dit is een serieus topic, ik ben erg benieuwd of dit nou aan mij ligt of dat iedereen dat heeft (homo's niet replyen aub)
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-01-2003 17:07]
quote:Word je ook zo link als er een hetero-stel voor je neus staan te bekken??????
Op woensdag 8 januari 2003 16:08 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten niet voor me neus gaan bekke! Daar ken ik link om worde!.
Denk het niet eerlijk gezegd.
Waar word je zo boos om, ze bekken jou toch niet?
quote:Dat heb ik sowieso ook bij iedereen. Als ze dat voor je neus gaan staan doen inderdaad. bah.
Op woensdag 8 januari 2003 16:10 schreef Lucille het volgende:
Ik heb er weinig moeite mee als 2 homo's elkaar zoenen, maar als het echt deap throat zoenen gaat worden een minuut lang of zo in het openbaar dan denk ik wel moet dat nou?. Maar dat denk ik ook van hetero's.
En ik vind het nou ook niet echt leuk om naar 2 neukende homo's te kijken. Maar kotsen dat niet
quote:*meldt*
Op woensdag 8 januari 2003 16:08 schreef Herfst het volgende:
Ik vind het ook ranzig om te zien, maar ik val ze (of wie dan ook) daar verder niet mee lastig. Ze mogen doen waar ze zin in hebben wat mij betreft.
Ik vind het ook een smerig gezicht. Net als dat ik spruitjes niet te vreten vind. Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat er een landelijke ban op spruitjeskweken moet komen
quote:J A !.
Op woensdag 8 januari 2003 16:10 schreef erodome het volgende:[..]
Word je ook zo link als er een hetero-stel voor je neus staan te bekken??????
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-01-2003 17:07]
quote:Je mag trots zijn op zulke ouders
Op woensdag 8 januari 2003 16:06 schreef GWD het volgende:
Thuis hadden we het laatst over homo's en vonden mijn ouders mijn enorme afschuw van 2 vrijende mannen wel heel erg vreemd. Is dit nou echt zo raar, is het echt al zo geaccepteerd, of ben ik de enige die als hij toevallig 2 mannen ziet zoenen bijna en zeker als hij zo'n beeld doorkrijgt van 2 mannen die elkaar es lekker anaal verwennendit is een serieus topic, ik ben erg benieuwd of dit nou aan mij ligt of dat iedereen dat heeft (homo's niet replyen aub)
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-01-2003 17:08]
Wat zijn dit nou voor uitspraken? Stelletje trieste gevallen!
Ik heb niets tegen homo's (man of vrouw) en het doet me niets als ik ze zie, zie zoenen of wat dan ook. Ik heb er ook niets mee, wordt er ook niet opgewonden van ofzo... moeten ze toch zelf weten?
Maar het doet me ook weining als ik twee vrouwen zie zoenen om eerlijk te zijn...
Ieder z'n ding zeg ik altijd maar...
Effe off-topic: U-lerZzZ mag wel 's fatsoenlijk Nederlands leren, plat boers gebrabbel... "daar ken ik link om worde"
quote:Kijk vrouwen zijn gemaakt voor schoonheid, die zijn dus mooi, mannen niet, dat sommige vrouwen in ons mannen af en toe nog wat moois weten te ontdekken vinnk opzich al knap .. maar dan 2 van die ranzige mannen met elkaar bezig te zien zijn ... nee daar wordt ik nou niet bepaald vrolijk van. Wat ik nog erger vind is als zo'n nicht je probeer te versieren ... dan moet ik echt al kotsen bij het idee dat hij 's avonds aan mij ligt te denken terwijl hij aan zijn piemoltje trekt
Op woensdag 8 januari 2003 16:10 schreef erodome het volgende:[..]
Word je ook zo link als er een hetero-stel voor je neus staan te bekken??????
Denk het niet eerlijk gezegd.
Waar word je zo boos om, ze bekken jou toch niet?
quote:Ik vind dat ik toch wel een *mooie* kusser ben dus als ik mijn meisje kus dan ziet dat er heel redelijk uit hoor
Op woensdag 8 januari 2003 16:11 schreef irestmycase het volgende:[..]
Dat heb ik sowieso ook bij iedereen. Als ze dat voor je neus gaan staan doen inderdaad. bah.
En daar mag je niks van zeggen, want dan ben je homo'onvriendelijk bezig.
Gaap. Ik denk dat we onderhand een beetje moe worden van 'beroepsminderheden'.
Ik wel iig.
quote:Ken je nostalgie.
Op woensdag 8 januari 2003 16:13 schreef Musiquence het volgende:
Effe off-topic: U-lerZzZ mag wel 's fatsoenlijk Nederlands leren, plat boers gebrabbel... "daar ken ik link om worde"
quote:Blaaskaak!
Op woensdag 8 januari 2003 16:06 schreef GWD het volgende:
(homo's niet replyen aub)
quote:Ja dat heb ik dus ook.
Op woensdag 8 januari 2003 16:08 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten niet voor me neus gaan bekke! Daar ken ik link om worde!.
En, ze moeten niet aan me zitten.
Maar verder, als ze gelukkig zijn vind ik alles goed!
quote:psies
Op woensdag 8 januari 2003 16:10 schreef Lucille het volgende:
Ik heb er weinig moeite mee als 2 homo's elkaar zoenen, maar als het echt deap throat zoenen gaat worden een minuut lang of zo in het openbaar dan denk ik wel moet dat nou?. Maar dat denk ik ook van hetero's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |