abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 22 februari 2003 @ 11:25:52 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_8645236
Beste mensen,

Bastard heeft te kennen gegeven te willen stoppen met het modereren van het Games & Consoles forum. De belangrijkste reden is dat het hem simpelweg teveel tijd kost, het forum is dermate succesvol dat hij de benodigde tijd om dit goed te modereren naar eigen zeggen enigzins onderschat heeft. Daarnaast voelt hij zich soms wat ongemakkelijk met zijn blauwe kleurtje en wil wel weer eens als 'gewone' user meeposten in de diverse fora. Overwegingen die wij respecteren.

Dit betekent dus dat er weer gesolliciteerd kan worden. We zoeken een 'duo-moderator' voor dit forum. Mocht je interesse hebben, geef dan in ieder geval aan waarom je denkt speciaal voor dat forum geschikt te zijn, hoeveel tijd je aan het forum denkt te kunnen besteden en tevens op welke tijdstippen je regelmatig on-line kunt zijn. Een behoorlijke affiniteit met Games en Consoles is uiteraard vereist. We vinden dan ook dat je nu al een regelmatige poster in dat forum moet zijn. Geef bij voorkeur ook aan of en welke ideeën je hebt om het forum nog leuker of beter te maken.

Stuur je sollicitatie uiterlijk donderdag 27 februari 2003 20:00 uur naar forum@fok.nl. Alle reacties worden serieus behandeld en we hopen dan binnen enkele dagen daarna een keuze te kunnen maken. Alvast bedankt voor jullie eventuele interesse en succes!

Uiteraard bedanken wij Bastard voor zijn inzet en bijdragen als duo-moderator om dit forum in korte tijd zo populair te maken.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')