abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8737157
Gisteren was ik bij de Donner (boekenwinkel in Rotterdam) en daar lagen foldertjes van Reisthema avonden.
quote:
Evenals vorig jaar organiseren Rottink Reisburo en boekhandel Donner in 2003 weer reisthema-avonden. Tijdens deze thema-avonden worden reis en boek met elkaar gecombineerd en kunt u op een informele manier kennis maken met verschillende reisbestemmingen en reisboeken.
Tijdens elke thema-avond staat één bestemming centraal: een reisorganisator vertelt meer over deze bestemming en een auteur houdt een lezing over een gerelateerd onderwerp. Verder vindt u die avond alle informatie, reisbrochures, reisgidsen en kaarten bij elkaar. Ook staan de medewerkers van Rottink Reisburo en Donner voor u klaar om eventuele vragen te beantwoorden.
De avonden:
31 januari: Lissabon
28 februari: Rusland
28 maart: Costa Rica
25 april: Culinair Frankrijk
30 mei: Wandelen op La Gomera
27 juni: Tanzania
25 juli: Vietnam
29 augustus: Nieuw-Zeeland
26 september: Winteractiviteiten in Finland
31 oktober: Californië
28 november: Maleisië
19 december: Ierland

Deze avonden zijn dus elke maand. Is hier wel eens iemand heen geweest en is het wat?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_8737225
Klinkt leuk!!
En dan daarna appeltaart bij Dudok?
pi_8737278
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:45 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt leuk!!
En dan daarna appeltaart bij Dudok?
Of ervoor. Ze zijn van 18.30 tot 20.30 uur en je moet reserveren. Da's niet zo handig, maar ik wil best een keertje gaan om te zien of het wat is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_8737558
Als er maar appeltaart bij zit!
Welke doen we??
En wie gaat er nog meer mee??
pi_8737604
Costa Rica is wel leuk en Tanzania en Vietnam.

Ik ga er even een nachtje over slapen.

*OUD heilige*
  donderdag 27 februari 2003 @ 15:14:13 #6
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8752188
Ik!

Mag ik ook een Dudok-brownie?

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_8752348
Leuk! Waar wil jij heen?

En zou zo'n avond nu alleen een reclame praatje zijn voor de reisorganisatie?

*OUD heilige*
  donderdag 27 februari 2003 @ 15:22:03 #8
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8752408
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:20 schreef YPPY het volgende:
Leuk! Waar wil jij heen?

Dat zo ook kunnen natuurlijk...
Maar de reisboekenafdeling bij Donner is altijd leuk!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_8752515
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:22 schreef Hik het volgende:

[..]

Dat zo ook kunnen natuurlijk...
Maar de reisboekenafdeling bij Donner is altijd leuk!

Daar sta ik ook vaak te kijken. Ze hebben veel leuks! Gelukkig hebben ze bij de Slegte ook veel, maar dan een stuk goedkoper.
*OUD heilige*
pi_8752587
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:20 schreef YPPY het volgende:
En voor de reisboeken...

Maar zo'n auteur die een lezing houdt zal zich niet zo gauw lenen voor een reclamepraatje, lijkt me.

* k_man tekent in voor Dudok peer...

pi_8752628
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 15:29 schreef k_man het volgende:

[..]

En voor de reisboeken...

Maar zo'n auteur die een lezing houdt zal zich niet zo gauw lenen voor een reclamepraatje, lijkt me.

* k_man tekent in voor Dudok peer...

Nog iemand!

Zo'n auteur prijst natuurlijk wel zijn boek aan. In de hoop dat iedereen het gaat kopen.

Het is vast een soort van reclame avond, maar toch lijkt het me ontzettend leuk om een keertje te gaan. En als het niet leuk is, sta ik zo weer buiten. Dudok is op loopafstand.

*OUD heilige*
pi_8754252
OK 28 maart Costa Rica toch
fake a dream
pi_8755424
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:34 schreef Kimmie het volgende:
Ga je ook mee?
*OUD heilige*
pi_8755805
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:29 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ga je ook mee?

Tja waarom niet, hoe laat begint het?
fake a dream
pi_8756041
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 17:49 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Tja waarom niet, hoe laat begint het?

Leuk! Om 18.30 uur, het is afgelopen om ongeveer 20.30 uur.
*OUD heilige*
pi_8757070
Leuk! Ik zet 28 maart alvast in mn agenda!
pi_8759152
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:34 schreef Kimmie het volgende:
Ik heb wel eens naar costa-rica als vakantiebestemming gekeken, lijkt mij wel een leuke bestemming. Martinair had/heeft wel een van die last minute fly@way aanbiedingen die kant op. Het is er echter nog nooit van gekomen, om er eens naartoe te gaan...
pi_8762664
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 20:38 schreef case_ het volgende:

[..]

Ik heb wel eens naar costa-rica als vakantiebestemming gekeken, lijkt mij wel een leuke bestemming. Martinair had/heeft wel een van die last minute fly@way aanbiedingen die kant op. Het is er echter nog nooit van gekomen, om er eens naartoe te gaan...

gewoon gaan, ben er al geweest en alles is goed te doen!
fake a dream
  vrijdag 28 februari 2003 @ 00:11:36 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8763883
Hoor steeds dat CR prachtig is, maar wel erg toeristich en Amerikaans... Ben benieuwd wat zo'n auteur daar nou over te vertellen heeft. Vergeleken met de landen om zich heen heeft CR een weinig "spectaculaire" geschiedenis, dus het zal echt een heel "puur" reisverhaal worden (gericht op landschap, minder op getroubleerde sociale verhoudingen) waarschijnlijk...

pi_8772933
Travelmeet part4 dus...

Kweet niet of ik kan op de 28e trouwens.

pi_8773856
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 14:17 schreef k_man het volgende:
Travelmeet part4 dus...

Kweet niet of ik kan op de 28e trouwens.

Dan gaan we gewoon nog een keertje.
*OUD heilige*
pi_9550297
Is er nog iemand naar toe geweest op 28 maart?

Hoe was het?

pi_9551475
Ben niet geweest, want we gingen Gizmo ophalen.
*OUD heilige*
pi_9551884
Ik ben nog erger, ik ben het helemaal vergeten!!
Volgende keer dan maar gaan?? In combinatie met Dudok natuurlijk??
  donderdag 3 april 2003 @ 12:07:48 #25
37305 BushRanger
in Wellington
pi_9554778
Ik zou best graag op 27 juni naar de Tanzania avond willen, maar... dat valt net weer tegelijk met Rock Werchter (mini reisje naar België!).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')