Het EFR/Twee Vandaag Lijsttrekkersdebat vindt plaats in de Aula van de Erasmus Universiteit Rotterdam in aanwezigheid van ongeveer 900 studenten en genodigden. De EFR is verantwoordelijk voor de organisatie van het debat, het actualiteitenprogramma Twee Vandaag voor de inhoud. Het debat zal rechtstreeks worden uitgezonden in een extra lange uitzending van Twee Vandaag, van 18.20 tot 19.30 uur. De leiding van het debat is in handen van Twee Vandaag-presentatoren Andre Zwartbol en Ferdinand Fransen.
Het debat zal bestaan uit zowel een-op-een, als plenaire debatten. Na afloop van het live-debat hebben de studenten tot ongeveer 20.00 uur de gelegenheid om vragen te stellen aan de lijsttrekkers. Dit deel zal in principe niet worden uitgezonden.
http://verkiezingen.2vandaag.nl/
* MEDEDELING: Dit topic is voor alle beschouwingen en commentaren rond dit debat. Dus svp niet voor elke uitspraak van één van de politici een apart topic openen, enkel als het echt belangrijk nieuws is zal ik dat niet sluiten.
quote:Je bent hierbij officieel benoemd als 'verslaggever ter plaatse'!
Op woensdag 8 januari 2003 15:58 schreef Dauntless het volgende:
...na het debat een wat meer inhoudelijke reactie !
Nouja, ik stem voor een zege voor Femke omdat ze alleen al als de enige vrouwelijke verschijning een voorsprong heeft. En misschien dat ze Balkenende wel uit zijn schulp krijgt? We zullen zien..
quote:Nou dat wordt het deze keer ook hoor, alleen is er nu sprake van een aantal 'bad-guys', nl. Herben, Zalm, Balkenende en een aantal 'good-guys' nl. Halsema Marijnissen en Bos. Vergeet niet dat het publiek geen representatieve vertegenwoordiging is van de nederlandse populatie.
Op woensdag 8 januari 2003 16:45 schreef Zander het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat de reacties uit het publiek dit keer wat minder ergernis-opwekkend zijn voor de thuiskijker dan bij het RTL-debat. Het leek wel een aflevering van de Jerry Springer-show.
quote:De Erasmus Universiteit staat toch niet echt bekend als 'links'?
Op woensdag 8 januari 2003 17:10 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Nou dat wordt het deze keer ook hoor, alleen is er nu sprake van een aantal 'bad-guys', nl. Herben, Zalm, Balkenende en een aantal 'good-guys' nl. Halsema Marijnissen en Bos. Vergeet niet dat het publiek geen representatieve vertegenwoordiging is van de nederlandse populatie.
quote:Nee maar studenten wel, zeker de studenten die naar een debat gaan. Buiten dit zullen de linkse studenten waarschijnlijk meer decibels produceren dan de rechtse.
Op woensdag 8 januari 2003 17:19 schreef Kozzmic het volgende:
De Erasmus Universiteit staat toch niet echt bekend als 'links'?
[edit]Ah, ze zeiden het net: vanaf 18:20. Ik ga even afwassen.
quote:]
Op woensdag 8 januari 2003 17:22 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Nee maar studenten wel, zeker de studenten die naar een debat gaan. Buiten dit zullen de linkse studenten waarschijnlijk meer decibels produceren dan de rechtse.
Ik kan niet zeggen dat het uni-debat met wijlen Fortuyn een objectief en neutraal publiek had.
Maar ik weet niet op welke uni dat was.
Je weet wel meer niet.
on-topic; ik ben 'benieuwd' naar Mat Herben. Volgens mij vol met SLECHTe onliners.
quote:Zelfde als vorig jaar
Op woensdag 8 januari 2003 17:59 schreef Nyrem het volgende:
Je weet wel meer niet.
quote:Maar vind je het eigenlijk niet allemaal onzin over rechts en links te lullen?
Op woensdag 8 januari 2003 18:15 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Zelfde als vorig jaar
*ontopic*
een debat kent geen winners of losers, in mijn ogen. Je komt wel meer te weten over een persoon, en iemand kan heel slecht overkomen enzo
En de gezondheidszorg dan? Het onderwijs? De woningnood? De AOW? Misschien dat ze zijdelings ter sprake komen onder het kopje 'de economie', maar voor mij zijn dat veel meer de belangrijke thema's dan dat eeuwige multiculturele geklaag
Vraag aan Herben: "Hoe vindt u het dat u hierbij mag zijn?"
Herben: "Ik voel me vereerd"
Om vervolgens door te bazelen dat het debat plaatsvindt in 'de stad van Pim'.
maar btw.. ik dacht dat het debat om 19:30 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |