quote:Hallo, ik stem niet met mijn ogen maar met mijn oren. Okay staat er erg krom, maar wat ik wil zeggen: Wat maakt het mij uit of ie prettig is om te zien ( dat zeg jij) of dat ie een lekker kontje heeft ( niet gezien)........het gaat om de INHOUD, hij brengt zijn boodschap ook nog eens kort en duidelijk. En hij heeft een goede achtergrond ( economie en politicologie) Ik denk dat het wel goed komt. Enne ik ben het ook in heel veel op zichten eens met de PvdA......................
Op zondag 16 februari 2003 21:12 schreef Herkauwer het volgende:
Het volste vertrouwen of vind je gewoon dat die er leuk uitziet??
quote:En dat was je vorig jaar ook of ben je overgestapt op de PvdA ?
Op zondag 16 februari 2003 21:18 schreef PetraV het volgende:[..]
Hallo, ik stem niet met mijn ogen maar met mijn oren. Okay staat er erg krom, maar wat ik wil zeggen: Wat maakt het mij uit of ie prettig is om te zien ( dat zeg jij) of dat ie een lekker kontje heeft ( niet gezien)........het gaat om de INHOUD, hij brengt zijn boodschap ook nog eens kort en duidelijk. En hij heeft een goede achtergrond ( economie en politicologie) Ik denk dat het wel goed komt. Enne ik ben het ook in heel veel op zichten eens met de PvdA......................
quote:Ok was maar een vraag.....heb vna veel mensen gehoord dat ze daarom op hem gingen stemmen.....
Hallo, ik stem niet met mijn ogen maar met mijn oren. Okay staat er erg krom, maar wat ik wil zeggen: Wat maakt het mij uit of ie prettig is om te zien ( dat zeg jij) of dat ie een lekker kontje heeft ( niet gezien)........het gaat om de INHOUD, hij brengt zijn boodschap ook nog eens kort en duidelijk. En hij heeft een goede achtergrond ( economie en politicologie) Ik denk dat het wel goed komt. Enne ik ben het ook in heel veel op zichten eens met de PvdA......................
Maar nee, ik heb niets met WB en nee ik denk ook niet dat hij wat nuttigs heeft in te brengen in de NLse politiek.....En hoop al helemaal niet dat PvdA in de regering komt!!
quote:Ik zat te twijfelen tussen PvdA en CDA. Ik vond de Partij van de Arbeid hun boodschap niet duidelijk overbrengend, En ik had totaal geen vertrouwen in Melkert na die debatten. Kan je wel Jeltje gaan stemmen, maar Melkert blijft dan toch het gezicht van de Partij. Heb toch maar voor Balkenende gekozen, maar hoe hij zich opstelde in televisieprogramma's in januari was ronuit kinderachtig. Heb trouwens niet op Bos gestemd, maar op Jeltje, dit keer dus wel.
Op zondag 16 februari 2003 21:20 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
En dat was je vorig jaar ook of ben je overgestapt op de PvdA ?
quote:En dan begin je de topic zo:
Op zondag 16 februari 2003 21:18 schreef PetraV het volgende:
Hallo, ik stem niet met mijn ogen maar met mijn oren. Okay staat er erg krom, maar wat ik wil zeggen: Wat maakt het mij uit of ie prettig is om te zien ( dat zeg jij) of dat ie een lekker kontje heeft ( niet gezien)........het gaat om de INHOUD.
quote:
Ik kan alleen dat Harry Potter ( Hi I'm JP, the MP of Holland, you also may call me HP) gezicht van Balkenende niet meer zien.
quote:Ik vind JP gewoon irritant worden, hoe hij zich opstelt naar media, ik zie hem nooit normaal een journalist te woord staan in Den Haag. Altijd die nietszeggende antwoorden. Okay hoort wel en beetje bij de politiek, maar aan hem ga ik me ergeren.
Op zondag 16 februari 2003 21:27 schreef DaMayan het volgende:[..]
En dan begin je de topic zo:
[..]
quote:alleen jammer dat zijn boodschap steeds verandert. eerst voor iets zijn, dan weer tegen zijn en ook nog eens beweren dat je altijd tegen bent geweest
Op zondag 16 februari 2003 21:18 schreef PetraV het volgende:[..]
quote:Slaat inderdaad nergens op... Alhoewel ik die Bos niet meer kan luchten of zien... maar ik stem dan ook geen PvdA.....
Op zondag 16 februari 2003 21:27 schreef DaMayan het volgende:[..]
En dan begin je de topic zo:
[..]
quote:kom eens met teksten echt... waar staat nou weer dat ik een frustratie heb.
Op zondag 16 februari 2003 21:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Goede wijn behoeft geen krans, Petra. Je had kunnen weten dat een topic met zo'n titel echt de rabiate rechtsstemmers aantrekt, die weer hun frustratie over de verkiezingen kwijt willen..
quote:ten tijde van de verkiezingen de week er voor en de dagen erna was ik niet in het land maar in the states. Heb alleen de uitslag gehoord, en heel veel gemist. ( denk ik )
Goede wijn behoeft geen krans, Petra. Je had kunnen weten dat een topic met zo'n titel echt de rabiate rechtsstemmers aantrekt, die weer hun frustratie over de verkiezingen kwijt willen..
quote:Blader even door het POL-forum.. En je bent weer helemaal bij.. Niet bLij, maar wel bij
Op zondag 16 februari 2003 21:42 schreef PetraV het volgende:[..]
ten tijde van de verkiezingen de week er voor en de dagen erna was ik niet in het land maar in the states. Heb alleen de uitslag gehoord, en heel veel gemist. ( denk ik )
quote:no offence ofzo maar als je het totaal aantal zetels van links en rechts met elkaar vergelijkt, zie je dat RECHTS een meerderheid heeft hoor
quote:Mijn dank voor het bevestigen van mijn stelling
Op zondag 16 februari 2003 21:45 schreef Archie het volgende:[..]
no offence ofzo maar als je het totaal aantal zetels van links en rechts met elkaar vergelijkt, zie je dat RECHTS een meerderheid heeft hoor
quote:lol denk je? ben niet gefrustreerd ofzo hoor....kan me ook echt niet druk maken over mensen die links stemmen ofzo....die merken het over 4 jaar wel...
Op zondag 16 februari 2003 21:47 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Mijn dank voor het bevestigen van mijn stelling
Meneer Bos vindt ik een niet te vertrouwe typje. Als hem een directe vraag wordt gesteld ontwijkt hij dat op een slinks manier en geeft een antwoord wat er maar deels mee te maken heeft. Dat is op zich heel mooi als je dat kunt, maar ik houw van directheid en opheid. Geen gelul en leuke praatjes maar duidelijk stellingen.
Als er iets is waar ik Mr. Bos van verdenk zijn het zijn onduidelijke beloftes en beslissingen. Het was al helemaal slinks om vlak voor de verkiezing Job Cohen als mogelijke MP te benoemen, heb je meteen heel Amsterdam achter je partij en het houdt de pers bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |