Me = Mie = sambal bij
Krijgen ze hierdoor geen zeik met Microsoft en hun Windows ME?
Beetje hetzelfde als met Radio 10 gold dat een bekende naam had en die voor het suffe 10fm ging verwisselen.
quote:Nope, want ME is in dit geval de afkorting voor Millennium Edition...
Op 06 december 2000 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
Krijgen ze hierdoor geen zeik met Microsoft en hun Windows ME?
Maar ME is wel een erg suffe naam zeg, tjonge jonge, kunnen ze echt niks beters verzinnen???
quote:Ja...dat weet m'n reet ook, maar het is allebij hetzelfde geschreven (met hoofdletters) en aangezien Microsoft de neiging heeft om overal een copyright op te gooien...
Op 06 december 2000 17:08 schreef Smike het volgende:
Nope, want ME is in dit geval de afkorting voor Millennium Edition...
"Heb je dat gezien gister op me?" tssk
quote:www.me.tv?
Op 06 december 2000 20:17 schreef Danny het volgende:
www.me.nl is ook allang vergeven, dus kunnen ze niet eens een website openen
ME is de nieuwe naam voor de jongeren zender van HMG. deze jongeren zender(plus radiozender en alle programmas en presentatoren) liet veronica achter toen ze uit de HMG stapten.
HMG mag de naam veronica tot 1-9-2001 blijven voeren voor deze jongeren zender. ze moesten dus op zoek naar een nieuwe naam en dat is dus nu ME geworden.
veronica zit dus nu zonder zender en heeft momenteel alleen de site www.veronica.nl en een omroepblad. ze zijn al een tijd op zoek naar een zender en waarschijnlijk wordt dat fox.
quote:ME... ik vind de naam niet echt slecht ofzo... alleen als ze ook nog op internet wat willen doen dan zal het moeilijk worden. De meeste ME domeinen zijn al weg. Dan zal het wel METV.nl worden ofzo..
Op 06 december 2000 21:59 schreef SunChaser het volgende:
ME? So what. Als je erover nadenkt zijn namen als TROS, VARA en zelfs VERONICA ook behoorlijk stomzinnig. Als ze de programma's blijven uitzenden die ze nu doen hoort u mij niet klagen mijnheer. En waarom heeft Xorder een grotere usericon?
Grotere usericon? Uhm... gewoon.. Omdat ik eens wat anders wilde..
quote:Amen!
Op 07 december 2000 00:05 schreef DIGGER het volgende:
Het maakt niet uit onder welke naam je crap verkoopt, het is en blijft crap.
Nja, het is gewoon het hetzelfde als wat ze bij de Albert Heijn veranderd hebben..
Eerst stond er: "Volgende Klant A.U.B" op dat toblerone-alike-ding bij de kassa... Nu: "En Nu IK!"
Ze spelen in op de behoefte van de consument.. zien jullie dat dan niet?
Het gaat toch alleen maar om "ME, ME, ME", dus zo slecht hebben ze het zich niet eens bekeken.. de kijkers volgen wel, die zijn een strontprogrammering gewend... van alle zenders.
Als de vereniging veronica volgend jaar weer terug is met een eigen zender hoop ik dat ze het oude "veronica gevoel" weer een beetje terug weten te brengen.
Dat gevoel was de laatste jaren ver te zoeken.
quote:Volgens mij komen ze niet terug met een zender maar gaan ze zich richten op internet en breedband tv. Samen met Jamby volgens mij.
Op 08 december 2000 00:53 schreef Matador het volgende:Als de vereniging veronica volgend jaar weer terug is met een eigen zender hoop ik dat ze het oude "veronica gevoel" weer een beetje terug weten te brengen.
Dat gevoel was de laatste jaren ver te zoeken.
Nou ME maakt het allemaal niks uit.
Veronica blijft veroncia, je hebt nu al zoveel aftakking van de orginele omroep; 538, kink noem maar op.
quote:Hij zen Zij was het, maar oké.. ME is wel net zoiets als WE..
Op 09 december 2000 02:54 schreef Deuf het volgende:
Vanavond op het nieuws gehoord de kledingketen WE (voorheen HE en SHE)een proces gaat beginnen tegen ME. De naam Me lijkt te veel op WE.Nou ME maakt het allemaal niks uit.
Veronica blijft veroncia, je hebt nu al zoveel aftakking van de orginele omroep; 538, kink noem maar op.
Vergeet BNN niet, op zich ook een aftakking van VOO..
quote:Je was niet de enige die daar aan moest denken. Modeketen WE dacht daar ook al meteen aan
Op 08 december 2000 13:27 schreef MadJack het volgende:
toen ik het voor het eerst hoorde moest ik aan WE denken, je weet wel... wat vroeger HIJ en ZIJ was...
hoezo dullig
Domainname:
me-tv.nl(second domain)
Status
active
Organisation
DE HOLLAND MEDIA GROEP - RTL/Veronica
Fransiscusweg 219
1216 SE HILVERSUM
Administrative contact:
Hedy Bollen
Phone31 35 6718718
E-mail: postmaster@me-tv.nl
Technical contact:
Y. van Dalen
Phone31 356718718
E-mail: yvonne.van.dalen@hollandmediagroep.nl
Registrar:
RTL/Veronica de Holland Media Groep S.A. (HMG)
Franciscusweg 219
1216 SE HILVERSUM
Nameserver:
ns1.hollandmediagroep.nl 195.193.202.119
ns2.clt-ufa.net 193.9.134.42
verder zag ik dat www.me.tv ook al verdwenen is.. Vraag me af wie dat ding geregistreerd heeft
Na de Eigenzinnige Vara en de Grootste Familie van de Tros hebben we nu ook de Leuke Me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |