quote:my thoughts exactly.
Op donderdag 23 januari 2003 00:14 schreef Arma_Angelus het volgende:
klote gristenhonden.
quote:wat een kolder
Op donderdag 23 januari 2003 00:17 schreef mixologist het volgende:
in ieder geval maurice de hond ophangen aan de hoogste boom van nederland, ware het niet door zijn onjuiste voorspellingen dat veel mensen zich hebben laten beinvloeden door angst op een verliezers partij te stemmen zodat ze pvda gingen stemmen dan had vvd/cda nu een meerderheid gehad.
quote:En als PvdD aan een lijsttrekkersdebat had meegedaan hadden ze zeker 15 zetels gehaald.
Op donderdag 23 januari 2003 00:17 schreef mixologist het volgende:
in ieder geval maurice de hond ophangen aan de hoogste boom van nederland, ware het niet door zijn onjuiste voorspellingen dat veel mensen zich hebben laten beinvloeden door angst op een verliezers partij te stemmen zodat ze pvda gingen stemmen dan had vvd/cda nu een meerderheid gehad.
quote:Een fles cola die 3 weken in de zon heeft gelegen is nog sprankelender dan deze verpersoonlijking van de geitewollensok.
Op donderdag 23 januari 2003 00:09 schreef Frenkie het volgende:
Alleen die Balkende is zo'n droplul.
Een blik spinazie heeft meer uitstraling!
Balkenende die zegt dat het CDA vooruit wil.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 00:19 schreef goflow het volgende:
ik snap die (de) hond ook niet, die vent is echt al 100 keer failliet gegaan en geflopt in zo'n beetje alles waar ie met zn poten aan heeft gezeten.... en nu ineens weer helemaal back in action met een gestoord onderzoeksbureau
Maar Jan-Peter, het produkt van doorfokken met familie, het toppunt van achter-de-christelijke-ellebogen, heeft als goed christen dáár natuurlijk maling aan.
Ik heb me doodgeergerd aan die man. Het ging zelfs zover dat ik ook nog een greintje meeleven kreeg voor mat herben
.
Laat de PvdA nu maar samen met de CDA een regering vormen. Eens kijken hoeveel er overblijft van de aanhang van Wouter Bos als hij moet toegeven dat al zijn mooie plannen en beloften niet kunnen doorgaan omdat er geen financiële onderbouwing voor is. Dan kan hij niet meer op zijn imago van ideale schoonzoon terugvallen.
Leuk dat een partij als de LPF, die er zo'n ontzettende puinzooi van heeft gemaakt, net zoveel zetels krijgt als GL!
Over 2 jaar weer verkiezingen.
Ow ja, en al die opiniepeilers moeten ze aan de hoogste boom ophangen!
quote:Job Cohen is tegen de doodstraf
Op donderdag 23 januari 2003 01:13 schreef Farzin het volgende:
Netanyahu (de echte) moet worden opgehangen.
L.P.F. nog steeds 8 zetels, lynchen die kiezers.
Laat ze dus allemaal Mulholland Drive (het meest onbegrijpelijke prul ooit) kijken bedoel ik dus.
IK WORD ER ZO MOE EN AGRESSIEF VAN!
JPB = Jan Pleehoofd Bakellende
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:02 schreef robh het volgende:
Om elkaar voor rotte vis uit te maken kun je terecht in het volgende topic:
[centraal] Het grote politieke afreageertopic (2)Deze gaat (tijdelijk) op slot, in afwachting van Kozzmic.
quote:Leuk dat een partij als de LPF, met hun sneren om het gebrek aan macht van de kleinere partijen, nu zelf ook op acht zetels is uitgekomen, twee hele zetels meer dan het punt waarop Nederland het volgens Pim "maar uit moest zoeken. Ik ga alleen voor verandering in de Tweede Kamer zitten en dan wil ik een flinke vuist kunnen maken''.
Op donderdag 23 januari 2003 08:39 schreef Strolie75 het volgende:Leuk dat een partij als de LPF, die er zo'n ontzettende puinzooi van heeft gemaakt, net zoveel zetels krijgt als GL!
quote:Tuurlijk mag iedereen van mij stemmen, tuurlijk zijn ze handelingsbekwaam als ze in een volksbuurt wonen. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat de meeste mensen die nu op de LPF of een rechtse partij hebben gestemd, over een tijdje niet moeten gaan zeuren dat het financieel en sociaal allemaal niet zo geweldig gaat. Eigen schuld is dan dikke bult!
Op donderdag 23 januari 2003 09:54 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Blijkbaar vinden ze dit belangrijker dan geld....of mogen ze niet stemmen van jou? Zijn ze niet handelingsbekwaam om dat ze in een volksbuurt wonen?
Maar voorlopig is de LPF niet aan de macht, dus het zal nog wel een tijdje duren voor dat kwartje valt en dat ze met een linkse regering eigenlijk veel beter af zijn!
quote:Ik weet niet of dat zoveel sociale en financiele problemen voor hun veroorzaakt.
Op donderdag 23 januari 2003 10:25 schreef Elbutre het volgende:
Tuurlijk mag iedereen van mij stemmen, tuurlijk zijn ze handelingsbekwaam als ze in een volksbuurt wonen. Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat de meeste mensen die nu op de LPF of een rechtse partij hebben gestemd, over een tijdje niet moeten gaan zeuren dat het financieel en sociaal allemaal niet zo geweldig gaat. Eigen schuld is dan dikke bult!
quote:Oh nee, is de LPF niet aan de macht? Hoe kan het dan dat de LPF demissionaire ministers heeft?
Maar voorlopig is de LPF niet aan de macht, dus het zal nog wel een tijdje duren voor dat kwartje valt en dat ze met een linkse regering eigenlijk veel beter af zijn!
quote:Ik had het eigenlijk al over de volgende regering, waar de LPF waarschijnlijk geen deel van uit zal maken!
Op donderdag 23 januari 2003 10:36 schreef Kaalhei het volgende:
Oh nee, is de LPF niet aan de macht? Hoe kan het dan dat de LPF demissionaire ministers heeft?
Dat is het eerste wat ik dacht na het slotdebat.
En solliciteerd Femke naar een baan bij de PvdA???
Over ass-kissing gesproken.
"Ik ben heel blij voor links"
quote:Ik vond daarentegen de "zuigkracht van de PvdA" opmerkingen fantastisch. Zuigkracht, hilarisch!
Op donderdag 23 januari 2003 13:26 schreef Sidekick het volgende:
Kopje koffie in de reet van JP douwen!!Dat is het eerste wat ik dacht na het slotdebat.
En solliciteerd Femke naar een baan bij de PvdA???
Over ass-kissing gesproken.
"Ik ben heel blij voor links"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |