Ik dacht eerst ook dat er nix zou komen en heb allemaal wallpapers gekocht
En een week later kwam dus die melding van de wavebirds...
Misschien komt de GBA player er wel... ooit...
quote:toen ik begon met sparen waren er nog genoeg wavebirds.
Op vrijdag 17 januari 2003 11:28 schreef Salvad0R het volgende:
had je ook wel kunnen bedenken toen je begon met sparen ?
quote:draadloze NGC controllers
Op vrijdag 17 januari 2003 11:30 schreef vosss het volgende:
WTF is/zijn wavebirds
quote:Ik vraag me af hoeveel zooi je wel niet moet kopen om 6000 sterren te krijgen....
Op vrijdag 17 januari 2003 11:38 schreef Khadgar het volgende:
Klote he? Ik spaar die punten ook, maar kzit pas op iets van 1500 punten.
quote:En dan ook niet de pech hebben dat ze bij dixons de kaarten er allemaal uit hebben gehaald en die gast achter de balie daar niks van wist en ze bij de free record shop worden gestolen, waardoor er nu dus al 500 sterren door me neus zijn geboord
Op vrijdag 17 januari 2003 11:48 schreef Smots het volgende:[..]
Ik vraag me af hoeveel zooi je wel niet moet kopen om 6000 sterren te krijgen....
Wilde mijn saldo wel opzoeken, maar at is de site van Nintendo NL langzaam trouwens nu... hij doet nix...
Ik had uitgerekent dat je een cube en 20 games nodig hebt om die wavebird te scoren...
quote:Voor een gba heb je dan maar 2 extra spellen nodig, want die is 6000 punten, dus 24 spellen of 1 gc en 22 spelen.
Op vrijdag 17 januari 2003 12:03 schreef Khadgar het volgende:
De pest is dat een spel maar 250 punten opbrengt ofzo. En dat je bijvoorbeeld geen 2 cubes mag registreren (ik had nog wat codes gebietst van vrienden).Ik had uitgerekent dat je een cube en 20 games nodig hebt om die wavebird te scoren...
quote:www.nintendovip.com
Op vrijdag 17 januari 2003 12:46 schreef donald_dick het volgende:
wat is deze onzin..want ik heb een gba + 8 gba spellen ?
Ik zit op dit moment op 10 GC titels en 3 GBA titels plus de consoles zelf en de bonussen...
Ik zou er dus al wel bijna geweest zijn als elk spel een code had en ze het meteen hadden aangekondigd
Maar ja, dat is niet zo, dus niet zeuren Roy...
quote:Mag zeker, maar ik neem aan dat die vrienden van je hun code ook al geregistreerd hadden.... dus dan kun jij die niet meer reggen. Ik vroeg me wel af, omdat ergens in kleine lettertjes staat dat je echt in je eigen land je producten MOET reggen.... zou een code die in het buitenland door iemand geregged is hier dan niet werken?
Op vrijdag 17 januari 2003 12:03 schreef Khadgar het volgende:En dat je bijvoorbeeld geen 2 cubes mag registreren (ik had nog wat codes gebietst van vrienden).
Acties
Bezoeken aan Nintendo herhalen 17.01.2003 345
Registreer bij Nintendo 16.08.2002 200
Hartelijk bedankt voor het invullen van onze vragenlijst! 01.01.2003 50
Kerstmis bonussterren 24.12.2002 200
Je huidige sterrensaldo 740
Totaal aantal verdiende sterren sinds je registratie 2.540
Schat Datum Prijs
Wave Race: Blue Storm wallpaper 03.09.2002 500
Super Smash Bros. Melee wallpaper 19.09.2002 500
Nintendo GameCube clipart pack 14.10.2002 300
Nintendo wallpaper 14.10.2002 500
survey prize 02.01.2003 0
1800 sterren aan NIX uitgegeven
quote:correctie: Dat mag dus niet.
Op vrijdag 17 januari 2003 13:49 schreef Redah het volgende:[..]
Mag zeker, maar ik neem aan dat die vrienden van je hun code ook al geregistreerd hadden.... dus dan kun jij die niet meer reggen. Ik vroeg me wel af, omdat ergens in kleine lettertjes staat dat je echt in je eigen land je producten MOET reggen.... zou een code die in het buitenland door iemand geregged is hier dan niet werken?
quote:Helaas, dus je kan niet met je gratis gekregen spulletjes nog meer gratis spulletjes bij elkaar sparen.
Op vrijdag 17 januari 2003 14:30 schreef Smots het volgende:[..]
correctie: Dat mag dus niet.
Ik heb het geprobeerd, en dat lukt dus echt niet.
Klote-nintendo
Beetje erg schaamteloze actie eigenlijk.
quote:Gratis? Ik krijg helemaal niks gratis van Nintendo.
Op vrijdag 17 januari 2003 15:20 schreef Skull het volgende:[..]
Helaas, dus je kan niet met je gratis gekregen spulletjes nog meer gratis spulletjes bij elkaar sparen.
Beetje erg schaamteloze actie eigenlijk.
quote:Maar je koopt ze ook niet prive van een winkel.
Op vrijdag 17 januari 2003 15:21 schreef Smots het volgende:[..]
Gratis? Ik krijg helemaal niks gratis van Nintendo.
quote:Ik vind het fijn om te weten dat er mensen zijn met een dermate hoge graad van interesse in mijn koopgedrag....
Op vrijdag 17 januari 2003 15:59 schreef Skull het volgende:[..]
Maar je koopt ze ook niet prive van een winkel.
quote:Stopte jij nou gister 2 of 3 bananen in je karretje?
Op vrijdag 17 januari 2003 16:22 schreef Smots het volgende:
Ik vind het fijn om te weten dat er mensen zijn met een dermate hoge graad van interesse in mijn koopgedrag....
Het suckt wel dat je die WaveBird niet meer kan krijgen. Die wilde ik juist. Wat moet ik nou met (yet another) GameBoy .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |