NES
SNES
N64
GameBoy Classic
En losse componenten daarvan (controllers/converters/verlengkabels)
Zeg maar wat je hebt dan kunnen we het erover hebben, wat ik wel en niet wil enzo.
Mail: notorious_roy@hotmail.com
ps, geen grappen aub, alleen serieus, dank je!
maar deze is dan wel lichtelijk beschadigd.... waar is het voor?.. dan kan ik wel vertellen of je d'r nog wat aan heb
quote:*lol*
Op maandag 10 februari 2003 13:37 schreef Lortnoc het volgende:
Titel even wat verduidelijkt.
quote:Het is voor mijn verzameling... Ik wil alle consoles (die heb ik nu) maar ik wil ook de doos erbij.
Op maandag 10 februari 2003 13:38 schreef Roellie80 het volgende:
volgens mij heb ik op zolder nog een orginele doos van een NES (16bits d8 ik)
maar deze is dan wel lichtelijk beschadigd.... waar is het voor?.. dan kan ik wel vertellen of je d'r nog wat aan heb
quote:K thnx
Op maandag 10 februari 2003 13:37 schreef Lortnoc het volgende:
Titel even wat verduidelijkt.
Wat biedt je?
Hier is trouwens Den Haag.
edit: Dan kom ik ze ophalen op het station (CS of HS)
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 10-02-2003 13:53]
quote:en hoe wil je die doos gaan krijgen dan?.. kom je m halen ? en wat bied je? harderwijk hier trouwens..
Op maandag 10 februari 2003 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Het is voor mijn verzameling... Ik wil alle consoles (die heb ik nu) maar ik wil ook de doos erbij.
Ik zal even aangeven van waar ik ze kan komen halen:
Delft
Den Haag
Rotterdam
Breda
Tilburg
Den Bosch
Utrecht
en plaatsen daar vlakbij (Ik reis nogal heen en weer tussen Delft en Den Bosch)
quote:Voor 12,50 mag je ze alle drie hebben. Het is trouwens een gele controller doos en om de nintendo 64 doos heen zit nog een nintendo64 mariopak doos, maar die is niet helemaal in optimale conditie (zit een scheur aan de achterkant) De andere 2 dozen zijn wel helemaal goed.
Op maandag 10 februari 2003 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 euro
edit: Dan kom ik ze ophalen op het station (CS of HS)
edit:Ik heb trouwens van de N64 ook nog een controllerpak doos en ik heb ook nog de boekjes van de N64, als je interesse hebt..
En die PSX doos, voor hoeveel wil je die kwijt incl handleiding en wat is de staat ervan (is dat die grijze doos van alleen console en een controller)? Woonplaats/post?
DISCLAIMER
topicstarter eerst natuurlijk, maar aangezien die niet naar hardewijk wil en geen PSX doos hoeft.
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 10-02-2003 14:53]
quote:Deal!
Op maandag 10 februari 2003 14:34 schreef koei het volgende:[..]
Voor 12,50 mag je ze alle drie hebben. Het is trouwens een gele controller doos en om de nintendo 64 doos heen zit nog een nintendo64 mariopak doos, maar die is niet helemaal in optimale conditie (zit een scheur aan de achterkant) De andere 2 dozen zijn wel helemaal goed.
edit:Ik heb trouwens van de N64 ook nog een controllerpak doos en ik heb ook nog de boekjes van de N64, als je interesse hebt..
Ik neem in ieder geval die 3 dozen voor 12,50.
Wat wil je voor alle boekjes?
Edit: Speedy, is goed, jij bent na mij
quote:De echte N64 doos is verder goed. In de dozen zit het piepschuim ook nog en van de N64 heb ik ook nog een handleiding. Van de snes niet (volgens mij)
Op maandag 10 februari 2003 14:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Als de topicstarter dozen niet wil heb ik er eventueel wel belangstelling voor, ga wel paar uurtjes treinen dan of per post. Die N64 doos is dus wel goed?
En handleidingen, doe je dat ook weg toevallig? (en neem aan dat ze incl piepschuim zijn?)En die PSX doos, voor hoeveel wil je die kwijt incl handleiding en wat is de staat ervan (is dat die grijze doos van alleen console en een controller)? Woonplaats/post?
DISCLAIMER
topicstarter eerst natuurlijk, maar aangezien die niet naar hardewijk wil en geen PSX doos hoeft.
quote:Ik zal eerst eens kijken welke boekjes ik eigenlijk heb.
Op maandag 10 februari 2003 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Deal!
Ik neem in ieder geval die 3 dozen voor 12,50.
Wat wil je voor alle boekjes?
Edit: Speedy, is goed, jij bent na mij
edit:
- instruction booklet controllerpak
- instruction booklet transferpack
- nintendo 64 handleiding
- 9 x N64 consumenteninformatie en waarschuwingen boekje (NUS-EUR-1 5x NUS-EUR-3 NUS-EUR-4 en 2x NUS-EUR-5, tekst is volgens mij gelijk)
- een Franse nintendo enquete
- Franse mini promo folder voor nintendomagazine
- Spaanse clubnintento lid worden kaart
- 5 uitvouw folders, waarvan 4 verschillende met nintendo (N64 en GB) spelletjes plaatjes erop.
[Dit bericht is gewijzigd door koei op 10-02-2003 15:18]
quote:Deze wil ik er wel bij hebben
Op maandag 10 februari 2003 15:01 schreef koei het volgende:[..]
- nintendo 64 handleiding
- 5 uitvouw folders, waarvan 4 verschillende met nintendo (N64 en GB) spelletjes plaatjes erop.
- één boekje met consumenten info
15 euro totaal maken? En kan ik het komen halen op DH CS? of HS? En wanneer?
We mailen er wel over!
quote:Heb je handleiding/reclame ook nog? Zoek het nl eigenlijk compleet (mits het de gewone PSX box is, dus niet uit een combipack of een PSone en hij in goede staat is) ... wat wil je ervoor?? Heb als ruilmiddel euro's en SNES fightersticks
Op maandag 10 februari 2003 15:42 schreef BYM het volgende:
Hoorde ik iemand om een PSX doos vragen ?
Ik heb nog een PSX doos staan, inclusief de twee piepschuimdelen waar de psx zelf inzat .....
Wat levert me dat op ?
NES:
Mario 1
Mario 2
Mario 3
Final Fantasy
SNES:
Secret of Mana
Final Fantasy 2
Final Fantasy 3
Donald in Maui Mallard
Lufia 2
Mario Paint
Donkey Kong Country 1
US => PAL Converter
En ik zoek nog de doos voor de SNES Superscope en de NES Zapper (de zapper hoeft geen doos als de NES doos er eentje is van de versie met Mario 1/Duckhunt en de Zapper natuurlijk)
Heb je een of meerdere van deze doosjes, let me know! Alvast bedankt
quote:Wat is het verschil tussen psx en psone ....?
Op maandag 10 februari 2003 16:12 schreef TAG-Speedy het volgende:[..]
Heb je handleiding/reclame ook nog? Zoek het nl eigenlijk compleet (mits het de gewone PSX box is, dus niet uit een combipack of een PSone en hij in goede staat is) ... wat wil je ervoor?? Heb als ruilmiddel euro's en SNES fightersticks
quote:*Aandacht wil*
Op maandag 10 februari 2003 14:17 schreef JoostW het volgende:
Wat geef je voor een mooie NES doos? En een NES handleiding?
Ehm, 10 euro totaal... Een NES doos is redelijk zeldzaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |