--- reactie op verwijderde post weggehaald ----
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 12-01-2003 17:39]
quote:Dan kun je beter ff doorrijden naar Tsjechië. Stuk dichterbij en nog goedkoper.
Op zondag 12 januari 2003 17:18 schreef Jappr het volgende:[..]
Reageer dan niet
Ik denk dat ze er duurder zullen zijn, maar als je een omweg via spanje maakt kan je daar ff goedkoop halen
ik weet iig wel dat ze in denemarken en duitsland duurder zijn..
quote:Kijk hier kan ik wat mee!
Op zondag 12 januari 2003 17:20 schreef Herda het volgende:
Vorig jaar toen in in Oostenrijk was waren de peuken iets duurder maar dat verschillde minimaal
Idd sop, tjechie is dichterbij ben altijd al slecht geweest in topo
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 12-01-2003 17:53]
Ik ga ff puinruimen
En omdat er vast nog meer vragen komen over dergelijke onderwerpen verander ik het topic direct even in "wat kost dat in het buitenland?!".
Heb je direct de plek om te posten wat dat biertje of die sigaretten nou kosten op jouw vakantie bestemming of om te vragen naar de prijs!
Succes ermee en weer gewoon lief doen tegen elkaar!
[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh op 12-01-2003 18:01]
quote:
Op zondag 12 januari 2003 17:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, het topic gaat weer gewoon over het oorspronkelijke onderwerp, nl wat kosten sigaretten in Oostenrijk!En omdat er vast nog meer vragen komen over dergelijke onderwerpen verander ik het topic direct even in "wat kost dat in het buitenland?!".
Heb je direct de plek om te posten wat dat biertje of die sigaretten nou kosten op jouw vakantie bestemming of om te vragen naar de prijs!
Succes ermee en weer gewoon lief doen tegen elkaar!
Wat kost 't bier in de kroegen en disco's in Alanya - Turkije? En sigaretten? En bier in de winkels? Alvast bedankt!
quote:Stella is dus overal en goedkoop
Op zondag 23 februari 2003 13:01 schreef HAL9000S het volgende:
hier verder met mijn vraag over de kwaliteit en prijs van drank en sigaretten in egypte, te zien in dit topic:
Sigaretten en drank in Egypte
quote:thanx
Op zondag 23 februari 2003 13:02 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Stella is dus overal en goedkoop
Wat kosten de peuken daar?
quote:Laat sop nou. Hij is nog niet bij de leeftijd van bezinning denk ik.... iedereen rookt toch als ze tiener zijn? Alleen de slimmerikken stoppen ergens in de 20 ofzo, dus dat zal bij hem ook wel gebeuren
Op zondag 22 juni 2003 21:40 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk best treurig hoe obsessief mensen bezig zijn met hun verslaving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |