quote:
Vrijdag 17 januari 2003 - BREDA - Even was er een aarzeling, maar toen zei Femke Halsema stoer: "Als we volgende week woensdag niet meer dan zes zetels halen, laat ik mijn haar millimeteren."De lijsttrekker van GroenLinks zei het gisteravond op de laatste lijsttrekkersbijeenkomst die deze krant hield. Ze was te gast op scholengemeenschap De Nassau, waar ze na haar verlate aankomst meteen geconfronteerd werd met de laatste peilingen: vier zetels verlies. "Nee, dat is niet dramatisch", sprak ze met een dansende haardos. "Wij noemen dat een dipje."
Als Halsema na de verkiezingen de schaar in haar lokken moet zetten, doet ze dat niet voor de eerste keer. Vijf jaar geleden deed ze het bij haar intrede in de Tweede Kamer ook al, om de grote media-aandacht enigszins van haar af te leiden.
5 ZETELS 5 ZETELS 5 ZETELS OH HEER VERHOOR MIJN GEBEDEN 5 ZETELS 5 ZETELS OH ALSTUBLIEFT IK SMEEK U HEER 5 ZETELS. IK GA DE REST VAN Mn LEVEN EEN KLOOSTER IN ALS U ER 5 VAN MAAKT OH HEER VERHOOR MIJN GEBEDEN HEER 5 ZETELS
Vroeger had ze toch altijd al heel kort haar? Kan me nog wel wat foto's herinneren die hier op Fok hebben gestaan, waarin ze het aardig kortgewiekt had.
quote:* Strolie75 bid met je mee
Op vrijdag 17 januari 2003 14:05 schreef octavian het volgende:
5 ZETELS 5 ZETELS 5 ZETELS OH HEER VERHOOR MIJN GEBEDEN 5 ZETELS 5 ZETELS OH ALSTUBLIEFT IK SMEEK U HEER 5 ZETELS. IK GA DE REST VAN Mn LEVEN EEN KLOOSTER IN ALS U ER 5 VAN MAAKT OH HEER VERHOOR MIJN GEBEDEN HEER 5 ZETELS
Ik hoorde haar vanochtend in de ochtendshow van evers en daar deed ze het nou niet echt goed dus minder dan 6 zetels is best realistisch
quote:Doen er meer..
Op vrijdag 17 januari 2003 14:15 schreef Fixxxer het volgende:
ik vind chantage wel een aparte manier van campagne voeren
quote:Van onderen is het al eraf. Neem dat maar van me aan!
Op vrijdag 17 januari 2003 14:16 schreef Iesie het volgende:
Wie zegt dat ze het over hoofdhaar heeft???
quote:aight!
Op vrijdag 17 januari 2003 14:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Van onderen is het al eraf. Neem dat maar van me aan!
quote:Bron?
Op vrijdag 17 januari 2003 14:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van onderen is het al eraf. Neem dat maar van me aan!
quote:Ooggetuige!!!
Op vrijdag 17 januari 2003 14:37 schreef LouLou het volgende:[..]
Bron?
quote:foto?
Op vrijdag 17 januari 2003 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ooggetuige!!!
nah, sorry voor het off-topic, ik ga er maar vanuit dat het een grapje van haar is, want anders moet ik haar vergelijken met Ratelband en dat vind ik ook niet fair.
quote:Zalm en Marijnissen schelen ook al niet veel
Op vrijdag 17 januari 2003 15:02 schreef SCH het volgende:
Fortuyn had dat al lang voor de verkiezingen gedaan blijkbaar
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 17-01-2003 15:21]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |