Ik ben Yenz... en was vaak ongezien op het eiland, soms op doorreis soms voor een short stay.
Dikwijls liep ik verwonderd en ontheemd rond, sliep in de open lucht, niet goed wetend waar ik slapen moest. Bekeek sommige prachtige eilandbewoners van een afstand, hoorde hun verhalen...
Zo stuitte ik op het leegstaande koetshuis in de Tuinen van Fok,... een prachtige plek dacht ik, om een gratis gastenverblijf te openen voor mensen die net als mij, even willen rondkijken, op doorreis zijn, en weer moeten vertrekken voor verplichtingen op het vasteland.
Een plek waar verdwaalde gasten elkaar vinden, waar nieuwkomers een goed hotel, eet of logeeradres kunnen vinden. Waar je wegwijs wordt gemaakt en geholpen met vragen.
Noem het een inloophuis, een eerste opvang.
Geschikt voor een kort verblijf met een schoon bed, een warme douche en een eenvoudige maaltijd en dat gratis, betaald uit de algemene middelen van het eiland.
Lieve eilandbewoners, en stuurloze gasten kom regelmatig kijken of je hier elkaar kan vinden.....
Yenz...
Wat een goed idee... Je hebt jezelf er ook meteen in opgevangen, neem ik aan?
Misschien is het handig om jezelf (of de opvang) te registeren bij de KvK, zodat anderen het eventueel makkelijker kunnen vinden...
En jijzelf ook welkom op 't eiland natuurlijk!
quote:Nee, dit is heel wat anders
Op 08 december 2000 00:35 schreef Zanderrr het volgende:
"Het Fok!Eiland Asielzoekerscentrum?"
Is dat een probleem?
quote:Ik heb wel honger, ben je moeilijk te vinden, Chandler, moet ik de kaart erbij pakken?...
Op 08 december 2000 00:37 schreef Chandler het volgende:
en anders neem een lekker broodje shoarma... moet je wel eerst mijn zaakje vinden
Maak maar vast een een shoarma groot voor me klaar met veel knoflook, lekker voor m'n mannetje...morgen, vannacht slaap ik alleen.
quote:AFK
Op 08 december 2000 00:50 schreef Yenz het volgende:
Ik heb wel honger, ben je moeilijk te vinden, Chandler, moet ik de kaart erbij pakken?...Maak maar vast een een shoarma groot voor me klaar met veel knoflook, lekker voor m'n mannetje...morgen, vannacht slaap ik alleen.
Overigens veel plezier hier Sphinx.
HI Chandler darling, heb je me een beetje gemist vandaag?
Ik hoop dat ik het morgen weer goed kan maken, dan ga ik samen met jou een liefdesnestje bouwen.
quote:Nieuw? Welkom Sphinx!
Op 08 december 2000 04:56 schreef Sphinx het volgende:
hallo... ik ben nieuw ... en verdwaald... en moe....
quote:Ja, de KvK is er om hulp te bieden aan de ondernemers op het eiland, en om de handeltjes een beetje in kaart te brengen enzo..
Op 08 december 2000 11:26 schreef Moots het volgende:
Thnx!Zag al 'n KvK hier?!
Grappig?!
Maarreh, welkom hier!
Genoeg gepraat! Voor onze nieuw aangekomenen nu eerst appeltaart, notenkoek, biologisch brood met verse kaas, vruchtensap en natuurlijk Fok!weed in overvloed. Tast toe mensen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |