abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7778883
Thuis hadden we het laatst over homo's en vonden mijn ouders mijn enorme afschuw van 2 vrijende mannen wel heel erg vreemd. Is dit nou echt zo raar, is het echt al zo geaccepteerd, of ben ik de enige die als hij toevallig 2 mannen ziet zoenen bijna en zeker als hij zo'n beeld doorkrijgt van 2 mannen die elkaar es lekker anaal verwennen

dit is een serieus topic, ik ben erg benieuwd of dit nou aan mij ligt of dat iedereen dat heeft (homo's niet replyen aub)

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-01-2003 17:07]

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7778902
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten niet voor me neus gaan bekke! Daar ken ik link om worde! .
Wie?
pi_7778912
Ik vind het ook ranzig om te zien, maar ik val ze (of wie dan ook) daar verder niet mee lastig. Ze mogen doen waar ze zin in hebben wat mij betreft.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_7778942
Ik heb er weinig moeite mee als 2 homo's elkaar zoenen, maar als het echt deap throat zoenen gaat worden een minuut lang of zo in het openbaar dan denk ik wel moet dat nou?. Maar dat denk ik ook van hetero's.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7778947
het gekke is dat ik dit bij twee vrouwen niet heb
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_7778957
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:08 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar ze moeten niet voor me neus gaan bekke! Daar ken ik link om worde! .
Word je ook zo link als er een hetero-stel voor je neus staan te bekken??????

Denk het niet eerlijk gezegd.

Waar word je zo boos om, ze bekken jou toch niet?

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7778966
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:10 schreef Lucille het volgende:
Ik heb er weinig moeite mee als 2 homo's elkaar zoenen, maar als het echt deap throat zoenen gaat worden een minuut lang of zo in het openbaar dan denk ik wel moet dat nou?. Maar dat denk ik ook van hetero's.
Dat heb ik sowieso ook bij iedereen. Als ze dat voor je neus gaan staan doen inderdaad. bah.
pi_7778974
Ik vind 2 zoenende homo's er maar een klein beetje ranziger dan een jongen en een meisje die zoenen. Dat vidn ik er ook niet uitzien.

En ik vind het nou ook niet echt leuk om naar 2 neukende homo's te kijken. Maar kotsen dat niet

eten!!!
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:11:51 #9
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7778978
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:08 schreef Herfst het volgende:
Ik vind het ook ranzig om te zien, maar ik val ze (of wie dan ook) daar verder niet mee lastig. Ze mogen doen waar ze zin in hebben wat mij betreft.
*meldt*

Ik vind het ook een smerig gezicht. Net als dat ik spruitjes niet te vreten vind. Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat er een landelijke ban op spruitjeskweken moet komen

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_7778984
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:10 schreef erodome het volgende:

[..]

J A !.
Wie?
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:12:03 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7778985
voor mn neus dat gefriemel hoeft van mij ook.
Heb ook eens twee van die ouwe lesbo's gezien, dat was ook heel ranzig

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-01-2003 17:07]

pi_7779013
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:06 schreef GWD het volgende:
Thuis hadden we het laatst over homo's en vonden mijn ouders mijn enorme afschuw van 2 vrijende mannen wel heel erg vreemd. Is dit nou echt zo raar, is het echt al zo geaccepteerd, of ben ik de enige die als hij toevallig 2 mannen ziet zoenen bijna en zeker als hij zo'n beeld doorkrijgt van 2 mannen die elkaar es lekker anaal verwennen

dit is een serieus topic, ik ben erg benieuwd of dit nou aan mij ligt of dat iedereen dat heeft (homo's niet replyen aub)

Je mag trots zijn op zulke ouders

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 08-01-2003 17:08]

pi_7779015
"... om te kotsen..." "daar ken ik link om worde"

Wat zijn dit nou voor uitspraken? Stelletje trieste gevallen!

Ik heb niets tegen homo's (man of vrouw) en het doet me niets als ik ze zie, zie zoenen of wat dan ook. Ik heb er ook niets mee, wordt er ook niet opgewonden van ofzo... moeten ze toch zelf weten?

Maar het doet me ook weining als ik twee vrouwen zie zoenen om eerlijk te zijn...

Ieder z'n ding zeg ik altijd maar...

Effe off-topic: U-lerZzZ mag wel 's fatsoenlijk Nederlands leren, plat boers gebrabbel... "daar ken ik link om worde"

"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_7779021
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Denk het niet eerlijk gezegd.

Waar word je zo boos om, ze bekken jou toch niet?

Kijk vrouwen zijn gemaakt voor schoonheid, die zijn dus mooi, mannen niet, dat sommige vrouwen in ons mannen af en toe nog wat moois weten te ontdekken vinnk opzich al knap .. maar dan 2 van die ranzige mannen met elkaar bezig te zien zijn ... nee daar wordt ik nou niet bepaald vrolijk van. Wat ik nog erger vind is als zo'n nicht je probeer te versieren ... dan moet ik echt al kotsen bij het idee dat hij 's avonds aan mij ligt te denken terwijl hij aan zijn piemoltje trekt
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7779027
ik heb absoluut niks tegen homo's, maar wél tegen extreem nichterig doen, en dat afbekken!! aargh viesviesviesvies
pi_7779031
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:11 schreef irestmycase het volgende:

[..]

Dat heb ik sowieso ook bij iedereen. Als ze dat voor je neus gaan staan doen inderdaad. bah.

Ik vind dat ik toch wel een *mooie* kusser ben dus als ik mijn meisje kus dan ziet dat er heel redelijk uit hoor Teder en liefdevol enzo
Kortom ik vermoed een lichte jaloezie bij u
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_7779033
Gesprekje tussen twee woeps-homootjes in de kantine van de school waar ik werk: "Gut, maar pis smaakt gewoon een beetje als hoooooning, toch? Hiiiiiiihihihihihi".

En daar mag je niks van zeggen, want dan ben je homo'onvriendelijk bezig.

Gaap. Ik denk dat we onderhand een beetje moe worden van 'beroepsminderheden'.

Ik wel iig.

,,Het antiracisme is de ideologie van onze tijd. Het antiracisme reduceert alle vormen van het kwaad tot de racistische uitsluiting en onderdrukking van de Ander. Het kwaad zit niet meer in mij, maar de anderen zijn verantwoordelijk.'' Alain Finkielkraut
pi_7779045
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:13 schreef Musiquence het volgende:
Effe off-topic: U-lerZzZ mag wel 's fatsoenlijk Nederlands leren, plat boers gebrabbel... "daar ken ik link om worde"
Ken je nostalgie.
Wie?
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:14:35 #19
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_7779051
Ik vind zoenende mannen mooi
als ze maar niet te wild doen
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:14:51 #20
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_7779057
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:06 schreef GWD het volgende:
(homo's niet replyen aub)
Blaaskaak!
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:15:10 #21
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_7779064
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:08 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ja dat heb ik dus ook.

En, ze moeten niet aan me zitten.

Maar verder, als ze gelukkig zijn vind ik alles goed!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:15:34 #22
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7779074
ik heb niks tegen homosexuelen.. ook als ze gaan zoenen erger ik me er niet aan.. mischien kijk ik ff op van wat gebeurd hier?! maar verder niks,
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7779083
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:10 schreef Lucille het volgende:
psies
Slaapt winter
en zomer
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:16:41 #24
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_7779093
ik dacht dat ik meester was in ongenuanceerd redeneren
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:17:14 #25
41476 TV
Kijk TV! Goed voor je! :|
pi_7779103
Homo's mogen van mij doen wat ze willen als ik er maar geen last van heb..
w00t!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')