abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8239379
ik was verbaasd dat hier nog geen topic over is...
goeie nummers zijn:
1,2,3 SLAM,
She's got the look,
Scholarship in punk &
Skater song
ze treden donderdag 20 feb samen met 1208 op in de melkweg, wie komt er nog meer?? ik in ieder geval wel
  zondag 2 februari 2003 @ 17:31:30 #2
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_8239508
Pff...Het is alweer een tijdje geleden dat ik ze gezien hebt (samen met the Vandals en NoFX geloof ik...) Euhmm..Tjah, beste nummers...Ik vind Lipstick wel gaaf (This won''t hurt a bit en Disneyland ook niet te vergeten)
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_8240531
Lipstick
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  zondag 2 februari 2003 @ 19:42:17 #4
39841 japeke
Jag taler inte Svenska...
pi_8241588
Ik ken guttermouth wel van punk-o-rama, maar dat she's got the look is toevallig geen roxette-cover???
  zondag 2 februari 2003 @ 19:48:53 #5
37774 carmencarmen
Jet Black New Year
pi_8241720
Ik ken het niet.

Maar wat een geweldige bandnaam.

*tjekt uit*

ten seconds left
until midnight
nine chances to drown ourselves
in black hair dye
pi_8242159
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:42 schreef japeke het volgende:
Ik ken guttermouth wel van punk-o-rama, maar dat she's got the look is toevallig geen roxette-cover???
nee, het lijkt er absoluut niet op
vin guttermouth persoonlijk veel leuker...
maare gaat er nou nog iemand naar het optreden??
pi_8613505
vanavond zijn ze er heb er zin in
pi_8640965
en o o o wat waren ze weer leujk (crappy recensie staat op me site maar das niet boeiend;)
  zondag 29 juni 2003 @ 14:24:16 #9
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11445062
Guttermouth is goed, maar is Turning Japanese nou van hun of van NUFAN?
  zondag 29 juni 2003 @ 14:25:28 #10
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11445075
quote:
Op zondag 2 februari 2003 19:42 schreef japeke het volgende:
Nee, dat is het niet. Het is een echt Guttermouth nummer.
pi_11445222
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:24 schreef Ixnay het volgende:
Van NUFAN.

En ik vind Guttermouth NIET geweldig... Het lijkt me een beetje een eikel die zanger (Mark heet ie dacht ik). Ook muzikaal en tekstueel is het niet veel bijzonders. En nee ook de pre-Gusto albums vind ik niet geweldig.

maandag 30 juni 2003 @ 01:24:56 #12
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11456608
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Van NUFAN.

En ik vind Guttermouth NIET geweldig... Het lijkt me een beetje een eikel die zanger (Mark heet ie dacht ik). Ook muzikaal en tekstueel is het niet veel bijzonders. En nee ook de pre-Gusto albums vind ik niet geweldig.

Zo denk ik over Real McKenzies.
pi_11457799
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Van NUFAN.

het schijnen juist onwijze aardige gasten te zijn, tenminste dat zegt m`n zus.
  maandag 30 juni 2003 @ 09:57:02 #14
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11458407
Ik denk dat het allemaal bij het image van de band hoort.
In het echt is iedere artiest wel anders als op het podium, bij sommige artiesten valt het mee. bij andere is het verschil groot.
Die zanger van Sum 41 bijvoorbeeld doet ook extra nasty, omdat het bij het image van de band hoort.

En dat het muzikaal en tekstueel niet veel voorstelt, heb je wel een beetje gelijk in. Maar ondanks dat vind ik het goed klinken.

pi_11461354
quote:
Op maandag 30 juni 2003 09:01 schreef cleany het volgende:

[..]

het schijnen juist onwijze aardige gasten te zijn, tenminste dat zegt m`n zus.

Oh dat zal best, dat ontken ik ook niet... alleen, als je dat interview @ rockworst.nl kent... Beetje rare, kortzichtige opvattingen soms hoor. Tis ook wel een beetje een homophoob geloof ik. Maar goed, meeste van de lyrics komen dan wel niet helemaal komisch over bij mij dan. Lipstick is opzich wel een leuk nummer.
quote:
Veel van Guttermouth's teksten zijn verzonnen verhaaltjes, zoals Lipstick.
Goh, wel kinderachtig als het echt zou zijn.
quote:
In andere nummers geeft Mark wel zijn eigen mening, zoals in I won't see you in the pit, over het 'echte punkimago' dat sommige punkers zo krampachtig willen kweken met de juiste kleding en de perfecte hanekam. Fuck al die kids. Echt, ik geef geen two shits om hun gezeur over wat echte punk is. Ze zijn te jong en ze begrijpen niet wat echte punk is, en dat zullen ze nooit begrijpen. Het bestaat helemaal niet meer en het is volgens mij sowieso nooit de bedoeling geweest dat punkmuziek zo ver zou gaan. Het eerste woord dat bij me opkomt als ik aan de 'regels' van punk denk, is BARF. Het is bullshit. Hoe kun je nu anarchie hebben als je regels hebt. What happened to the anarchy? Yeah punk is totally stupid. It's retarded.
Opzich heeft ie wel een punt, maar ehm, waarom dan je muziek punk noemen als je "totally stupid noemt".
quote:
Ook vegetariėrs krijgen het te voorduren, in About Mission. Mark is al verschillende keren aangevallen door vleesonthouders, ook tijdens optredens. Vegetariėrs zijn dom. Ik heb nooit begrepen wat het nut ervan is om een of ander gillend beest te redden dat een IQ heeft van een stuk karton. Ze zeggen dat dieren een centraal zenuwstelsel hebben, maar daar ben ik het niet mee eens!
Hij generaliseert wel een beetje he? Naja hij mag het van mij vinden hoor... hij weet er alleen weinig vanaf denk ik, hoe het er soms toegaat op zo'n massa vee-bedrijf.

En dieren hebben WEL een centraal zenuwstelsel, anders lopen ze toch ook niet? Ach ja.... Ignorant Mark. Oh, en verder, "als je dit soort dingen zegt heb je zelf een IQ van een stuk plastic en mag je op dezelfde manier behandeld worden" Lekkere beargumentatie heeft die gast..

quote:
Idealen vindt hij zinloos. De meeste Amerikaanse demonstranten tegen de oorlog zijn studenten. Mark walgt. Idealistische studenten.
Waarom walgen? Zij doen tenminste nog iets tegen een oorlog tegen wapens die nog steeds niet zijn gevonden. En idealen daar zijn niks mis mee.
quote:
Nog meer walging. Als ze afgestudeerd zijn gaat het van 'Oh ik heb een baaan. Oh ik heb kinderen en een huis waar ik voor moet betalen.' Ze vergeten al die idealen. Dus het is maar een tijdelijke periode van bewustwording waar de meeste mensen in de States doorheen gaan. En Mark heeft zo'n periode niet gehad? Oh nee, neeee. Waarvoor? Wat heb je eraan? Het is zonde van je tijd en energie
Hier heeft ie wel gelijk in.
quote:
Kick ass
Als iedereen in de States tegen de oorlog zou demonstreren, wat verandert er dan? Niets. Inderdaad. Dank u, case dismissed. Americans go back home, watch tv. Mensen kunnen de wereld niet veranderen. Kijk maar naar Vietnam. Ze hadden toen een Bob Dylan op drugs die liedjes zong 'huhuheeeuh' (maakt mongolide geluiden). Veranderde dat iets? Nee. Mensen zijn zo bekrompen en vergeten de recente geschiedenis. Ik ben geen oorlogsverkondiger, maar wat als een land als ehm...nou laten we zeggen Irak, als zij het niet eens zijn met een bepaalde oplossing, wat doe je dan? Zeg je dan 'stop!'? Geef je hen nog vijftig kansen? Ik zou zeggen, go kick their fucking ass!
@ Bob Dylan. Mensen zijn bekrompen? Net als hij zeker. Ach ja, en over die kwestie Irak (die al weer achterhaald is), Hij is er vast trots op dat zijn Amerika Saddam heeft verjaagt. Dat de grote boze wapens (nog?) niet gevonden zijn neemt ie maar voor lief, "want the US kicked their fucking asses".

Tot zover mijn rant.

pi_11461416
quote:
Op maandag 30 juni 2003 01:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zo denk ik over Real McKenzies.

Ja jij houd gewoon niet van folkpunk en drinkin songs.
pi_11475985
haha wat maak dat nou uit of de zanger aardig is of niet (mark is toevallig WEL erg nice en beleefd ;-) grappemakers
pi_11476043
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:20 schreef wendydependie het volgende:
haha wat maak dat nou uit of de zanger aardig is of niet (mark is toevallig WEL erg nice en beleefd ;-) grappemakers
Hey dat zal best, ik heb het over zijn uitspraken.

jij had dat interview toch niet gehouden toch?

pi_11478194
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:24 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij van geen van beide
pi_11478539
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 00:45 schreef againsthegrain het volgende:

[..]

Volgens mij van geen van beide

Het klinkt niet zoals hun idd..... Maar ik ken hem met de titel NUFAN.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 01:06:44 #21
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_11478582
En ik ken hem van Guttermouth, totdat ik het nummer van NUFAN tegenkwam, wat precies dezelfde versie is.
pi_11478936
Even zitten zoeken... het nummer is (denk ik) van The Vapors. Een bandje dat eind jaren '70 met dit nummer een hitje had.
pi_11480665
ja...dat is het origineel...de cover is van NUFAN en staat op "Before You Were Punk"
pi_11489248
Niemand die op mij ingaat?
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:37:43 #25
9613 Seborik
I, Voyager
pi_11489917
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:07 schreef =HellFire= het volgende:
Niemand die op mij ingaat?
Waar komt dat stukje over dat centrale zenuwstelsel vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')