quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 22:03 schreef AirRaid het volgende:
FC Zwolle- FC Fok! 0-101: Forever 0-1 (FANATIC)
9: FANATIC 0-2 (portier)
22: FANATIC 0-3 (Forever)
38: Molz 0-4 (Magneet)
48: Jelminho 0-5 (vinnyb)
55: FANATIC 0-6 (portier)
58: Bartoli eruit Natrox erin
58: vinnyb eruit Karrel_Laaglawaai erin
68: Jelmino 0-7 (Magneet)
70: Doesbrug rood
70: FANATIC eruit Bar_The_Grey erin
71: Magneet 0-8 (penalty)
74: Bar_the_Grey 0-9 (portier)
87: Natrox 0-10 (-)
man of the match FANATIC (10)FC Fok! speelde vandaag weer eens zo als ze horen te spelen. De arme mannen van Zwoelle werden gewoonweg zoek gespeeld. Direct na de aftrap was het FANATIC die aanvaller Forever lanceerde die met een mooi lobje 0-1 maakte. Een paar minuten later speelde het duo portier FANATIC de verdediging van Zwoelle goed uit waarna FANATIC de 0-2 scoorde. Molz mocht de 0-3 binnenkoppen nadat Magneet hem de bal met een mooie lange bal klaarlegde. Vlak na rust mocht Jelminho ook zijn doelpuntje meepikken 0-4.
In de 55e minuut was het FANATIC die zijn 2de goal voor Fok! maakte 0-5. Nog niet eens een kwartier later wat het alweer raak voor en door Jelminho 0-7, Fok! bleef maar doorstormen.
In de 70ste minuut sloegen bij Doesburg alle stoppen door en kwam met een hele smerige sliding in op FANATIC. Doesburg werd terecht met rood van het veld gestuurd, voor FANATIC was de wedstrijd echter ook voorbij, Bar_The_Grey mocht voor hem in het veld komen.
Magneet melde zich vor de strafschop en schoot deze zonder moeite tegen de touwen.
Fok! bleef nu maar aanvallen, met dubbelde cijfers in zicht. Portier vond vanuit een hoekschop de vrijstaande Bar_The_Grey die zijn eerste van het seizoen binnenmikte.
Drie minuten voor tijd mocht ook Natrox zijn verdientste in doelpunten omzetten, door met een mooie solo-aktie, die 0-10 te maken.
Na afloop bleek de blessure van FANATIC enigzins mee te vallen, een weekje rustig aan doen was volgen de clubarts meer als voldoende.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 23:08 schreef AirRaid het volgende:[..]
ZUIPUH
quote:In de reportages komen meestal alleen aanvallers naar voren, mooie reddingen of mooie pases zie ik zelden.
Op zaterdag 22 maart 2003 23:39 schreef AirRaid het volgende:[..]
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 22:03 schreef AirRaid het volgende:22: FANATIC 0-3 (Forever)
....
Molz mocht de 0-3 binnenkoppen nadat Magneet hem de bal met een mooie lange bal klaarlegde.
Eerst wil ik es weten hoeveel ik er nou eigenlijk gemaakt heb voordat ik ga juichen. Die aanslag van Doesburg heeft me een flinke hersenschudding bezorgd!! Ik weet zelf niet eens meer hoeveel ik er nou eigenlijk heb gemaakt...
Edit: slechte topictitel Magneet!
Beetje precisie kan geen kwaad, aangezien we hier weer een aantal maanden naar moeten kijken!
quote:
Op zondag 23 maart 2003 00:31 schreef FANATIC het volgende:[..]
Eerst wil ik es weten hoeveel ik er nou eigenlijk gemaakt heb voordat ik ga juichen.
Die aanslag van Doesburg heeft me een flinke hersenschudding bezorgd!! Ik weet zelf niet eens meer hoeveel ik er nou eigenlijk heb gemaakt...
![]()
Beetje precisie kan geen kwaad, aangezien we hier weer een aantal maanden naar moeten kijken!hoezo slecht en de vorige heeft het maar 2 weken of zo volgehouden hoor
quote:Hier moet ik het toch wel mee eens zijn. Ik heb deze wedstrijd dan wel op de bank gezeten, maar hij heeft wel een punt.
Op zaterdag 22 maart 2003 23:43 schreef Sitethief het volgende:[..]
In de reportages komen meestal alleen aanvallers naar voren, mooie reddingen of mooie pases zie ik zelden.
sitethief: net zoals echte wedstrijdverslagen komen verdedigende acties zelden voor in het algemene overzicht, is moeilijk omdat dan ook in te verwerken, moeten we beetje zelf bij verzinnen lijkt me, al kan een verwijzing als bv, sitethief had de spits Promise de hele wedstrijd in zijn zak, weleens genoemd worden lijkt me.
quote:hhm toch maar niet meer zoveel zuipen als ik wedstrijdverslag moet typen,
Op zondag 23 maart 2003 00:31 schreef FANATIC het volgende:[..]
Eerst wil ik es weten hoeveel ik er nou eigenlijk gemaakt heb voordat ik ga juichen.
Die aanslag van Doesburg heeft me een flinke hersenschudding bezorgd!! Ik weet zelf niet eens meer hoeveel ik er nou eigenlijk heb gemaakt...
![]()
Beetje precisie kan geen kwaad, aangezien we hier weer een aantal maanden naar moeten kijken!
Volgende wedstrijd probeer ik weer de nul te houden en moeten jullie ook maar weer een paar doelpuntjes maken!
quote:
Op zondag 23 maart 2003 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
biertje
quote:darvoor moet je in de kantine wezen
Op zondag 23 maart 2003 17:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
biertje
quote:zeg dat wel ja, * Magneet is hard aan het trainen
Op dinsdag 25 maart 2003 09:56 schreef AirRaid het volgende:
dat nieuwe trainingsschema werpt wel zijn vruchten af, zo goed als de laatste 2 weken hebben we nog nooit gespeeld
quote:Inderdaad. Maar een dag vrij zou geen kwaad kunnen straks zijn we allemaal helemaal opgebrand.
Op dinsdag 25 maart 2003 09:56 schreef AirRaid het volgende:
dat nieuwe trainingsschema werpt wel zijn vruchten af, zo goed als de laatste 2 weken hebben we nog nooit gespeeld
Joda gaat maar wat trainen.
Goedemorgen Joda, je bent al weer vroeg bezig
Zo, we gaan vandaag eens kijken wat de muziekinstallatie van het stadion kan. We gaan vandaag eens muziek door het stadion en op de sportvelden laten klinken.
[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 26-03-2003 08:51]
* TheScienceMan loopt naar binnen en kleedt zich om. Daarna zet hij muziek aan van het uitheemse Safri Duo (eerst Samb Adagio en dan Played-A-Live). Kort daarna verschijnt hij op het veld, geheel en al in FC Fok-tenue.
* en gaat rechthoekjes lopen om het veld
quote:Tja, ik ben nu eenmaal een vroege vogel.
Op woensdag 26 maart 2003 08:38 schreef TheScienceMan het volgende:
Goedemorgen Joda, je bent al weer vroeg bezig
quote:* Magneet schopt een bal heeel hoog, kom pik die eens lek vogeltje
Op woensdag 26 maart 2003 12:51 schreef joda het volgende:[..]
Tja, ik ben nu eenmaal een vroege vogel.
quote:slijmbal
Op woensdag 26 maart 2003 10:32 schreef Magneet het volgende:
woei de voorzitter traint mee * Magneet doet nu nog meer zijn best
Goedemiddag AirRaid, de geluidsinstallatie al opgemerkt? Lekker ritmische muziek om op te trainen. Oh ja, ik train vandaag ook mee
quote:echt niet
Op woensdag 26 maart 2003 13:17 schreef AirRaid het volgende:[..]
slijmbal
*druip druip*
quote:Als de bal een keer op de grond heeft gestuiterd schiet joda de bal heel hard richting een niet oplettende magneet.
Op woensdag 26 maart 2003 13:11 schreef Magneet het volgende:[..]
* Magneet schopt een bal heeel hoog, kom pik die eens lek vogeltje
quote:*bonk* auw kan je niet uitkijken tweety?
Op woensdag 26 maart 2003 13:52 schreef joda het volgende:[..]
Als de bal een keer op de grond heeft gestuiterd schiet joda de bal heel hard richting een niet oplettende magneet.
quote:sowwy puttycat!
Op woensdag 26 maart 2003 15:53 schreef Magneet het volgende:[..]
*bonk* auw kan je niet uitkijken tweety?
quote:* Magneet trapt de bal met een rotschop naar Jan Jaap TIKKIE TERUG JAAP!
Op woensdag 26 maart 2003 16:17 schreef Jan-jaap het volgende:
jan jaap komt het veld weer op om mee te trainen
quote:* jan jaap hoort magneet roepen en ziet de bal net optijd op zich afkomen en trapt hem met een rotschop weer terug naar magneet
Op woensdag 26 maart 2003 16:38 schreef Magneet het volgende:[..]
* Magneet trapt de bal met een rotschop naar Jan Jaap TIKKIE TERUG JAAP!
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:46 schreef AirRaid het volgende:[..]
en een dagschotel (lees: biertje) graag
quote:
Op maandag 24 maart 2003 23:55 schreef AirRaid het volgende:
een lekker glas Fok!bier astublieft
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 18:47 schreef portier het volgende:
Die AirRaid zegt trouwens wel tegen ons dat we geen bier mogen, maar ondertussen:
[..]
[..]
quote:dat was alleen na die baggere wedstrijden, nu we ons herpakt hebben staat de bierkraan weer open
Op woensdag 26 maart 2003 18:47 schreef portier het volgende:
Die AirRaid zegt trouwens wel tegen ons dat we geen bier mogen, maar ondertussen:
[..]
[..]
quote:Mooi zo, maar uiteraard wel met mate(n) drinken he mannen!!
Op woensdag 26 maart 2003 23:55 schreef AirRaid het volgende:[..]
dat was alleen na die baggere wedstrijden, nu we ons herpakt hebben staat de bierkraan weer open
quote:geniet en drink met je maten, geen liters maar vaten
Op donderdag 27 maart 2003 06:33 schreef joda het volgende:[..]
Mooi zo, maar uiteraard wel met mate(n) drinken he mannen!!
quote:ik raak geen druppel bier meer aan alleen nog maar liters
Op donderdag 27 maart 2003 10:27 schreef AirRaid het volgende:[..]
geniet en drink met je maten, geen liters maar vaten
quote:kom je daar nu pas achter
Op donderdag 27 maart 2003 11:05 schreef Magneet het volgende:[..]
ik raak geen druppel bier meer aan alleen nog maar liters
quote:nee al jaren geleden
Op donderdag 27 maart 2003 11:33 schreef Bartoli het volgende:[..]
kom je daar nu pas achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |