house, club, acid etc.
enkele voorbeelden:
mr. fingers: can you feel it
donna summer: i feel love
D-shake: yaaah
house of venus: dish and tell
public energy: three o three
size 9: i am ready
lijstjes napsteren zo lekker weg
bvd
quote:
Op 10 december 2000 17:39 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm... wel een beetje een hoog 'Turn up the bass'-gehalte, deze titels.
oja sanderrrrr, maakt het iets goed als ik minimaal een keer per week "for no one" opzet?
lekkere muziek is lekkere muziek, ben niet bang voor een vette beat,
ook vies van underworld en daft punk? of prodigy en dj shadow? je mist een hoop lekkers..
oja theeboon napster de lange versie maar eens van die mr. fingers, krijg je geen spijt van
quote:Hehe, Daft Punk en DJ Shadow gaan er bij mij ook wel in...
Op 10 december 2000 21:27 schreef the-O het volgende:
oja sanderrrrr, maakt het iets goed als ik minimaal een keer per week "for no one" opzet?
lekkere muziek is lekkere muziek, ben niet bang voor een vette beat,
ook vies van underworld en daft punk? of prodigy en dj shadow? je mist een hoop lekkers..
triphop is misschien betere benaming maarja dat dekt ook niet de hele lading.
eigenlijk boeit dit niet magoe
ohja ik zie een versie van 5:30 van Can You Feel It, is dat de langste? langer zie ik nl niet
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 10-12-2000 22:19]
De laatste die ik van hem heb gehoord is 'Bombay The Hard Way', met héle vage remixen van jaren 70 Indiase filmmuziek. Klinkt zo heel cheesy, maar het is echt een wazige cd....
maarruh, klinkt niet zo gezellig bij jou thuis met maar een nummer, zou je vriendin maar vastbinden
0615342595 misschien is het handig als je eerst de vorige berichten leest, is niet echt een discussie-topic dit, en nee geen jungle ofzo, laten we het op collage-pop houden, of de matisse-sound
en als je de invloed van house niet in daft punk hoort dan zou ik eens opnieuw luisteren
afijn, ik wil godzakker titels!
quote:Oh, maar dat zit ze ook...
Maarruh, klinkt niet zo gezellig bij jou thuis met maar een nummer, zou je vriendin maar vastbinden
Ik heb een paar jaar terug in een woeste bui al mijn oude tapes weggegooid... En daar stonden al dit soort nummers op. SPIJT!!!!
Kan je eens een lijstje posten met wat je allemaal hebt?? For old times sake?
Lekkere ouwe vinyl, zoals Fairy Dust, dat leeft gewoon, daar straalt de underground, wat house in die tijd nog was, echt vanaf.
En dan nog, Serious Beats, vooral de eerste delen, waren veeeeel beter dan TUTB.
Maar goed mensen, namen graag... Ik ben ze echt allemaal vergeten...
ben echter de beroerdste niet..wat uitvoerende artiesten
adonis
marshall jefferson
santos
farley jackmaster funk
jones stephenson
bizarre inc
speedy j
lil louis
maar waar blijven de anderen nou?
en nu jullie pretty please
public energy: three o three