abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8062559
Ik weet dat er al ontelbaar veel topics over upc zijn... maar ik heb zin om zelf te zeuren...

Al drie maanden zit ik in mijn nieuwe huis zonder internet...

Op zich is dit verdraagbaar, en ik wil best wachten tot er een UPC mannetje langs komt om alles in orde te maken.

De eerste week dat ik in mijn nieuwe huis woonde kwam er al een monteur langs, ik denk nog: "Wat loopt iedereen nou te zeiken".
Echter deze monteur kon niets voor mij doen, omdat er nog geen 'signaal' op de kabel zat... lekker dan...

twee weken voor de kerst had ik eindelijk signaal op de kabel staan... ik dus een weekje later weer bellen naar UPC.
UPC: "Als ik nu een afspraak met u maak voor een installatie, gebeurd dat pas in het nieuwe jaar. Dat vindt ik wat laat."
Ik: "Ja, dat ben ik met u eens, maar daar zal wel niet zo veel aan te doen zijn."
UPC: "Nou, we kunnen er ook voor kiezen om een schakel monteur langs te sturen, maar dan moet u zelf binnen er voor zorgen dat alles goed wordt aangesloten"
Ik: "Dat was ik toch al van plan" En in gedachten: "Je dacht toch niet dat zo een ventje van jullie aan mijn computer mag zitten he?"
UPC: "Ok, dan maak ik er een call voor aan, en nemen wij spoedig weer contact met u op"

De kerst dagen komen, oud en nieuw gaat voorbij... en nog niets gehoord van UPC... Ik dus weer bellen...

UPC: "Nee meneer, ik kan geen afspraak vinden in het systeem"
Ik: "Dat is ook niet echt relevant, zorg nou maar gewoon dat mijn probleem wordt opgelost."
UPC: "Ik probeer de verbinding vanaf hier te schakelen.... ik kan uw adres niet vinden in de database, u woont toch niet in een nieuwbouw wijk he?"
Ik: Dat heb ik je pas 2x gezegd...

In iedergeval heeft deze gast een hoog analytisch vermogen

Any way... een week geleden bel ik nog maar een keer, en nu doen we het anders, ik vraag niet om het oplossen van een storing, ik vraag om installatie, dat zal vast geen probleem zijn... Zo gezegd zo gedaan, er wordt een afspraak gepland... voor de 24e... (ja dat is imiddels morgen al)

Ik vraag nog aan die helpdeskmedewerker (Ernstige verwensing) of ik daar nog een bevestigings brief van krijg. "Daar ga ik wel van uit meneer."

Nog steeds geen brief gekregen... vandaag nog maar eens gebeld.... GEEN AFSTPRAAK!!!!

Waarom heb ik dan vrij genomen???
Ik heb maar even vriendelijk weer opgehangen, zometeen nog maar weer even bellen...

Morgen doet mijn internet aansluiting het weer thuis... zoniet... dan smijt ik die modem een upc winkel in...

Rest mij verder nog: even de groeten doen aan iedereen die mij kent

donderdag 23 januari 2003 @ 10:00:30 #2
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_8062618
ouch........ ik ken dat soort problemen, wees maar blij DAT je breedband kan krijgen.......

iets is beter dan niets!

What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:01:01 #3
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_8062621
Het zijn een stelletje eikels he? Ik heb ook sinds kort Chello, nou werkt het wel bij mij, maar dan zo'n 6 uur en dan moet ik het modem ff van de stroom afhalen. Gisteren gebeld, ze zouden niet weten hoe het zou komen maar nu let een systeem bij hun op mijn modem ofzo om te kijken wat er gebeurt...
Nou hopen dat dat werkt
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_8062634
Mijn broer heeft sinds een jaar een woonboot in de Prinsengracht maar geen kabel. Waarom niet? Volgens UPC bestaat dat adres gewoon niet. Einde verhaal.
Adres invoeren/kabeltje aanleggen ho maar.
Sorry meneer, dat adres bestaat niet en dus kunnen we niets voor u doen.
Maar ik woon er gvd toch?
Dat liegt u want volgens mijn systeem bestaat dat adres niet...
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:08:34 #5
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_8062710
Ik.. ik.. begin er niet eens meer over, want dan ben ik de rest van de dag chagerijnig

success iig met deze ISP from inner hell

Gekloond: ♫
pi_8062723
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:02 schreef Eightball het volgende:
Mijn broer heeft sinds een jaar een woonboot in de Prinsengracht maar geen kabel. Waarom niet? Volgens UPC bestaat dat adres gewoon niet. Einde verhaal.

Ok... kut voor hem... maar ik heb een normaal huis... een... semi normale straat (ze zijn nog met de klinkers bezig), en een chello klanten nummer van voor de uitvinding van het wiel...

DUS WAT IS NOU HET PROBLEEM?!?!?!?!

donderdag 23 januari 2003 @ 10:11:32 #7
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8062742
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:02 schreef Eightball het volgende:

Erhm, heeft je broer wel een kabel-aansluiting voor de tv? Want anders wat Internet over de kabel wat lastig
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8062895
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:11 schreef kwib het volgende:
Erhm, heeft je broer wel een kabel-aansluiting voor de tv? Want anders wat Internet over de kabel wat lastig
G-e-e-n k-a-b-e-l.
(dus ook geen TV)
pi_8063094
zommige mensen zijn wat dom... waaronder ik

Nog maar eens gebeld, en gevraagd of er echt niets te regelen valt...

Wat blijkt: Die doos die ik eerder gesproken had, heeft er bij gezet dat ik geen klant meer wil zijn van UPC... ZIJ IS DAN VAN PARANORMAAL BEGAAFD!!! dat had ik namelijk niet gezegd...

Any how... er komt dus morgen geen ventje langs van upc... dat betekend dus dat ik tegen 17:30 de upc winkel inloop, en met een machine geweer kabel modem ga schieten gooien.

Wat een ontzettende eikels... Dat wordt dus Adsl nemen... kan ik dan mooi morgen nog aanvragen voor me vakantie... zelf installeren... geen problemen...

Het is dat een sataliet schotel bepaalde minpunten kent (aanschaf bv.) anders zou ik zelfs de tv kabel opzeggen... optiefen met die gasten...

Bij UPC denken ze schijnbaar dat ze geen moeite hoeven te doen voor klanten binding... je moet daar daadwerkelijk zelf moeite doen om klant te 'mogen' zijn...

donderdag 23 januari 2003 @ 10:51:44 #10
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_8063224
teringeikels zijn het,afschieten die zooi!!!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_8063226
[Dinsdag 7 mei 2002, UPC winkel Leeuwarden]
Hallo ik zou graag internet willen hebben in mijn woning

[Dinsdag 14 mei 2002, thuis in Leeuwarden]
WOEI INTERNET!!

sorry

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_8063334
Ik ken jou gevoelens, heb heeft bij mij 3 maanden geduurd voordat ik internet kon krijgen.

Maar nu 1.5 jaar later sta ik nog steeds niet in hun klanten bestand voor internet, wat dus betekent dat ik geen rekeningen krijg.

Bij de helpdesk weten ze wie ik ben, maar in de winkel kennen ze mij niet.

UPC: Mr. <achternaam>? staat niet in klantenbestand
Ik: Nou, ik heb toch echt al 1.5 jaar internet
UPC: nou dan ga ik u maar aanmelden dat u sinds gisteren internet heeft
Ik: Ik vinnet best, je doet maar

Nu, 4 maanden later, nog steeds geen rekeningen, ik ga ergeens eens meer om zeuren.

Eigenlijk mag ik niet klagen met mijn gratis internet

pi_8063503
Toch nog even een toevoeging...

Toen ik 3 jaar geleden mijn UPC aansluiting kreeg, ging alles perfect... aanvraag gedaan, afspraak gemaakt, en netjes op de datum van de afspraak aangesloten en werkend... het duurde vervolgens 4 maanden dat ik mijn eerste rekening kreeg, waar een borg bedrag + op stond... op die zelfde rekening werd vervolgens ook een borg bedrag - genoteerd...

Ik heb dus nooit borg betaald... geen zin dus om de modem terug te brengen. Ik heb nog wel het fatsoen om morgen tegen een uur of 1700 te bellen dat ik mijn chello abo per direct wil beindigen... als ze de modem terug willen kunnen ze hem over drie maanden op zaterdag tussen 13:00 en 13:45 komen halen...

SUCKA'S!!!

donderdag 23 januari 2003 @ 11:18:32 #14
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_8063605
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:10 schreef Skimmer het volgende:
Ik heb dus nooit borg betaald... geen zin dus om de modem terug te brengen. Ik heb nog wel het fatsoen om morgen tegen een uur of 1700 te bellen dat ik mijn chello abo per direct wil beindigen... als ze de modem terug willen kunnen ze hem over drie maanden op zaterdag tussen 13:00 en 13:45 komen halen...

SUCKA'S!!!

Alsof zo'n helpdeskmedewerkertje dat wat boeit. Ze blijven echt wel doorfactureren hoor. En betaal je niet? Krijg je incassobureau op je dak. Ja okee, die kun je melden dat het onterecht is, maar het boeit niemand ook maar iets. En op die grote verliezen van UPC maken die paar euro'tjes ook niet zo bar veel uit hoor.
Schaap
pi_8063890
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:18 schreef Cybje het volgende:

[..]

Alsof zo'n helpdeskmedewerkertje dat wat boeit. Ze blijven echt wel doorfactureren hoor. En betaal je niet? Krijg je incassobureau op je dak. Ja okee, die kun je melden dat het onterecht is, maar het boeit niemand ook maar iets. En op die grote verliezen van UPC maken die paar euro'tjes ook niet zo bar veel uit hoor.

Zoals ik hierboven meld, zeg ik wel op, maar ik ga geen moeite doen om die modem terug te geven... dat wil niet zeggen dat ik hem wil houden... ze komen hem maar halen...

En bij UPC hoef je niet te betalen als je niet bent aangesloten... ik krijg op het moment ook geen facturen...

Maar ze mogen van mij gerust doorgaan met het nietversturen van facturen hoor

pi_8064677
Waarom ben je überhoupt naar upc gegaan terwijl je wist van hun slechte service??
pi_8064995
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 12:15 schreef berney het volgende:
Waarom ben je überhoupt naar upc gegaan terwijl je wist van hun slechte service??
Say what?

Toen ik drie jaar geleden een chello abonement nam, was de service goed, het netwerk snel en stabiel en de helpdesk overbodig... helaas zijn ze op enkele puntjes wat achteruit gegaan... maar daar moeten ze nu voor betalen...

en nee ik heb niet de grootheids waanzin dat ik denk dat zij failiet gaan zonder mijn maand bedrag... maar ik denk wel dat ik een algemene Jan ben. Als ik opzeg zijn er vast ook anderen die ook op zeggen... (niet door mij)... en als er maar genoeg op zeggen voelen ze het wel...

Net als stemmen zeg maar... je doet wat je denkt dat goed is, en hoopt dat anderen ook begrijpen wat goed is

pi_8250874
Dat opzeggen... hoe zou ik dat het beste kunnen aanpakken? Gewoon de helpdesk bellen? Of toch een aangetekende brief sturen?
pi_8251259
quote:
Op maandag 3 februari 2003 11:53 schreef Skimmer het volgende:
Dat opzeggen... hoe zou ik dat het beste kunnen aanpakken? Gewoon de helpdesk bellen? Of toch een aangetekende brief sturen?
zelfde manier als ze jou behandelen?
pi_8251389
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:15 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

zelfde manier als ze jou behandelen?

Je bedoeld... een afspraak maken dat ik die modem terug kom brengen en dan mijn broer niet langs sturen?

Zoiets?

maandag 3 februari 2003 @ 15:46:28 #21
18772 pos
@@sweet@@
pi_8255574
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 12:15 schreef berney het volgende:
Net of je keus hebt Nu misschien wel met adsl maar dat was er 5 jaar geleden nog niet.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_8255959
Ik had hetzelfde met Essent: geen signaal geactiveerd, en zodoende kon @home ook niet aangesloten worden. Na 2 maanden en tig belletjes een brief naar Essent gestuurd dat ik AL mijn betalingen opschortte totdat mijn probleem was verholpen. 2 dagen later ontvangstbrief met excuses en dat mijn kabel geactiveerd was... Dan kan het opeens wel snel

Zal de brief eens zoeken....

TADAA:

-------
Essent Retail
Postbus 1484
5200 BM s Hertogenbosch

Geachte heer / mevrouw,06-11-02

Ik schrijf u deze brief naar aanleiding van het consequent falen van de Essent klantenservice. Ik zal beginnen bij het begin.

Op 26 september 2002 heb ik via internet mijn verhuizing doorgegeven van de Nieuwe kijk it Jatstraat *** (9712**) naar de Zaagmuldersweg **** (9713**) te Groningen. Deze melding is bij Essent op onverklaarbare wijze zoekgeraakt. Vooral de CAI activering is voor mij belangrijk ivm met het meeverhuizen van mijn @home internet aansluiting.

Na meermalen te hebben gebeld voor informatie en niet geholpen te kunnen worden onder het motto "wij hebben een nieuw computersysteem" en 4 terugbelservices die nooit hebben teruggebeld werd mij na 3 weken (8 oktober) duidelijk dat de afmelding en aanmelding nooit hebben plaatsgevonden.
Hierop heb ik meteen een aanmeldingsformulier ingevuld met de aanvraag voor gas, electra en CAI voor de Zaagmuldersweg. Via de telefoon heb ik, na er moeizaam doorheen te zijn gekomen, me afgemeld voor de Nieuwe kijk it Jatstraat.

Een week later heb ik gebeld voor de status, de afmelding is prima gegaan, maar de aanmelding voor de Zaagmuldersweg is alleen gebeurd voor gas en electra. GEEN CAI activering dus terwijl ik dit wel heb aangevraagd. Op de vraag hoe ik dit moest doen werd ik steeds aan het lijntje gehouden. Pas bij de ELFDE!! keer bellen werd ik opeens verwezen naar Essent kabelcom. Hier werd ik weer terugverwezen naar Essent. Uiteindelijk werd ik gebeld dat de activatie van het CAI signaal voor elkaar was. Bij navraag bleek dat men bezig was geweest mij aan te melden voor mijn oude adres.

Op het moment van schrijven heb ik 4 aanmeldingen voor CAI gedaan via de telefoon, 2 aanmeldingsbrieven verstuurd naar essent Kabelcom en het is nog steeds niet geregeld (6 november). Ondertussen loopt de rekening van ¤ 44,95 abonnementskosten p/m aan @home gewoon door. Dit wil ik dan ook declareren aan Essent. Op dit moment heb ik het dan nog niet eens over de vele telefoontjes, frustratie en wachttijden die ik heb gehad.

Het mooiste voorbeeld van frustratie was nog wel dat een medewerker over de terugbelservice zei dat ze me gebeld hadden, maar dat mijn mobiele telefoon het vast niet deed! Dan vraag ik me af hoe andere mensen mij wél kunnen bereiken, behalve Essent...

Ook frustreert het mij enorm dat ik door uw fouten gewoon weer onderaan de wachtrij voor activatie word geplaatst. Naar mijn inziens is een spoedbehandeling in mijn situatie wel op zijn plaats, maar dit schijnt niet mogelijk te zijn, ONZIN omdat dit gewoon een administratieve handeling is (ik heb namelijk wel TV signaal, wat niet mogelijk zou zijn in een gedeactiveerde staat. Hieruit werd mij duidelijk dat het alleen om een ter naam stelling gaat ivm facturatie en dus niet eens een feitelijke activatie. Dit werd ook nog eens bevestigd door een Essent medewerker).

U begrijpt dat ik zeer ontevreden ben over de handelswijze van Essent, de manier waarop ik behandeld ben, en de manier waarop Essent steeds probeert de fout in mijn schoenen te schuiven. Ik geef u nog 1 week de tijd om alles goed te regelen. Als mijn kabel op woensdag 16 november 2002 nog niet als geactiveerd te boek staat en als zodanig bij @home bekend is schort ik al mijn betalingen aan Essent op totdat dit geregeld is. Daarnaast wil ik de kosten van 2 maanden het niet kunnen gebruiken van @home door uw nalatigheid, het bedrag van ¤ 89,90, teruggestort zien op mijn bankrekening: **.**.**.***.

Een kopie van deze brief is inmiddels in handen van mijn rechtsbijstandsverzekering.

Ik verwacht per ommegaande een reactie uwer kant.

Hoogachtend,

[adresgegevens]

[Dit bericht is gewijzigd door tvdleur op 03-02-2003 16:12]

pi_8747309
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!

Om de saga compleet te maken:

UPC heeft ondertussen mijn chello contract beeindigd (Zonder mijn medeweten) en dus ook maar meteen mijn email acount verwijderd... Bij navraag zou dit al in november gebeurd zijn (wat dus duidelijk niet waar), en als reden hebben dat er een betalings achterstand is van... Hou je vast 80 Euro...

Die betalings achterstand zou er in de eerste plaats al niet zijn als zij hun administratie op orde zouden hebben maar dat terzijde...

Vervolgens heb ik sinds vorige week ineens wel signaal op me modem staan... maar omdat ik geen email acount heb kan ik mijn mac adres niet aanmelden op het netwerk. 2x

Omdat ik het hele gezeik immers allang zat was heb ik anderhalve week geleden ADSL van Tiscali - mxStream aangevraagd...

Lag er gisteren een brief op de mat dat in mijn wijk er tijdelijk geen capaciteit is en dat ze daar in MEI!!!! wat aan gaan doen... DAT IS NOG 2 EN EEN HALFE MAAND!!!!

Ik wordt helemaal gek hier...

Is er nog iemand die een chello acount weet maar er toch geen gebruik van maakt (omdat het acount nog bestaat, maar het contract al is stopgezet en de modem al is ingeleverd) dat hou ik me bij deze aanbevolen... (email staat in profiel )

pi_8758722
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:56 schreef Skimmer het volgende:
Ik weet dat er al ontelbaar veel topics over upc zijn... maar ik heb zin om zelf te zeuren...

Al drie maanden zit ik in mijn nieuwe huis zonder internet...

Op zich is dit verdraagbaar, en ik wil best wachten tot er een UPC mannetje langs komt om alles in orde te maken.

De eerste week dat ik in mijn nieuwe huis woonde kwam er al een monteur langs, ik denk nog: "Wat loopt iedereen nou te zeiken".
Echter deze monteur kon niets voor mij doen, omdat er nog geen 'signaal' op de kabel zat... lekker dan...

twee weken voor de kerst had ik eindelijk signaal op de kabel staan... ik dus een weekje later weer bellen naar UPC.
UPC: "Als ik nu een afspraak met u maak voor een installatie, gebeurd dat pas in het nieuwe jaar. Dat vindt ik wat laat."
Ik: "Ja, dat ben ik met u eens, maar daar zal wel niet zo veel aan te doen zijn."
UPC: "Nou, we kunnen er ook voor kiezen om een schakel monteur langs te sturen, maar dan moet u zelf binnen er voor zorgen dat alles goed wordt aangesloten"
Ik: "Dat was ik toch al van plan" En in gedachten: "Je dacht toch niet dat zo een ventje van jullie aan mijn computer mag zitten he?"
UPC: "Ok, dan maak ik er een call voor aan, en nemen wij spoedig weer contact met u op"

De kerst dagen komen, oud en nieuw gaat voorbij... en nog niets gehoord van UPC... Ik dus weer bellen...

UPC: "Nee meneer, ik kan geen afspraak vinden in het systeem"
Ik: "Dat is ook niet echt relevant, zorg nou maar gewoon dat mijn probleem wordt opgelost."
UPC: "Ik probeer de verbinding vanaf hier te schakelen.... ik kan uw adres niet vinden in de database, u woont toch niet in een nieuwbouw wijk he?"
Ik: Dat heb ik je pas 2x gezegd...

In iedergeval heeft deze gast een hoog analytisch vermogen

Any way... een week geleden bel ik nog maar een keer, en nu doen we het anders, ik vraag niet om het oplossen van een storing, ik vraag om installatie, dat zal vast geen probleem zijn... Zo gezegd zo gedaan, er wordt een afspraak gepland... voor de 24e... (ja dat is imiddels morgen al)

Ik vraag nog aan die helpdeskmedewerker (Ernstige verwensing) of ik daar nog een bevestigings brief van krijg. "Daar ga ik wel van uit meneer."

Nog steeds geen brief gekregen... vandaag nog maar eens gebeld.... GEEN AFSTPRAAK!!!!

Waarom heb ik dan vrij genomen???
Ik heb maar even vriendelijk weer opgehangen, zometeen nog maar weer even bellen...

Morgen doet mijn internet aansluiting het weer thuis... zoniet... dan smijt ik die modem een upc winkel in...

Rest mij verder nog: even de groeten doen aan iedereen die mij kent

Vervang UPC door Casema en je hebt mijn verhaal gepikt
It's in the air tonight
pi_8760562
Ach, ik ben al een jaar van UPC af en ze stuurden vorige week een deurwaarder op me af omdat ik een rekening niet betaald had! En ik woon er al niet eens meer!

Alles uitgelegd en de deurwaarder gaat nu proberen voor mij mijn borg terug te krijgen (die heb ik nogsteeds tegoed)...

Installing a new program will always screw up at least one old one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')