die Gerrtitje

Atrimar

pi_9128732
SyPhEr komt snel terug voor nog een grote kan ranja...
  zaterdag 15 maart 2003 @ 00:02:53 #208
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9130390
* Gerritje drinkt zijn glaasje ranja in één tuig leeg. De rare duif die om hem heen vliegt is vast op zoek naar broodkruimeltjes. Pluisje heeft nog wel een oud sneetje brood liggen en Gerritje mag het aan de gekke duif voeren. Hij gaat zelfs op zijn arm zitten!!
pi_9354462
* DeVoorzitter loopt van zijn luxe jacht en wandelt richting de boulevard. Daar kijkt hij wat rond en ziet dan een kraampje staan. Pluisjes Ranjastalletje staat er. Hij loopt er naartoe om te kijken wat er te beleven valt.

"Ah, een gezellig ranjastalletje. Met dit weer is het wel lekker denk ik om ranja te drinken."

* Hij loopt naar het kraampje en vraagt aan de lieftallige dame achter de kraam om een ijskoud glas ranja.

dinsdag 25 maart 2003 @ 10:37:26 #210
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9357140

*wat een charmante meneer*

1 glas ijskoude ranja, komt eraan meneer

pi_9357527
"Dank u wel jongedame, ik denk dat zo'n glas ijskoude ranja wel heerlijk is met dit weer. Ik voer toevallig hier met mijn jacht in de buurt, toen ik dit eiland zag. Het stond niet op de kaart, dus zijn James en ik maar gaan kijken. Bent u bekend met het eiland?" vraagt DeVoorzitter aan de lieftallige jongedame van het Ranjastalletje.
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:01:40 #212
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_9357583
* pluisje vertelt dat ze hier al heel lang woont, en de officiele ranja-leverancier is van dit mooie eiland

Dus als u eens ranja wilt, meneer, dan moet u bij mij zijn

pi_9361798
* DeVoorzitter drinkt wat van zijn ranja en laat het hem smaken.

"Nou jongedame, voor de ranja ben ik hier in ieder geval aan het goede adres, het smaakt overheerlijk. Wat kunt u mij aanraden om te bezoeken op dit eiland? Ik weet eigenlijk niet eens hoe het heet."

dinsdag 25 maart 2003 @ 14:16:52 #214
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9362044
* Komt langsgelopen en ziet een nieuw gezicht.

*zwaai naar pluis*

Goedenmiddag meneer, nieuw op het eiland?

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_9362309
"Een goedendag mijn waarde heer. Dat heeft u correct geconcludeerd, ik ben nieuw hier op het eiland, want ik ben eerder deze dag aangekomen."
  dinsdag 25 maart 2003 @ 14:30:23 #216
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9362415
*schud hand*

Bent u van plan hier langer te verblijven?

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_9363239
* hand schudt

"Ja, ik was wel van plan om hier langer te blijven, aangezien ik al een lange tijd op zee heb gezeten."

[Dit bericht is gewijzigd door DeVoorzitter op 25-03-2003 19:46]

pi_9370201
"Kunt u mij iets aanraden om te bezoeken op dit eiland, mijn waarde heer?"
pi_9370702
* Een elf komt langsgelopen en hoort nog net dat een meneer wat aan portier en pluisje vraagt

Meneer De Tuinen van Fok III zijn zeker de moeite waard. Ook is het leuk om eens een wedstrijd van Fc Fok! bij te wonen. Ala u rust en gezelligheid zoekt kunt u bij diverse gelegenheden terecht, Pluisjes Ranjastalletje (6) heeft u natuurlijk al gezien maar ook FC Fok!-kantine 't Ballenhok (2) is de moeite waard. Als u een meer losser gelegenheid zoekt waar men het niet al te erg vind als er overmatig wordt gedronken raad ik u Café "SuupSchuut" aan. Als u nog geen goede verblijfplaats heeft kunt u terecht in Het Hotel of als u van rust houd heeft abt Dagobert zeker nog wel een kamertje vrij in Zilea, Abdij van de Verborgen Waarheid . Voor ontspaning kan ik u ninjutsu dojo / deel 3 ! aan raden waar ninja-mod u in de geheimen van de oosterse vechtkunsten kan inwijden, voor leuke magische prulletjes dingetejes en frutseltjes maar ook voor het grotere magische werk kunt u in Het Heksenketeltje terecht . Voor een stevige ontbijt of lunch kunt u bij Khalein en zijn kok Lucio terecht die magische maaltijden te voorschijn toveren als waren het broodjes. Als u van jagen,vissen of wandelen houdt kunt u in De beboste heuvels of Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel III terecht, ik raad u alleen aan om voor het tweede bos een gids/lijfwacht te vinden daar daar nog wel eens rare creaturen op kunne duiken.

pi_9373692
* DeVoorzitter luistert met volledige aandacht naar wat de toevallige voorbijganger hem heeft te vertellen.

"Hartelijk dank, mijn waarde.. elf, is het niet? Ik heb in mijn tijd op zee boeken gelezen over elfen, maar u bent de eerste die ik in mijn leven heb gezien. Dit is een apart eiland. Nogmaals, hartelijk bedankt voor al uw informatie. Ik merk dat dit een eiland met een enorme variatiëteit is. Dan ga ik nu even richting FC Fok!-kantine 't Ballenhok (2), maar ik houd in mijn achterhoofd, dat ik nog lekker kan wandelen in De beboste heuvels."

dinsdag 1 april 2003 @ 00:19:43 #221
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_9500543
* Het is al laat op de avond als Marlo bij het ranjastalletje aankomt. Zachtjes sluit hij naar binnen en maakt wat ranja voor zichzelf.

Yummie

* Marlo gaat in een hoekje van het stalletje zijn glaasje ranja met drie rietjes en een parasolletje zitten drinken.

Stiekems een vrolijk klein beestje!
  dinsdag 1 april 2003 @ 00:25:30 #222
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9500729
* Gerritje is bezig met zijn dagelijkse nachtelijkse slaapwandeltocht en komt aan bij het ranjastalletje van pluisje. Hij hoort geslurp vanuit een hoekje komen en neemt een kijkje. Het is Marlo die stiekem een glaasje ranja met drie rietjes en een parasolletje zit te drinken!

"Hoi Marlo, ik ben Gerritje"
*handje geeft*
"Dat ziet er lekker uit die ranja, ik pak ook een glaasje!!"
*extra groot glas ranja pakt en naast Marlo gaat zitten*

* Zeg eens Marlo, hoe oud ben jij eigenlijk?

dinsdag 1 april 2003 @ 00:27:14 #223
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_9500775
* Marlo schrikt een beetje van die meneer die zomaar naar binnen komt lopen.

Euh...hoi....ja ik ben Marlo * stottert hij

Ik weet niet hoe oud ik ben, maar ik heb wel ranja Is lekker he

Maar niks tegen pluisje zeggen hoor, die slaapt

dinsdag 1 april 2003 @ 23:58:22 #224
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_9526311
* Gerritje vindt die Marlo maar rare antwoorden geven. Hij noemt kleine Gerritje een 'meneer' en weet niet eens hoe oud hij zelf is, het moet niet veel gekker worden!! Ach, hij zal wel teveel ranja hebben gedronken .

Hij drinkt zijn grote glas ranja snel op en besluit dan maar te gaan slapen naast Marlo die inmiddels ook al in dromenland is aanbeland. "Morgenvroeg zal ik het nog eens vragen," denkt hij bij zichzelf...

woensdag 2 april 2003 @ 00:05:51 #225
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_9526481
* Marlo draait zich om in zijn slaap. Hij wordt half wakker en ziet dat de vrolijke ranja meneer er ook nog steeds is. Komt vast wel goed denkt hij bij zichzelf en hij valt in slaap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')