abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7794802
In dit topic kunnen jullie suggesties doen, aanvragen doen, wensen kenbaar maken en natuurlijk vragen stellen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_7794819
Waarom kan dat nu pas?
Wie?
pi_7794833
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:14 schreef U-lerZzZ het volgende:
Waarom kan dat nu pas?
Let eens op, schat.
Deel 1 is al vol.
Oi!
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:16:24 #4
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7794841
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:15 schreef MUUS het volgende:

[..]

Let eens op, schat.
Deel 1 is al vol.

Had je niet (Deel 2) achter de topictitel moeten zetten?
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:20:12 #5
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_7794915
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:10 schreef MUUS het volgende:
Het woord chem zogs bestaat niet eens.
Je kan googlen wat je wilt, maar er komt echt niets uit, hoor.
Dus een stuk extra info of "bewijs" kun je niet geven.

Furby wilde gewoon een soort..ehm..punt maken.
Hij gelooft niet in chem trails, is het onderwerp zat en maakt dus een topic over een verzonnen onderwerp.

Er bestaan wel meer woorden niet, het eigenlijke woord is
"Chemical Wake" (waarschijnlijk heeft Furby het alleen
afgekort, en 'Wake' in 'Zog'veranderd voor de mensen die
niet zo waanzinnig in Engels zijn.

Dat googlen is geen probleem hoor, ik zet een website op,
en ik verspreid die link gewoon over een paar blogs, en op
newsgroups...

Bewijs is makkelijk te verzinnen, zolang je weet dat tegenbewijs
niet makkelijk te verzamelen is...

Dus... Mag het topic weer open, en kunnen we weer verder
discussieren over het wel of niet bestaan van Chem Zogs,
en de redenen waarom ze bestaan, of moet ik moeite gaan
doen een web-pagina te maken, zodat het op Google te vinden
is, en dan blijkbaar WEL toegestaan is ?

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_7794988
Het topic bestaat voor 99% uit onzin-reacties, dus dat was nog een goede reden om het op slot te doen.
Oi!
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:26:01 #7
17061 mvt
blame Canada
pi_7795017
Lemmingen horen thuis in Onzin
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:27:35 #8
693 ChOas
pi_7795050
Okay!.. ik geef het al op

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:28:07 #9
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7795063
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:24 schreef MUUS het volgende:
Het topic bestaat voor 99% uit onzin-reacties, dus dat was nog een goede reden om het op slot te doen.
Om even een rant los te laten (ik heb een rotdag) :

heel TRU bestaat voor 99% uit onzin, dus dat heeft zijn weerslag op de Feedback!

Zo dat moest er even uit.. He, da's beter..

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7795092
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:28 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Om even een rant los te laten (ik heb een rotdag) :

heel TRU bestaat voor 99% uit onzin, dus dat heeft zijn weerslag op de Feedback!

Zo dat moest er even uit.. He, da's beter..

Lieverd, als je een rotdag hebt, moet je in klaagbaak zijn.
Oi!
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:35:15 #11
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7795186
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:29 schreef MUUS het volgende:

[..]

Lieverd, als je een rotdag hebt, moet je in klaagbaak zijn.

Ja, maar daar krijg je alleen maar onzinreacties
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8668620
Even een schopje.

Er is een nieuwe sticky geplaatst, maar voor degene die deze nog niet gelezen hebben :

######################################################
Moderatieaanscherping.

Iteejer en ik hebben besloten om de delete-functie vaker te gaan gebruiken i.p.v. het weg-editten van foute posts.
Het topic blijft zo overzichtelijker, schoner, en zal de intentie van de topicstarter beter tot zijn recht doen komen.

We gaan dus strenger modereren. Hopelijk zal dit het aantal nutteloze, kwetsende en irritante posts terugbrengen. .

Oi!
  zondag 23 februari 2003 @ 22:05:30 #13
693 ChOas
pi_8674672
quote:
Op zondag 23 februari 2003 17:21 schreef MUUS het volgende:
Even een schopje.

Er is een nieuwe sticky geplaatst, maar voor degene die deze nog niet gelezen hebben :

Moderatieaanscherping.

Iteejer en ik hebben besloten om de delete-functie vaker te gaan gebruiken i.p.v. het weg-editten van foute posts.
Het topic blijft zo overzichtelijker, schoner, en zal de intentie van de topicstarter beter tot zijn recht doen komen.

We gaan dus strenger modereren. Hopelijk zal dit het aantal nutteloze, kwetsende en irritante posts terugbrengen. .

In de hoop dat dit consequent zal gebeuren:

[Stephen Roberts]
pi_8676784
En een extra : Maanstanden..
Elke week zet ik daar weer nieuw info over onze mooie maan in. .
Oi!
pi_8693290
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:14 schreef MUUS het volgende:
In dit topic kunnen jullie suggesties doen, aanvragen doen, wensen kenbaar maken en natuurlijk vragen stellen.
suggestie: ga strijken
Thunder announces that the storm is coming
pi_8693337
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:21 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

suggestie: ga strijken

Ach gut, zo'n slotje doet zeer, hè? .

Suggestie : UTFS voortaan.

Oi!
pi_8693432
-edit: wanneer leer je dat nu af FB-

[Dit bericht is gewijzigd door FROSTBITE op 24-02-2003 20:31]

Thunder announces that the storm is coming
pi_8693501
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:27 schreef FROSTBITE het volgende:

[..]

Nee hoor, ik geef alleen maar aan dat je (onder andere) geen gevoel hebt voor de intenties van een discussie.

Dat geef je aan met "suggestie : ga strijken"?? .

Misschien moet je voortaan eerst eens de FAQ lezen, maar als dat teveel moeite is, is Mededelingen van de moderators. doorlezen ook al genoeg. .

Oi!
pi_8693524
quote:
Op maandag 24 februari 2003 20:27 schreef FROSTBITE het volgende:
-edit: wanneer leer je dat nu af FB-
Wie moet wat afleren?

Maar goed, je hebt ge-edit, dus ik neem aan dat we klaar zijn met deze discussie? .

Oi!
pi_8796653
Stel hier vragen aan het Orakel!

Wat is dat nou?

Eerst wordt het zomaar naar onzin geflikkerd, daarna vraag ik of het asjeblieft naar truth terug mag, en daar flikkert men er een slotje op!

Er staat genoeg uitleg in de eerste post van het topic. De bedoeling lijkt me duidelijk. Men stelt vragen, het orakel geeft antwoord. Dit is geen onzin, geen grap, maar een serieus experiment, gebruikmakend van eeuwenoude divinatiemethodes. Lijkt me zeer goed op zijn plaats in truth. Gaarne het topic dan ook weer openzetten aub.

Dank u.

pi_8796836
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:35 schreef ThePreacher het volgende:
Stel hier vragen aan het Orakel!

Wat is dat nou?

Eerst wordt het zomaar naar onzin geflikkerd, daarna vraag ik of het asjeblieft naar truth terug mag, en daar flikkert men er een slotje op!

Er staat genoeg uitleg in de eerste post van het topic. De bedoeling lijkt me duidelijk. Men stelt vragen, het orakel geeft antwoord. Dit is geen onzin, geen grap, maar een serieus experiment, gebruikmakend van eeuwenoude divinatiemethodes. Lijkt me zeer goed op zijn plaats in truth. Gaarne het topic dan ook weer openzetten aub.

Dank u.

Dit soort dingen vereisen op zijn minst enig overleg. Op het eerste gezicht, zeker voor het merendeel van de users (wat ook wel blijkt uit de posts), is dit gewoon slap gezeik.

Is het dat niet? Prima, leg het dan uit. Aan iedereen, in het topic zelf, en aan ons, de mods alhier, zodat we evt een oogje in het zeil kunnen houden.

Open maar een nieuw topic hierover, waarin je dit uitlegt, en waarin je ook met klem verzoekt om lolbroek-reacties achterwege te laten. Het oude trekt nu via de FB toch al teveel aandacht, wordt alleen maar gezeik, en kan dus beter dicht blijven.

pi_8796929
Wat voor methode gebruikte je eigenlijk? Ik vond het wel een interessant experiment.. Ik heb voor een online spelletje(Furcadia)weleens een bot gebouwd die tarotkaarten trok. Veel mensen zeiden dat ie erg adequaat was, wat me verbaasde, want het was maar voor de gein.
Ik heb ook heel veel boze reacties gehad, omdat ie te adequaat was en omdat hij ook negatieve antwoorden kon geven. Wat ik eigenlijk wel grappig vond.
pi_8797167
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat voor methode gebruikte je eigenlijk? Ik vond het wel een interessant experiment.. Ik heb voor een online spelletje(Furcadia)weleens een bot gebouwd die tarotkaarten trok. Veel mensen zeiden dat ie erg adequaat was, wat me verbaasde, want het was maar voor de gein.
Ik heb ook heel veel boze reacties gehad, omdat ie te adequaat was en omdat hij ook negatieve antwoorden kon geven. Wat ik eigenlijk wel grappig vond.
Leuke dingen ja
Maar, ook hiervoor geldt: mocht je zoiets willen doen, doe dat dan wel in overleg met ons zodat we de onzin kunnen filteren.
pi_8797380
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 18:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dit soort dingen vereisen op zijn minst enig overleg.

Misschien verdient het eerder overleg voordat een topic zomaar naar onzin wordt gepleurd (waarmee je erom *vraagt* om het belachelijk te maken) of gesloten wordt.
quote:
Op het eerste gezicht, zeker voor het merendeel van de users (wat ook wel blijkt uit de posts), is dit gewoon slap gezeik.
Dat is mijn probleem niet, en het is ook exact de reden waarom ik het in Truth gepost heb en niet in onzin voor je leven. Met alle respect, maar in Truth staan topics die soms gewoon klinklare onzin zijn, maar dat soort topics horen er blijkbaar wel. Waarom deze niet dan? Waar is het Truth forum anders voor, was het niet een plek waar iedereen met zijn verhaal en input kon komen, in een sfeer van wederzijds respect? Weinig van te merken. Iets dat even wat afwijkt van het normale wordt maar op de grote hoop van onzin gegooid of aan de ketting gelegd. Dat kan toch niet, en zeker niet in een forum als dit. Ik heb jou zelf meerdere keren (terecht) zien ageren tegen dit soort gedrag. Doe het dan nu niet zelf.
quote:
Is het dat niet? Prima, leg het dan uit. Aan iedereen, in het topic zelf, en aan ons, de mods alhier, zodat we evt een oogje in het zeil kunnen houden.
Ik geloof dat ik inmiddels genoeg heb uitgelegd. Meer valt er niet uit te leggen. Ik zit hier gewoon met mijn I Tjing en mijn kaarten vragen te beantwoorden. Meer niet. En dat doe ik serieus. Zie het als een gratis, laagdrempelig consult van een amateur-orakelraadpleger.
quote:
Open maar een nieuw topic hierover, waarin je dit uitlegt, en waarin je ook met klem verzoekt om lolbroek-reacties achterwege te laten. Het oude trekt nu via de FB toch al teveel aandacht, wordt alleen maar gezeik, en kan dus beter dicht blijven.
Gooi het topic maar open, ruim evt wat puin (hoewel het wel meevalt met de puin), ik heb weinig zin om opnieuw te beginnen omdat jullie er een slot op hebben gegooid. Het FB topic is ook al op slot, dus dat boeit ook niet meer.
pi_8797643
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:14 schreef ThePreacher het volgende:
Misschien verdient het eerder overleg voordat een topic zomaar naar onzin wordt gepleurd (waarmee je erom *vraagt* om het belachelijk te maken) of gesloten wordt.
Zoals het daar stond, vatte ook ik het op als een niet echt serieus te nemen topic. Je had een hoop ellende kunnen voorkomen door dit vanaf het begin duidelijk te vermelden.
quote:
Dat is mijn probleem niet, en het is ook exact de reden waarom ik het in Truth gepost heb en niet in onzin voor je leven.
Het is echter wel ons probleem. Wij beoordelen topics niet zozeer op waar-of-niet-waar; (wij kunnen het tenslotte ook verkeerd hebben, daarom ook is dit een tamelijk tolerant forum) maar meer op 'trekt-dit-bagger-reacties-aan'.
En dat deed het. Dus weg, of slot.

Nogmaals: maak een nieuw topic, copieer je oude tekst, en zet er een uitleg bij. Niet voor ons, wij weten het nu wel, maar voor de users.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')