quote:Het enige echte origineel is:
Op zondag 23 februari 2003 13:24 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Kan zijn, deze sample wordt in heel veel house nummers gebruikt
Ik zelf zoek het aller eerste nummer dat gisteren in Dance Department gedraaid werd
a journey of force... hot like the sun and wet like the rain....
Dus nogmaals: sky radio pop stijl, rustig, gezongen door man, best mooi nummer. Hoogstens een paar maanden oud.
Of zoiets, kn iemand mij helpen met de titel
quote:Pascal?
Op dinsdag 25 februari 2003 14:28 schreef M_a_T het volgende:
Ik zoek de naam van een rapper, die meerapt in het liedje 'zoete inval' van Extince,
hij heeft een Belgisch accent, en rapt zichzelf erin door te zeggen:
Pascal komt binnen nu kan het feest echt beginnen..
weet iemand hoe hij heet?
quote:Da's een nummer van Willy Batenburg, wel een Nederlander trouwens......
Op maandag 24 februari 2003 19:29 schreef Ez3 het volgende:
Ik zoek er ook een... een hele stomme, lijkt net of die kerel zat ishet gaat zoiets als: "Une meine mansch Tiroll (2x en dan zegt ie nog iets en dat is dan het refrein) En daarna probeert die Duitser ook nog iets in het Nederlands te zingen en dat klinkt goed belabberd
Echt heel stom maar toch zoek ik em...
't heet "Oene maine matsj Tirol"
waarbij ik me overigens afvraag waarom je dat nummer in vredesnaam moet hebben
quote:aaaaaaaaaargh dat deed pijn aan m'n oren
Op dinsdag 25 februari 2003 15:19 schreef Kaasblaak het volgende:
Het nummer waar ik naar op zoek ben is echt heel erg bekend... maar blijkbaar kan niemand hier noten of tab lezen... Daarom heb ik t intro maar ff ingefloten.Dus nogmaals: sky radio pop stijl, rustig, gezongen door man, best mooi nummer. Hoogstens een paar maanden oud.
geen idee welk nr
quote:Zeg dan niks lul!
Op dinsdag 25 februari 2003 15:59 schreef PLAE@ het volgende:[..]
aaaaaaaaaargh dat deed pijn aan m'n oren
geen idee welk nr
Kom op mensen, iemand moet dit nummer kennen... ik word er gek van, ik moet het nu echt weten...
quote:Sschelden hoeft niet.
Op dinsdag 25 februari 2003 16:09 schreef Kaasblaak het volgende:[..]
Zeg dan niks lul!
quote:Sorry
Op dinsdag 25 februari 2003 17:05 schreef Seborik het volgende:[..]
Sschelden hoeft niet.
Seborik, volgens mij weet jij heel veel van muziek. Weet jij niet welk nummer het is? Ik begin er nu echt aan te twijfelen of het wel zo bekend is want niemand lijkt dit nummer thuis te kunnen brengen, terwijl ik het toch vaak genoeg op de radio heb gehoord, en zo veel radio luister ik niet...
quote:Paul McCartney had ook zoiets, toen hij wakker werd met de melodie voor Yesterday in zijn hoofd, en niemand kon hem toen vertellen welk nummer het was terwijl het volgens hem bestaand en heel bekend was...
Op dinsdag 25 februari 2003 17:25 schreef Seborik het volgende:
Sorry, ik weet het ook niet.
Zal ik het nummer dan maar gaan opnemen en uitbrengen?
quote:
Op maandag 24 februari 2003 22:44 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ik deze zelf had moeten weten, maar goed... gisteravond/nacht gehoord, een redelijk bekend 80's new wave nummer... man zingt, oa. gitaar en synth begeleiding.
quote:Was die nou goed?
Op maandag 24 februari 2003 23:30 schreef NorthernStar het volgende:Japan - Adolescent Sex
quote:Goed idee, dan vragen mensen er over een tijdje hier naar en dan kunnen we ze wel verder helpen.
Op dinsdag 25 februari 2003 17:29 schreef Kaasblaak het volgende:
Zal ik het nummer dan maar gaan opnemen en uitbrengen?
quote:het ligt op het puntje van m´n tong
Op zondag 23 februari 2003 22:33 schreef ranja het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ik deze zelf had moeten weten, maar goed... gisteravond/nacht gehoord, een redelijk bekend 80's new wave nummer... man zingt, oa. gitaar en synth begeleiding.
Tekst gaat iets van'saddle up'(of 'get 'm up'?), saddle up, saddle up taking me higher' en 'whatever gets me through
the night, keep on dancing' /iemand?
Come on, Come on, come on let´s keep on dancing...
van een redelijk goedkoop 80ies bandje
quote:Ik heb zo'n donkerblauw vermoeden dat je Tom Petty - A face in the crowd bedoeld.
Op dinsdag 25 februari 2003 15:21 schreef The-Chosen-One het volgende:
Nou werk ik in de AH en daar draaien ze al een tijdje een liedje met de volgende regels tekst erin.
Out in the crowd
out in the wild
Tis die reclame met al die jonge diertjes erin. .
quote:Cat Stevens - Morning has broken...
Op dinsdag 25 februari 2003 19:15 schreef MUUS het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet wat WWF nu voor hun reclame gebruikt? (en door wie het gezongen wordt)Tis die reclame met al die jonge diertjes erin.
.
quote:Dank je wel!
Op dinsdag 25 februari 2003 19:16 schreef LadyLysah het volgende:[..]
Cat Stevens - Morning has broken...
quote:George Baker - Liitle green bag
Op dinsdag 25 februari 2003 19:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
Resevoir Dogs, nummer wat wordt gedraaid na het begin met die serveersters, dus bij de optiteling.
Het is een trance nummer
Het is volgens mij redelijk "nieuw"
De melodie bestaat uit weinig noten en het instrument klinkt nog het meest naar een woodblock (Geluid alsof je met een drumstok op een hol blok hout slaat)
WIE weet welk nummer dit is?
quote:Te weinig info, wordt moeilijk, misschien nog wat meer info?
Op dinsdag 25 februari 2003 20:20 schreef MidnightMotion het volgende:
Hier komt een lekker wazige omschrijving:Het is een trance nummer
Het is volgens mij redelijk "nieuw"
De melodie bestaat uit weinig noten en het instrument klinkt nog het meest naar een woodblock (Geluid alsof je met een drumstok op een hol blok hout slaat)WIE weet welk nummer dit is?
quote:Ik denk dat iemand die het nummer kent wel begrijpt over welk nummer ik het heb, hoewel...
Op dinsdag 25 februari 2003 20:22 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Te weinig info, wordt moeilijk, misschien nog wat meer info?
[Extra!] Ik herrinner me net dat het geluid een beetje hetzelfde klinkt als het hoofd instrument van Scream Painless van The Dentist (ook een goed nummer trouwens)
[Dit bericht is gewijzigd door MidnightMotion op 25-02-2003 20:34]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |