quote:tja als jij het lastig vind
Op maandag 27 januari 2003 16:57 schreef Lucille het volgende:
Veel forums op Fok! hebben FAQs waarin de meest basale vragen over onderwerpen van dat forum worden beantwoord. Hoewel niet elke FAQ meer up-to-date is, kan je daar toch een hoop informatie uithalen. Maar wat me is opgevallen, dat is dat de meest basale vraag die je in het Seksualiteitsforum kunt stellen niet in een FAQ staat. Namelijk, hoe je nu gewoon moet neuken. Vinden jullie dit nu ook een gemiste kans?
quote:Ik vind het niet lastig. Maar het viel me gewoon op dat die FAQ er niet was. DIG heeft ook FAQs die ik niet lastig vind, toch vind ik ze nuttig.
Op maandag 27 januari 2003 16:58 schreef Doodmetaal het volgende:[..]
tja als jij het lastig vind
die reacties, LOL
quote:
maar leuk idee
ik ben 12 en nu al zwanger
quote:heheh ik snap niet hoe ze dat nou doen...
Op maandag 27 januari 2003 17:05 schreef RiddlerMark het volgende:
http://www.okidoki.com/nl/love/discussie/read.php?f=1&i=13967&t=13967die reacties, LOL
[..]
quote:is daar een programma voor ofzo om zo snel zo te typen... of zijn daar gewoon veel breezers voor nodig?
RoMaNTiSCH? MaLuKuLiCiouZ
HeeY P!NKy!
WaT Je aLLeMaaL ZeGt iZ aLLeMaaL
LeuK eN aaRDiG, MaaR WeeT Je CKeR DaT Je VRieND DiT ooK LeuK ViND? iK BeDoeL;
iS HiJ WeL Zo *RoMaNTiSCH* eN iS HeT MiSSCHieN NieT BeTeR oM eeRST Te VRaGeN WaT HiJ eR VaN ViND?
iK WiL me NieT TeVeeL BeMoeieN HooR!
VeeL PLeZieR!
-xXXx- MaLuKuLiCiouZ
[Dit bericht is gewijzigd door junkiesietze op 27-01-2003 17:13]
quote:*lol*
Veel forums op Fok! hebben FAQs waarin de meest basale vragen over onderwerpen van dat forum worden beantwoord. Hoewel niet elke FAQ meer up-to-date is, kan je daar toch een hoop informatie uithalen. Maar wat me is opgevallen, dat is dat de meest basale vraag die je in het Seksualiteitsforum kunt stellen niet in een FAQ staat. Namelijk, hoe je nu gewoon moet neuken. Vinden jullie dit nu ook een gemiste kans?
sommige dingen laten zich nou eenmaal niet goed uitdrukken in tekst
quote:Euh... moet dat dan
Hoewel niet elke FAQ meer up-to-date is
quote:Je blijft ook een nerd, hè ?
Op dinsdag 28 januari 2003 23:05 schreef Tijn het volgende:[..]
Euh... moet dat dan
Ik bedoel... dr verandert in principe toch niet echt wat in de loop der tijd, of wel?
quote:Nee, DIG topic voor al die 22 jarige geeks die het nog steeds niet doorhebben
Op maandag 27 januari 2003 16:58 schreef PrivateRyan het volgende:
R&P topic?.
Hoezo vooroordelen
quote:Ach... laten we zeggen dat ik redelijk op mn stekkie zit
Op dinsdag 28 januari 2003 23:06 schreef ChOas het volgende:[..]
Je blijft ook een nerd, hè ?
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 23:07 schreef NJ het volgende:[..]
Nee, DIG topic voor al die 22 jarige geeks die het nog steeds niet doorhebben
Hoezo vooroordelen
quote:Eigenlijk wel!
Als dit een poging was om grappig te zijn, is dat zeker een gemiste kans!
Geeft niet hoor. Ik doe ook aan topicverlubberkutting
quote:gewoon random op je shift rammen tijdens het tikken
Op maandag 27 januari 2003 17:11 schreef junkiesietze het volgende:is daar een programma voor ofzo om zo snel zo te typen... of zijn daar gewoon veel breezers voor nodig?
quote:Der is een programmaatje die op de beat in winamp capslock aan/uit zet
Op donderdag 30 januari 2003 14:15 schreef Inspiration het volgende:[..]
gewoon random op je shift rammen tijdens het tikken
Maareuh, ik kan wel zo een how-to gebruiken
quote:Nah, gewoon iedere medeklinker met hoofdletter
Op donderdag 30 januari 2003 14:15 schreef Inspiration het volgende:[..]
gewoon random op je shift rammen tijdens het tikken
quote:Die handleiding hoe je moet neuken kunnen we mooi opstellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |