Dat klopt. Wie rond half zes naar www.partijprogrammas.nl surft, Groningen aanklikt en vervolgens de PvdA bezoekt, krijgt de melding: page not found. Tot opluchting van Marc Calon, PvdA-lijsttrekker voor de verkiezingen van Provinciale Staten.
Hij had zich nogal gestoord aan de samenvatting die Geel op zijn website gaf van het PvdA-verkiezingsprogramma. Een kleine bloemlezing. "De PvdA is tegen grote inkomensverschillen, iedereen even arm. Meer flitspalen, want dat zijn leuke en gemakkelijke inkomsten voor gemeenten. Meer geld verspillen aan Euroborg. Gedogen dat de hele stad op zaterdagavond strak staat van de coke." "Schandalig", briest Calon. "Hier gaan we werk van maken. Dit is een bewuste actie om ons in een kwaad daglicht te stellen."
Dat is volgens Geel, lid van de LPF, nimmer de bedoeling geweest. Op zijn site worden per provincie de programma's van alle deelnemende partijen met elkaar vergeleken. "Ik heb de PvdA benaderd om zelf wat punten aan te leveren. Toen ik geen reactie kreeg, heb ik zelf maar een uitdagende samenvatting van het verkiezingsprogramma gemaakt. Dat is dus niet zo goed gelukt", zegt hij in een reactie op de toorn van Calon. "Het is nooit mijn bedoeling geweest om een partij in diskrediet te brengen. Ik verwijder de pagina onmiddellijk."
Rond zes uur heeft de webdesigner de complete pagina ververst. "De PvdA wil Groningen socialer maken", doet Geel een geslaagde poging het PvdA-gedachtegoed beter te verwoorden
De vorige versie was niet correct. Hiervoor bied ik de fractie van Groningen mijn excusses aan. Hieronder het echte partijprogramma
http://www.partijprogrammas.nl/gr-pvda.htm
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:04 schreef Tha_Godfather het volgende:
haha wel grappig maar echt zo'n laffe lpf streek
quote:Yep, duidelijk herkenbaar ook.
excusses
quote:
Ons streven is om zo veel mogelijk partijprogramma's onle te zetten
quote:
Vergeet vooral niet te stemmen.Voor dit stemrecht is veel bloed vergoten.
Een verloren stem is zonde.
quote:Hij kan beter WORD met spellingscontrole aanschaffen
Op dinsdag 18 februari 2003 18:12 schreef Tijn het volgende:
Elke boer kan tegenwoordig ook maar webdesigner worden
Of meedoen aan *inburgerings* trajecten !!
quote:Je moet toch wat om als boer het hoofd boven water te houden
quote:Euh, merkte hij dan zelf niet dat hij de partij in diskrediet bracht toen dat stuk werd geschreven?
Op dinsdag 18 februari 2003 17:59 schreef Loedertje het volgende:
Dat is volgens Geel, lid van de LPF, nimmer de bedoeling geweest. Op zijn site worden per provincie de programma's van alle deelnemende partijen met elkaar vergeleken. "Ik heb de PvdA benaderd om zelf wat punten aan te leveren. Toen ik geen reactie kreeg, heb ik zelf maar een uitdagende samenvatting van het verkiezingsprogramma gemaakt. Dat is dus niet zo goed gelukt", zegt hij in een reactie op de toorn van Calon. "Het is nooit mijn bedoeling geweest om een partij in diskrediet te brengen. Ik verwijder de pagina onmiddellijk."
quote:helemaal mee eens.
quote:Je hebt een punt vergeten aan het einde van deze zin.
Op dinsdag 18 februari 2003 18:14 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hij kan beter WORD met spellingscontrole aanschaffen
quote:'Yep' is geen Nederlands woord.
Op dinsdag 18 februari 2003 18:06 schreef Loedertje het volgende:[..]
[..]Yep, duidelijk herkenbaar ook.
quote:Leuke vrienden heb je.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:03 schreef gelly het volgende:
Mijn God, ik ken die gast
quote:Erik Geel, I presume?
Op dinsdag 18 februari 2003 21:41 schreef Pork het volgende:
DJ Gelly heeft een hekel aan krakers!!
quote:Wat denk je
Op dinsdag 18 februari 2003 22:24 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Erik Geel, I presume?
quote:Geweldig standpunt, volgens mij snappen ze niet precies wat de PS doen of mag doen.
Op woensdag 19 februari 2003 10:50 schreef du_ke het volgende:
grappige site. Voor drenthe heeft nog maar info van een paar partijen zelfs z'n eigen lpf ontbreektverder wil de lpf in groningen: "Minder geweld op televisie" Alsof de provincie daar invloed op heeft
quote:Cool, in Fryslân krijgen we een apart rechtssysteem
3x geweldsdelict is levenslang
Maar ja, toch een beetje het landelijke gebeuren erin betrekken, wat weet "het volk" daar eigenlijk van.
Tss, bij de FNP staat gewoon een plaatje van D66
Geweldige site hoor, misschien toch maar www.stemwijzer.nl
quote:Minder geweld op Tv-Noord dan?
Op woensdag 19 februari 2003 10:50 schreef du_ke het volgende:
grappige site. Voor drenthe heeft nog maar info van een paar partijen zelfs z'n eigen lpf ontbreektverder wil de lpf in groningen: "Minder geweld op televisie" Alsof de provincie daar invloed op heeft
vond dat altijd al zo'n agressieve zender
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |