abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_525297
Sjeezusss...wat een domme naam. Ik hoor het die directeur nog zeggen: "na lang en grondig onderzoek hebben we voor deze naam gekozen"... Er moet nu toch ergens een reclameman zitten met een paar ton op de bank die zich helemaal kapot lacht

Me = Mie = sambal bij

Krijgen ze hierdoor geen zeik met Microsoft en hun Windows ME?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_525310
Wat een onwijze domme naam. Veronica bestaat al tig jaar en heeft naamsbekendheid. Misschien bij vijftigers nog enige sympathie voor het piratenverleden. Gaan ze er nu zo'n suffe naam aangeven.

Beetje hetzelfde als met Radio 10 gold dat een bekende naam had en die voor het suffe 10fm ging verwisselen.

Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  woensdag 6 december 2000 @ 17:07:13 #3
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_525320
En 'The Young One' klinkt ook al zo simpel...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_525327
quote:
Op 06 december 2000 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
Krijgen ze hierdoor geen zeik met Microsoft en hun Windows ME?
Nope, want ME is in dit geval de afkorting voor Millennium Edition...

Maar ME is wel een erg suffe naam zeg, tjonge jonge, kunnen ze echt niks beters verzinnen???

O+. Ripley. O+.
pi_525349
quote:
Op 06 december 2000 17:08 schreef Smike het volgende:
Nope, want ME is in dit geval de afkorting voor Millennium Edition...
Ja...dat weet m'n reet ook, maar het is allebij hetzelfde geschreven (met hoofdletters) en aangezien Microsoft de neiging heeft om overal een copyright op te gooien...
pi_525718
wat achterlijk zeg, stelletje poepstampers daar. "ME", wat moet je daar nou mee?

"Heb je dat gezien gister op me?" tssk

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  Admin woensdag 6 december 2000 @ 20:17:15 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_526202
www.me.nl is ook allang vergeven, dus kunnen ze niet eens een website openen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_526208
quote:
Op 06 december 2000 20:17 schreef Danny het volgende:
www.me.nl is ook allang vergeven, dus kunnen ze niet eens een website openen
www.me.tv?
pi_526283
Jullie begrijpen het verkeerd. Veronica is uit de HMG groep gestapt, maar omdat VOO wél de rechten hebben over de naam Veronica en niet meer de uitzendrechten hebben (omdat de zenders van HMG zijn geworden) worden dus Veronica tv en fm binnenkort ME genoemd. In andere woorden, het is niet de echte Veronica. De echte Veronica heeft nog wel de rechten op veronica digitaal en het tijdschrift. Ze zijn nu in onderhandeling met SBS over een eventuele zender... Ze gaan in ieder geval ook via internet programma's aanbieden. Zal wel grappig zijn als de echte Veronica naar FOX verhuist ofzo.. (aangezien die door SBS is overgenomen) Dus als het even meezit krijgen we nog een zender erbij?
... na vijf jaar
pi_526313
Is wel kut dat fox ermee kap, ik hoop dat de zender die het overneemt gewoon doorgaat met het uitzenden van Seinfeld, The Simpsons, Letterman en Futurama
pi_526420
xhorder is de eerste die het begrijpt.... wat een dombos hier zeg. Veronica bestaat als tv zender al sinds juli niet meer. de verening veronica is toen al uit de HMG gestapt.

ME is de nieuwe naam voor de jongeren zender van HMG. deze jongeren zender(plus radiozender en alle programmas en presentatoren) liet veronica achter toen ze uit de HMG stapten.

HMG mag de naam veronica tot 1-9-2001 blijven voeren voor deze jongeren zender. ze moesten dus op zoek naar een nieuwe naam en dat is dus nu ME geworden.

veronica zit dus nu zonder zender en heeft momenteel alleen de site www.veronica.nl en een omroepblad. ze zijn al een tijd op zoek naar een zender en waarschijnlijk wordt dat fox.

Redactie Frontpage woensdag 6 december 2000 @ 21:59:54 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_526736
ME? So what. Als je erover nadenkt zijn namen als TROS, VARA en zelfs VERONICA ook behoorlijk stomzinnig. Als ze de programma's blijven uitzenden die ze nu doen hoort u mij niet klagen mijnheer. En waarom heeft Xorder een grotere usericon?
  woensdag 6 december 2000 @ 22:07:32 #13
1358 Xhorder
He's back...
pi_526769
quote:
Op 06 december 2000 21:59 schreef SunChaser het volgende:
ME? So what. Als je erover nadenkt zijn namen als TROS, VARA en zelfs VERONICA ook behoorlijk stomzinnig. Als ze de programma's blijven uitzenden die ze nu doen hoort u mij niet klagen mijnheer. En waarom heeft Xorder een grotere usericon?
ME... ik vind de naam niet echt slecht ofzo... alleen als ze ook nog op internet wat willen doen dan zal het moeilijk worden. De meeste ME domeinen zijn al weg. Dan zal het wel METV.nl worden ofzo..

Grotere usericon? Uhm... gewoon.. Omdat ik eens wat anders wilde..

... na vijf jaar
pi_527333
Het maakt niet uit onder welke naam je crap verkoopt, het is en blijft crap.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 7 december 2000 @ 00:26:00 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_527380
quote:
Op 07 december 2000 00:05 schreef DIGGER het volgende:
Het maakt niet uit onder welke naam je crap verkoopt, het is en blijft crap.
Amen!
The Internets, I needs it..
pi_527390
CRAP is idd ook wel een toffe naam..
O+. Ripley. O+.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 december 2000 @ 08:56:54 #17
862 Arcee
Look closer
pi_527841
ME? ME?? Wat een ontzettende baggernaam zeg!

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_529747
Ik vind het maar SLET AARS... grondig onderzoek.. bwaha.. door wie? Apen? 'n School palingen? De Jostiband?

Nja, het is gewoon het hetzelfde als wat ze bij de Albert Heijn veranderd hebben..
Eerst stond er: "Volgende Klant A.U.B" op dat toblerone-alike-ding bij de kassa... Nu: "En Nu IK!"

Ze spelen in op de behoefte van de consument.. zien jullie dat dan niet?

Het gaat toch alleen maar om "ME, ME, ME", dus zo slecht hebben ze het zich niet eens bekeken.. de kijkers volgen wel, die zijn een strontprogrammering gewend... van alle zenders.

pi_529757
[2X]

[Dit bericht is gewijzigd door FuTilE op 07-12-2000 17:44]

pi_531156
op de site van dutchmedia staat dat de internetnaam van ME wordt: www.me-tv.nl

Als de vereniging veronica volgend jaar weer terug is met een eigen zender hoop ik dat ze het oude "veronica gevoel" weer een beetje terug weten te brengen.
Dat gevoel was de laatste jaren ver te zoeken.

Redactie Frontpage vrijdag 8 december 2000 @ 10:01:26 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_531668
quote:
Op 08 december 2000 00:53 schreef Matador het volgende:

Als de vereniging veronica volgend jaar weer terug is met een eigen zender hoop ik dat ze het oude "veronica gevoel" weer een beetje terug weten te brengen.
Dat gevoel was de laatste jaren ver te zoeken.

Volgens mij komen ze niet terug met een zender maar gaan ze zich richten op internet en breedband tv. Samen met Jamby volgens mij.
  vrijdag 8 december 2000 @ 13:27:02 #22
4368 MadJack
freak of nature
pi_532622
toen ik het voor het eerst hoorde moest ik aan WE denken, je weet wel... wat vroeger HIJ en ZIJ was...
hoezo dullig
"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
pi_532629
Nog maar een paar quotes van de HMG zelf:
"ME moet een multimediaal platform worden. Daarop moeten jongvolwassenen hun dromen, ambities, informatie en entertainment kunnen delen. [...] Jongeren kunnen tegenwoordig worden getypeerd als dynamische, zelfbewuste individuen die het leven zien als een onderneming". Yeah right, een onderneming met big bucks en Wannahaves zeker? Zie 't nog niet zo zitten dus.
the world is ours
  zaterdag 9 december 2000 @ 02:54:18 #24
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_533407
Vanavond op het nieuws gehoord de kledingketen WE (voorheen HE en SHE)een proces gaat beginnen tegen ME. De naam Me lijkt te veel op WE.

Nou ME maakt het allemaal niks uit.
Veronica blijft veroncia, je hebt nu al zoveel aftakking van de orginele omroep; 538, kink noem maar op.

Imagine
  zaterdag 9 december 2000 @ 11:45:06 #25
1358 Xhorder
He's back...
pi_534021
quote:
Op 09 december 2000 02:54 schreef Deuf het volgende:
Vanavond op het nieuws gehoord de kledingketen WE (voorheen HE en SHE)een proces gaat beginnen tegen ME. De naam Me lijkt te veel op WE.

Nou ME maakt het allemaal niks uit.
Veronica blijft veroncia, je hebt nu al zoveel aftakking van de orginele omroep; 538, kink noem maar op.

Hij zen Zij was het, maar oké.. ME is wel net zoiets als WE..

Vergeet BNN niet, op zich ook een aftakking van VOO..

... na vijf jaar
pi_535455
quote:
Op 08 december 2000 13:27 schreef MadJack het volgende:
toen ik het voor het eerst hoorde moest ik aan WE denken, je weet wel... wat vroeger HIJ en ZIJ was...
hoezo dullig
Je was niet de enige die daar aan moest denken. Modeketen WE dacht daar ook al meteen aan . Ze zijn al naar de rechter gestapt hoorde ik op de radio .
  Admin zaterdag 9 december 2000 @ 21:30:02 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_535524
Het wordt idd www.me-tv.nl
nic.nl zegt:

Domainname:
me-tv.nl(second domain)

Status
active

Organisation
DE HOLLAND MEDIA GROEP - RTL/Veronica
Fransiscusweg 219
1216 SE HILVERSUM

Administrative contact:
Hedy Bollen
Phone31 35 6718718
E-mail: postmaster@me-tv.nl

Technical contact:
Y. van Dalen
Phone31 356718718
E-mail: yvonne.van.dalen@hollandmediagroep.nl

Registrar:
RTL/Veronica de Holland Media Groep S.A. (HMG)
Franciscusweg 219
1216 SE HILVERSUM

Nameserver:
ns1.hollandmediagroep.nl 195.193.202.119
ns2.clt-ufa.net 193.9.134.42

verder zag ik dat www.me.tv ook al verdwenen is.. Vraag me af wie dat ding geregistreerd heeft

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Redactie Frontpage zondag 10 december 2000 @ 16:25:27 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_536709
Bij Kopspijkers hadden ze wel een grappige parodie hierop:

Na de Eigenzinnige Vara en de Grootste Familie van de Tros hebben we nu ook de Leuke Me.

Redactie Frontpage dinsdag 2 januari 2001 @ 10:00:16 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_609567
De eerste ME promotieposters hangen inmiddels in de abri's

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')