quote:ikke niet
Op vrijdag 14 februari 2003 23:41 schreef lindaatje het volgende:
Nou ik ben er dus zo eentje. Ik woon in Rotterdam en pas geleden is mijn mobiel dus gestolen in een cafeetje. Het was een ouwe motorola v3690. Ik weet niet wat ze ermee moeten, maar goed. Hij was uit mijn jas gehaald, terwijl ik wat zat te drinken in een cafeetje dus. Ik had dus altijd gedacht dat mijn mobiel dus niet in aanmerking komt om gestolen te worden. Het is weliswaar een klein mobieltje, maar wel superoud, zonder nieuwste snufjes enzo. Ik ben altijd bang geweest om met de nieuwste mobiele telefoons te lopen, zoals mijn vrienden wel doen. Die lopen vooral met die kleine Nokia's rond. Maar ik weleens verhalen over die geweldadige diefstallen, terwijl zij gewoon aan het bellen zijn op straat. Ik heb wel een nieuw mobiel op het oog (de Nokia 6610), maar ik durf eigenlijk geen goede nieuwe telefoon te kopen, vanwege die enge verhalen. Dus ik loop nog met mijn koelkast van 3 jaar geleden rond, de Nokia 3210.
Wie heeft dit nou ook?
quote:Erg grappig.
Op vrijdag 14 februari 2003 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Zolang je niet met sneeuwballen gooit gebeurt je weinig in Rotterdam
Maar ontopic; ik denk dat het weinig uitmaakt of je de allernieuwste telefoon hebt of een greenpoint kermit, als ze je willen overvallen doen ze dat toch wel. Je hoort vaak genoeg verhalen van personen die zijn overvallen en waarbij de daders maar een paar euro buit maken...
En met z'n allen gaan we naar de klotuh, lalalaaaalalaa.
quote:kom we geven de Pvda de schuld van alles
Op vrijdag 14 februari 2003 23:53 schreef asco het volgende:
Zie hier de Randstad anno 2003, mensen die niet meer met een mobieltje over straat durven. Schofterig kut land ook. Allemaal de schuld van de PvdA(fbraak, allochtonen, achterlijken)En met z'n allen gaan we naar de klotuh, lalalaaaalalaa.
quote:Nou, laat eens horen, waarom heb ik geen gelijk m'n jong?
Op vrijdag 14 februari 2003 23:54 schreef SuperUli het volgende:[..]
kom we geven de Pvda de schuld van alles
quote:Omdat leefbaar Rotterdam het al een jaar voor het zeggen heeft.
Op vrijdag 14 februari 2003 23:55 schreef asco het volgende:[..]
Nou, laat eens horen, waarom heb ik geen gelijk m'n jong?
Sfeertje is er nog niet echt beter op geworden. De harde maatregelen en resultaten die beloofd werden blijven uit.
quote:Omdat de PvdA niet de enige partij is geweest die geregeert heeft misschien
Nou, laat eens horen, waarom heb ik geen gelijk m'n jong?
en omdat deze 'problemen' echt niet ineens de laatste 8 jaar op zijn komen zetten....
moet ik nog ff doorgaan??
quote:lol, alsof je 40 jaar PvdA-ellende in een stad in één jaar oplost
Op vrijdag 14 februari 2003 23:56 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Omdat leefbaar Rotterdam het al een jaar voor het zeggen heeft.
Sfeertje is er nog niet echt beter op geworden. De harde maatregelen en resultaten die beloofd werden blijven uit.
quote:Heel goed, in de jaren 60 en 70 is het al allemaal naar de kloten geholpen, dank zij wie? Juist.
Op vrijdag 14 februari 2003 23:58 schreef vector200 het volgende:[..]
en omdat deze 'problemen' echt niet ineens de laatste 8 jaar op zijn komen zetten....
quote:Sorry hoor maar ALLES wat je in je jaszak of tas of broekzak laat zitten en waar je verder niet op let (lekker nonchelant!) kun je kwijtraken door diefstal.
Naief?
Nou ik ben er dus zo eentje.gestolen in een cafeetje.
Hij was uit mijn jas gehaald, terwijl ik wat zat te drinken in een cafeetje dus.
vanwege die enge verhalen.
quote:Juist, omdat we in een kut land leven met allemaal kut mensen met kut manieren, kut denkwijzen en kut toekomstperspectieven.
Op zaterdag 15 februari 2003 00:03 schreef Loedertje het volgende:[..]
Sorry hoor maar ALLES wat je in je jaszak of tas of broekzak laat zitten en waar je verder niet op let (lekker nonchelant!) kun je kwijtraken door diefstal.
quote:Stuk touw nodig?
Op zaterdag 15 februari 2003 00:05 schreef asco het volgende:[..]
Juist, omdat we in een kut land leven met allemaal kut mensen met kut manieren, kut denkwijzen en kut toekomstperspectieven.
quote:Ga emigreren dan, als je je er aan zo aan stoort.......
Op zaterdag 15 februari 2003 00:05 schreef asco het volgende:
[..]Juist, omdat we in een kut land leven met allemaal kut mensen met kut manieren, kut denkwijzen en kut toekomstperspectieven.
quote:Ik? Hoeft niet, ik woon nog in Nederland, jullie koken maar lekker gaar in jullie kut Randstad! Als al dat gespuis maar ff lekker optieft of in ieder geval uit onze buurt blijft.
Op zaterdag 15 februari 2003 00:06 schreef vector200 het volgende:[..]
Ga emigreren dan, als je je er aan zo aan stoort.......
quote:En gefeliciteerd - Binnen enkele minuten wint U een geheel onverzorgde reis naar de BANanenrepubliek
Op zaterdag 15 februari 2003 00:09 schreef asco het volgende:[..]
Ik? Hoeft niet, ik woon nog in Nederland, jullie koken maar lekker gaar in jullie kut Randstad! Als al dat gespuis maar ff lekker optieft of in ieder geval uit onze buurt blijft.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:06 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Stuk touw nodig?
quote:Aha, echt gebaseerd op persoonlijke ervaring deze geheel ongekleurde mening
Ik? Hoeft niet, ik woon nog in Nederland, jullie koken maar lekker gaar in jullie kut Randstad! Als al dat gespuis maar ff lekker optieft of in ieder geval uit onze buurt blijft.
quote:Kan me vergissen maar volgens mij gaat het hier over Rotterdam.
Op zaterdag 15 februari 2003 00:10 schreef vector200 het volgende:
randstad??? eindhoven??? sinds wanneer hoort dat bij de randstad??
quote:Beetje generaliserend he...
[...]
in jullie kut Randstad!
[Dit bericht is gewijzigd door Indianos op 15-02-2003 00:25]
quote:Wel es gehoord van handsfree?
knip
quote:Je moet gewoon alert blijven en op je spullen letten.
Op zaterdag 15 februari 2003 01:27 schreef lindaatje het volgende:
Sorry hoor, ik ben echt niet nonchalant ofzo. Waar moet ik mijn telefoon anders laten als ik in een cafeetje zit? Ik had hem in mijn binnenzak van mijn jas, die dus over de stoel hing. Kijk, ze moeten gewoon met hun gore poten van mijn spullen afblijven. Waarom moet ik constant op mijn hoede blijven.
Handsfree ken ik ja, maar ik vind het zo debiel om in de lucht te gaan praten. En waarom neem je nou handsfree, als je een mooi mobieltje koopt.
Ik vind dat dit land (vooral de randstad ja) gewoon te gevaarlijk worden. Je kan dus nieteens meer effe rustig een telefoontje plegen op straat, want anders kan die weggeript worden door een of ander diefje van 16 jaar (ik noem geen nationaliteiten, maar hopelijk weet je wel welke ik bedoel) op een scooter. En je mag dan nog blij zijn dat je geen klappen gekregen hebt.
Ik snap sowieso niet dat mensen die uitgaan een telefoon bij zich hebben ik een café o.i.d.
Je gaat toch niet uit om continu aan de phoon te hangen?
quote:Het is wel handig als je graag ruzie zoekt, kun je je vrienden bellen om iemand samen in elkaar te trappen
Op zaterdag 15 februari 2003 01:50 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen die uitgaan een telefoon bij zich hebben ik een café o.i.d.
quote:een telefoon is toc best handig om een taxi te bellen
Op zaterdag 15 februari 2003 01:50 schreef Loedertje het volgende:[..]
quote:Slecht geinformeerd of gewoon niet goed op de hoogte van met name de laatste stand van zaken?
Op vrijdag 14 februari 2003 23:56 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Omdat leefbaar Rotterdam het al een jaar voor het zeggen heeft.
Alles heeft zijn tijd nodig en het verklote politieke, en daaraan verwante, klimaat krijg je niet op korte termijn verandert!
Ik zou lekker de telefoon kopen die je wilt, tenzij je in bepaalde wijken woont die laten we het netjes zeggen, ernstig zijn verpauperd en waar je dus beter maar 's nachts niet (alleen) over straat kan gaan. En beter opletten...
quote:Weekje oid geleden?? Staat me zoiets van bij dat een of andere gozer er flink stoer mee zat te doen dat ie een motorola gejat had...
Nou ik ben er dus zo eentje. Ik woon in Rotterdam en pas geleden is mijn mobiel dus gestolen in een cafeetje. Het was een ouwe motorola v3690. Ik weet niet wat ze ermee moeten, maar goed. Hij was uit mijn jas gehaald, terwijl ik wat zat te drinken in een cafeetje dus. Ik had dus altijd gedacht dat mijn mobiel dus niet in aanmerking komt om gestolen te worden. Het is weliswaar een klein mobieltje, maar wel superoud, zonder nieuwste snufjes enzo. Ik ben altijd bang geweest om met de nieuwste mobiele telefoons te lopen, zoals mijn vrienden wel doen. Die lopen vooral met die kleine Nokia's rond. Maar ik weleens verhalen over die geweldadige diefstallen, terwijl zij gewoon aan het bellen zijn op straat. Ik heb wel een nieuw mobiel op het oog (de Nokia 6610), maar ik durf eigenlijk geen goede nieuwe telefoon te kopen, vanwege die enge verhalen. Dus ik loop nog met mijn koelkast van 3 jaar geleden rond, de Nokia 3210.
Wie heeft dit nou ook?
enne.. de mijne is ouder. PocketLine Swing (de 1e)
compleet met krassen overal en halve antenne..
Maar niet kapot t e krijgen
Buiten bellen doe ik alleen als het echt niet anders kan. En dan ook nog vaak met mijn rug tegen een muur, zodat er tenminste niet iemand van achteren kan komen om m'n foon te gappen. Mijn rugzak hangt altijd op m'n buik en een jas doe ik eigenlijk uit voorzorg bijna nooit aan.
Heeft dat alles ook wat opgeleverd? Tot nu toe is alleen mijn brommer gestolen. Ow ja, en een jas uit een discotheek.
quote:Hehehe * wijst naar het provinciaaltje
quote:Liever een minigun.
Op zaterdag 15 februari 2003 00:06 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Stuk touw nodig?
quote:Wow, jij hebt echt een heeeeeele ouwe telefoon nog. Die was nog uit de oertijd joh
Op zondag 23 februari 2003 03:17 schreef knokkels het volgende:[..]
Weekje oid geleden?? Staat me zoiets van bij dat een of andere gozer er flink stoer mee zat te doen dat ie een motorola gejat had...
Weet topic ff niet alleen..enne.. de mijne is ouder. PocketLine Swing (de 1e)
compleet met krassen overal en halve antenne..
Maar niet kapot t e krijgen
quote:Jammer dat zoiets eigenlijk ingebakken zit in de mensen uit de stad. Waarom moet dit toch? Waarom kan dit land niet gewoon zoals Japan zijn, het veiligste land van de wereld, waar berovingen haast niet voorkomen
Op zondag 23 februari 2003 10:11 schreef ElisaB het volgende:
Nu je het zegt... Ik heb dat eigenlijk ook. Ben me er altijd van bewust dat alles wat ik heb, tegen mijn zin in ineens van een ander kan zijn. Beetje neurotisch misschien, maar schijnbaar zit dat er ingebakken als je al een poosje in de grote stad woont.Buiten bellen doe ik alleen als het echt niet anders kan. En dan ook nog vaak met mijn rug tegen een muur, zodat er tenminste niet iemand van achteren kan komen om m'n foon te gappen. Mijn rugzak hangt altijd op m'n buik en een jas doe ik eigenlijk uit voorzorg bijna nooit aan.
Heeft dat alles ook wat opgeleverd? Tot nu toe is alleen mijn brommer gestolen. Ow ja, en een jas uit een discotheek.
quote:en wat is er dan mis met een nokia 3210??
Dus ik loop nog met mijn koelkast van 3 jaar geleden rond, de Nokia 3210.
Wie heeft dit nou ook?
quote:Haha, zo ben ik dus helemaal niet. Ik hoef echt niet met het nieuwste van het nieuwste te lopen. Maar die nokia 3210 is gewoon veels te zwaar en te groot. Bovendien zit er geen tril op, wat heel erg handig kan zijn. Toen ik mijn motorola V3690 kocht was hij ook niet heel erg in meer hoor. Maar ik vond het gewoon een leuk klein toestelletje. Tevreden met mijn antwoord?
Op zondag 23 februari 2003 14:55 schreef M_a_T het volgende:[..]
en wat is er dan mis met een nokia 3210??
Of ben jij zo'n type, die gewoon wil showen met z'n geld en anderen laten zien wat hij wel niet voor mobieltje heeft? Moet je weer zonodig een nieuwe hebben om je status omhoog te krikken?? Toch wel lullig dat je er nu geen durft te kopen omdat je t risico van het stelen niet aandurft, tja vreselijk natuurlijk allemaal...
Alleen, als je voorheen genoegen nam met een toestel zonder technische snufjes (dat toch al nieuwer moet zijn geweest dan een nokia 3210) waarom neem je nu dan niet genoegen met je nokia 3210??
Of heb je dan geen vrienden meer? ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |