quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 20:54 schreef ParAlien het volgende:[..]
Hier wordt weer 's mijn punt duidelijk gemaakt, bedankt. Je zit nog met frustraties van vele maanden geleden die je emotioneel nog niet hebt kunnen verwerken. Je hebt me geen email gestuurd valt me een beetje tegen van je. Blijkbaar is het echt allemaal bedoeld om mij hier een beetje als flamer over te laten komen dmv uitdagen. Discussieren heb ik je hier trouwens nog nooit zien doen, basturd, in niet 1 topic. Via mail durf je dit blijkbaar niet te doen, jammer...
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 20-06-2003 22:59]
quote:Ik zuig niet.. ik zeg dat ik het niet eens ben met jou gedachte... daarop word ik zowat gekruisigd door je en verjaagd! En dat is eerlijk gezegd een beetje te zot voor woorden...
Op woensdag 9 juli 2003 16:04 schreef ParAlien het volgende:
Ik erger me eigen helemaal dood aan een usertje genaamd "Bastard". Hij blijft maar zuigen en zuigen zodra ik een chemtrail-topic open als de kleine baby die het is. Hierbij 1 vriendelijk verzoek aan de mod's om hier 's een keer wat aan te doen, want hij weet zelfs na deel 2 niet van ophouden. Dit soort dieptrieste topicverneukers zijn in het verleden al actief genoeg geweest. B.v.d.
Als ik een topic open en daarin zeg dat ik er heilig in geloof dat als je 200 km/u rijd op een snelweg dat volkomen veilig is, en daarop komt dan commentaar van mensen die dat niet geloven, kan ik natuurlijk niet zeggen tegen ze dat ze hun mond moeten houden en uit mn topic moeten gaan.
Nee, zoveel geluk heb je gewoon niet op een forum, dat iedereen het maar met je eens is.
Dat ik nu weer langs kom in het nieuwe chemtrails topic lijkt me dan ook niet anders als normaal. Dat het voor jou bemoeilijkt om medestanders te krijgen snap ik, maar kruisig mij daar niet om!
Trouwens, als ik zou willen zuigen zou ik op het hele forum je voor gek verklaren, en dat doe ik ook niet.. Ben gewoon hier om je ook op andere gedachte te brengen.
Nogmaals, praat niet een ander na die spoken ziet!
Hieruit valt maar 1 conclusie te trekken, of je hebt een serieuze vorm van een soort van down syndroom, of je vind het leuk om elke keer dezelfde flame-zeik-discussies uit te lokken.
Welke van deze 2 op jou van toepassing is, lijkt me niet zo moeilijk.
quote:Ik denk dat je zelf de stront mongool in deze bent.
Op woensdag 9 juli 2003 18:26 schreef ParAlien het volgende:Hieruit valt maar 1 conclusie te trekken, of je hebt een serieuze vorm van een soort van down syndroom, of je vind het leuk om elke keer dezelfde flame-zeik-discussies uit te lokken.
quote:Mooi dan is dat ook weer duidelijk. Nu maar hopen dat je niet weer dezelfde domme fout maakt. Stay the fuck out me chemtrail-topic.
Op woensdag 9 juli 2003 22:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik denk dat je zelf de stront mongool in deze bent.
[afbeelding]
quote:Ja mamma,
Op woensdag 9 juli 2003 22:44 schreef yvonne het volgende:
Haaaai,
jullie doen vast en zeker lief hierna he
quote:[afbeelding]
Op woensdag 9 juli 2003 22:42 schreef ParAlien het volgende:[..]
Mooi dan is dat ook weer duidelijk. Nu maar hopen dat je niet weer dezelfde domme fout maakt. Stay the fuck out me chemtrail-topic. [afbeelding]
Dit is werkelijk een schitterende smiley.
Ga ik eens gebruiken bij oog-op.
quote:Zo werkt het dus écht niet op een forum.
Op woensdag 9 juli 2003 22:42 schreef ParAlien het volgende:
Stay the fuck out me chemtrail-topic. [afbeelding]
quote:Dit forum wordt nog wel gemod ja
Op donderdag 10 juli 2003 11:50 schreef ShaoliN het volgende:
Wordt dit forum uberhaupt nog wel gemod? Het loopt in sommige topics best uit de hand volgens mij.
Geldt voor beide kampen. Waarbij ik echter wel mee moet rekenen dat het een 1-tegen-velen situatie is. En je dan dus niet raar op moet gaan kijken als die eenling wat aggressiever reageert: dat is dan eerder een gevolg van een in het nauw zitten, dan een inhoudelijke intentie.
Oftwel: wees een beetje tolerant tegen elkaar. Als je elkaars vijandjes bent, prima, open maar een email- of icq-oorlog. Maar een forum is geen battlefield voor persoonlijke twisten.
Wellicht strenger op inhoudsloze posts worden?
My 2 cents
prrrrr
quote:Heb je helemaal gelijk in. Muus is er een tijdje tussenuit, en ik heb jet ook de afgelopen weken te druk gehad.
Op donderdag 10 juli 2003 21:01 schreef Pridemeid het volgende:
Toch jammer dat er blijkbaar de laatste tijd (zo) weinig aandacht is voor Truth.... het eindeloze "ik geloof het niet" PUNT komt me inmiddels wel de keel uit.Wellicht strenger op inhoudsloze posts worden?
My 2 cents
prrrrr
quote:Via email heb ik een keer voorgesteld aan iemand, helaas is hier toen niet op ingegaan. De reden van dit voorstel lijkt me duidelijk, van mij hoeven dit soort acties ook niet via een forum. Misschien moet ik maar me eigen chatbox openen.
Op donderdag 10 juli 2003 19:14 schreef iteejer het volgende:[..]
Oftwel: wees een beetje tolerant tegen elkaar. Als je elkaars vijandjes bent, prima, open maar een email- of icq-oorlog. Maar een forum is geen battlefield voor persoonlijke twisten.
quote:Nee knul, als wij zouden mailen met elkaar komen we ook geen centimeter verder.
Op donderdag 10 juli 2003 21:06 schreef ParAlien het volgende:[..]
Via email heb ik een keer voorgesteld aan iemand, helaas is hier toen niet op ingegaan. De reden van dit voorstel lijkt me duidelijk, van mij hoeven dit soort acties ook niet via een forum. Misschien moet ik maar me eigen chatbox openen.
Tolerantie naar elkaar zoals Iteejer hier als brave borst opperde, daar zie ik inderdaad wel wat in. Dat is zoiezo iets wat als uithangbord op dit forum mag hangen, in allerlei fora! En ik hoop zeker dat je dat zelf maar al te goed ter harte wil nemen, niet dat je dan de volgende keer je weer verslikt als ik me meld in 1 van "jou "topics.
Ik ben helemaal niet van plan om hier ruzie op fok te hebben met iemand, en daar ga ik dan nu ook zeker niet aan beginnen. Wat dat betreft zal ik maar gewoon mn bek houden verder, en de boel rustig de boel laten. Terug in lurkstand wat mij betreft, tot het weer een keer mn oren uitkomt en ik het gevoel heb iemand te moeten wakker schudden.
So be it, have fun.
quote:Nee knul, dat mail verzoek was voor de door jouw hierboven omschreven actie, dus je argument klopt niet. Wat we er mee op zouden schieten is een goede vraag, we zouden er iig mee opschieten dat dit soort troep niet op dit forum hoeft. Voor mij is allang duidelijk wat je doel is wanneer je bijv. in een chemtrail-topic verschijnt en meteen respectloos begint over waanbeelden, hallucinaties en roze olifantjes. Nogmaals, blijkbaar heb je die respect niet om gewoon niet te reageren als je er zo over denkt. Mij beschuldigen van waanbeelden mbt chemtrails, is ook gewoon een dikke vette flame.
Op donderdag 10 juli 2003 21:39 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee knul, als wij zouden mailen met elkaar komen we ook geen centimeter verder.
Sterker nog, dan zou jij nog meer rake taal gaan bezigen wellicht, en anders ik wel, dus wat zouden we er mee opschieten?
Tenslotte werd ik hier gisteren nog verkapt voor een mongoliede persoon uitgemaakt door jou, ik heb helemaal geen zin om dan mn mail adres te geven begrijp je wel?
quote:Ik hoop dat je weet wat men algemeen verstaat onder 'respect'. Mijn motte zal verder hetzelfde blijven, ik geef wat ik krijg. Krijg ik flames, dan geef ik flames, zo ben ik nou eenmaal.
Tolerantie naar elkaar zoals Iteejer hier als brave borst opperde, daar zie ik inderdaad wel wat in. Dat is zoiezo iets wat als uithangbord op dit forum mag hangen, in allerlei fora! En ik hoop zeker dat je dat zelf maar al te goed ter harte wil nemen, niet dat je dan de volgende keer je weer verslikt als ik me meld in 1 van "jou "topics.
quote:Hopelijk is het inmiddels nu wel duidelijk voor je geworden dat je mij niet hoeft proberen wakker te schudden mbv hallucinatie, waanbeelden en roze olifantjes-theoriën. In plaats hiervan argumenten, zoals vele anderen dit doen, voorkomt kinderachtige flames. Zo simpel is 't.
Ik ben helemaal niet van plan om hier ruzie op fok te hebben met iemand, en daar ga ik dan nu ook zeker niet aan beginnen. Wat dat betreft zal ik maar gewoon mn bek houden verder, en de boel rustig de boel laten. Terug in lurkstand wat mij betreft, tot het weer een keer mn oren uitkomt en ik het gevoel heb iemand te moeten wakker schudden.So be it, have fun.
prrrrrr
quote:Goed idee, brrrrrrr
Op donderdag 10 juli 2003 21:54 schreef Pridemeid het volgende:
FijnGaan we nu weer gezellig verder allemaal?
jaaaaaa pridemeid!
Jullie kunnen t
![]()
prrrrrr
quote:In combinatie met dit:
Op donderdag 10 juli 2003 21:45 schreef iteejer het volgende:[..]
Waarom jóu wel geloven, en anderen niet?
quote:Geeft mij een vrijwaring om hier te posten wat ik wil...
Op woensdag 9 juli 2003 19:02 schreef M.ALTA het volgende:Jammer, het is serieus:
Op aarde woedt nu de volgende wereld-oorlog in alle hevigheid:
Illuminati contra Reptielen (bevinden zich achter de maan)
Illuminati onderling (chemische chemtrails is daarvan een uiting)
Illuminati contra mensheid (Ioniserende chemtrails & mind-control)
Pleiaden contra mensheid (chemtrails & ELF straling)
Aldebaran & Pleiaden (zitten onder de zuidpool) contra rest
Het zal mij niets verbazen als Afrika nu plat-gegooid wordt met chemtrails (AIDS en Ebola)
Waarom reageer je WEL op zijn post, maar niet op die van M.ALTA ?
Ik bedoel dit absoluut niet verkeerd Iteejer, en vat het alsjeblieft niet zo op, maar de zin "Waarom jóu wel geloven, en anderen niet?" geeft aan dat je overal voor openstaat.
Waarom is dat topic over Chemzogs dan ooit gesloten ?
Waarom zijn er andere zwaar onwaarschijnlijke topics hier ooit gesloten ?
Wat is de policy ? er moet een website over bestaan ?
IS er een policy ?
Nogmaals: No offence... maar bij mij heerst er nogal wat onduidelijkheid...
quote:Er is nog nooit een topic gesloten vanwege inhoudelijke onwaarschijnlijkheid.
Op donderdag 10 juli 2003 22:03 schreef ChOas het volgende:
Beste Iteejer, ik hoop dat je wat voor mij duidelijk maken, het gaat om dit:
...
Wat is de policy ? er moet een website over bestaan ?
IS er een policy ?
-topics die volledig verkloot waren
-topic-spam ove rhet forum van mijn of meer gelijke topics bv over illuminatie, reptielen, ufo's etc
-evidente bagger-topics
er moet een zeker evenwicht blijven tussen de diverse onderwerp-categorien. we liepen tegen de situatie aan dat mensen wegbleven, omndat ze in de topiclist zagen dat de eerste 30 posts over complotten en ufo's gingen.
net zo min als we 20 topics over glaasje-draaien of over dromen dulden, vinden we een topic-dominantie van dit soort onderwerpen geslaagd. thats all
quote:Ahaaaaaa... maar wat is een bagger topic ? dit : Chem-zogs. ?
Op donderdag 10 juli 2003 22:12 schreef iteejer het volgende:[..]
-evidente bagger-topics
Zie toch een groot aantal on-topic reacties, en zelfs misschien het begin van een discussie...
Hou me te goed, ik begrijp wel waarom sommige topic gesloten worden, maar ik begrijp de redenering nog steeds niet helemaal
(misschien ben ik gewoon dom hoor)
je zegt dat MUUS een tijdje afwezig is en jijzelf het heel erg druk hebt.
maar je hebt ook gezegd dat je wilt dat dit forum een veilige plek is waar mensen over hun ervaringen en gedachten moeten kunnen praten. en als je dit niet zo ervaart, je de moderators kunt mailen.
wat gebeurt er met zulke mailtjes als geen van beide moderatirs aanwezig is?
quote:er ligt inderdaad geen manual aan ten grondslag. tis kijken naar de contetx, naar de richting dat een topic op lijkt te gaan, en ja het zal best wel es arbitrair zijn.
Op donderdag 10 juli 2003 22:17 schreef ChOas het volgende:
Ahaaaaaa... maar wat is een bagger topic ? dit : Chem-zogs. ?Zie toch een groot aantal on-topic reacties, en zelfs misschien het begin van een discussie...
Hou me te goed, ik begrijp wel waarom sommige topic gesloten worden, maar ik begrijp de redenering nog steeds niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |