Nu dacht ik dat er al een topic over was, maar ik kan niets vinden. Help ik word dement.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 23-02-2003 12:03]
quote:in een artikeltje op inet heb ik een aantal maanden geleden gelezen
Op zondag 23 februari 2003 12:00 schreef MuadDib het volgende:
Ik ben benieuwd wat dat gaat worden. Ik vrees voor een nogal standaard "fuck USA & the rest" hiphop plaatje, maar je weet nooit...
quote:Audioslave kicks ass! Het hoefde toch ook geen RATM te worden??
Op zondag 23 februari 2003 12:04 schreef Grobbel het volgende:
Nou goed, zo'n grote sof als Audioslave was kan het bijna niet worden...
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:03 schreef Rock-shocker het volgende:[..]
de producer zei dat het ook meer naar hardcore hiphop neigde.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 12:29 schreef Dezz het volgende:[..]
Audioslave kicks ass! Het hoefde toch ook geen RATM te worden??
Ik bedoel, eigenlijk was RATM een hiphop band met vette gitaren en was SoundGarden een grunge band met metal invloeden. Het duurt wel effe als je daar een echte combinatie van wil maken. Maar het zijn allemaal vette muzikanten, dus dat komt wel goed. Het enige wat we kunnen is hopen dat ze het lang genoeg volhouden .
Maar goed, Zack gaat hiphop doen, en dat is precies wat hij altijd deed, dus wat hem betreft heeft hij de makkelijke weg gekozen. Alleen afvragen of hij net zo veel power in de muziek kan krijgen als destijds met RATM. Zo niet, dan wordt het saai en koopt niemand het. Hij moet eens met Dr.Dre gaan praten, zou ik zeggen .
quote:Dus RATM was niet nuttig volgens jou???
Op zondag 19 oktober 2003 23:38 schreef THEDUELLIST het volgende:
voordat de beste man toetrad tot RATM deed hij tenminste nog wat nuttigs, namelijk deel uit maken van hardcorebands als Inside out en Hard stance. Het laatste wat ik gehoord heb is dat hij weer iets met Inside out zou gaan doen, maar eigenlijk geloof ik daar geen bal van.
quote:Niks mis mee
Op maandag 20 oktober 2003 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
Ben ook benieuwd, maar het zal idd ongetwijfeld weer schoopen tegen het kapitaal e.d. worden
Check:
Zack de la Rocha, KRS-ONE, and The Last Emperor - C.I.A. (Criminals in Action)
The Roots feat. Zack De La Rocha and Chuck D. - Burned Hollywood Burned
Maarja, ik kan me voorstellen dat die tracks voor de metal minded fans wat minder spannend zijn
quote:dat was exact mijn punt ja
Op maandag 20 oktober 2003 14:53 schreef Gillingham het volgende:[..]
Dus RATM was niet nuttig volgens jou???
quote:Dj Shadow? Die's toch al lang niet hip meer? (wel goed, daar niet van.)
Op dinsdag 21 oktober 2003 19:58 schreef None het volgende:
als shadow je beats maakt zit je gebakken
Als ie voor de *bling* gaat laat ie z'n spul door NERD produceren,
als ie 'nu' wil zijn door dizzee rascal.
quote:
ZACK DE LE ROCHA Weighs In On RAGE AGAINST THE MACHINE Live CD/DVD - Oct. 28, 2003
Former RAGE AGAINST THE MACHINE frontman Zack de la Rocha has emerged from hiding to weigh in on the band's upcoming CD and DVD, "Live at the Olympic Grand Auditorium". "After watching both the Olympic Grand Auditorium and the Democratic National Convention concert footage, I can think of no other moments in all of our 10 years as a band that captured the intensity and the intent of RAGE AGAINST THE MACHINE," the singer told MTV.com. "These moments belong to our fans as much as they belong to history." The concert CD will come out November 25 and the DVD will follow December 9. De la Rocha plans to release his first solo album in 2004.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |