Alstublieft
Ho stop wacht...geef terug
Ik was het parasolletje vergeten
Hoi pluisje, ik ben Gerritje!
Mag ik een lekker glaasje ranja van je?
Hallo snoesje! Mag ik een glas ranja?
Wat een grappig jochie, zeg die Gerrtitje
Atrimar
"Ah, een gezellig ranjastalletje. Met dit weer is het wel lekker denk ik om ranja te drinken."
* Hij loopt naar het kraampje en vraagt aan de lieftallige dame achter de kraam om een ijskoud glas ranja.
Dus als u eens ranja wilt, meneer, dan moet u bij mij zijn
"Nou jongedame, voor de ranja ben ik hier in ieder geval aan het goede adres, het smaakt overheerlijk. Wat kunt u mij aanraden om te bezoeken op dit eiland? Ik weet eigenlijk niet eens hoe het heet."
*zwaai naar pluis*
Goedenmiddag meneer, nieuw op het eiland?
Bent u van plan hier langer te verblijven?
"Ja, ik was wel van plan om hier langer te blijven, aangezien ik al een lange tijd op zee heb gezeten."
[Dit bericht is gewijzigd door DeVoorzitter op 25-03-2003 19:46]
Meneer De Tuinen van Fok III zijn zeker de moeite waard. Ook is het leuk om eens een wedstrijd van Fc Fok! bij te wonen. Ala u rust en gezelligheid zoekt kunt u bij diverse gelegenheden terecht, Pluisjes Ranjastalletje (6) heeft u natuurlijk al gezien maar ook FC Fok!-kantine 't Ballenhok (2) is de moeite waard. Als u een meer losser gelegenheid zoekt waar men het niet al te erg vind als er overmatig wordt gedronken raad ik u Café "SuupSchuut" aan. Als u nog geen goede verblijfplaats heeft kunt u terecht in Het Hotel of als u van rust houd heeft abt Dagobert zeker nog wel een kamertje vrij in Zilea, Abdij van de Verborgen Waarheid . Voor ontspaning kan ik u ninjutsu dojo / deel 3 ! aan raden waar ninja-mod u in de geheimen van de oosterse vechtkunsten kan inwijden, voor leuke magische prulletjes dingetejes en frutseltjes maar ook voor het grotere magische werk kunt u in Het Heksenketeltje terecht . Voor een stevige ontbijt of lunch kunt u bij Khalein en zijn kok Lucio terecht die magische maaltijden te voorschijn toveren als waren het broodjes. Als u van jagen,vissen of wandelen houdt kunt u in De beboste heuvels of Het Duistere Bos van Herne_the_Hunter Deel III terecht, ik raad u alleen aan om voor het tweede bos een gids/lijfwacht te vinden daar daar nog wel eens rare creaturen op kunne duiken.
"Hartelijk dank, mijn waarde.. elf, is het niet? Ik heb in mijn tijd op zee boeken gelezen over elfen, maar u bent de eerste die ik in mijn leven heb gezien. Dit is een apart eiland. Nogmaals, hartelijk bedankt voor al uw informatie. Ik merk dat dit een eiland met een enorme variatiëteit is. Dan ga ik nu even richting FC Fok!-kantine 't Ballenhok (2), maar ik houd in mijn achterhoofd, dat ik nog lekker kan wandelen in De beboste heuvels."
Yummie
* Marlo gaat in een hoekje van het stalletje zijn glaasje ranja met drie rietjes en een parasolletje zitten drinken.
"Hoi Marlo, ik ben Gerritje"
*handje geeft*
"Dat ziet er lekker uit die ranja, ik pak ook een glaasje!!"
*extra groot glas ranja pakt en naast Marlo gaat zitten*
* Zeg eens Marlo, hoe oud ben jij eigenlijk?
Euh...hoi....ja ik ben Marlo * stottert hij
Ik weet niet hoe oud ik ben, maar ik heb wel ranja Is lekker he
Maar niks tegen pluisje zeggen hoor, die slaapt
Hij drinkt zijn grote glas ranja snel op en besluit dan maar te gaan slapen naast Marlo die inmiddels ook al in dromenland is aanbeland. "Morgenvroeg zal ik het nog eens vragen," denkt hij bij zichzelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |