Dissociative Identity Disorder (DID, formerly termed Multiple Personality Disorder, MPS) is the minds sane defense to an insane situation. It is a way of dealing with trauma that is literally TOO HORRIBLE TO COMPREHEND. Incestuous rape violates primitive instincts and surpasses pain tolerance. By compartmentalizing the memory of such horrendous abuse, the rest of the mind can function normally as though nothing has happened. This compartmentalization(opdelen in verschillende compartimenten) is created by the brain actually shutting down neuron pathways to a specific part of the brain. These neuron pathways are TRIGGERED open again when the abuse recurs. The same part of the brain that is already conditioned to the trauma deals with it again-and-again as needed.
For example: as a child, Cathy O,Brien (zie; www.trance-formation.com ) was dissociative of her fathers abuse. She was totally unable to recal his sexual abuse, even in his presence, until she saw and felt his penis. As quickly as she felt the terror from conditioned response, she was remembering the abuse and how to deal with it. Her neuron pathways opened-up instantaneously to the part of her brain that previously endured the trauma. This part of her brain developed into a personality of its own -wich belonged to her father(her mindcontrol-slave handler/trainer)- wich he rented out(dat deden die ouders van Yolanda uit Epe dus ook met Yolanda)and later sold to the US-government........
[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 05-01-2003 15:59]
Er zijn ook veel mensen die níet veel in het Engels lezen en ik kan me vorstellen dat die het dan ook iets minder goed afgaan dan jijzelf.
quote:leg jij altijd dingen in het engels uit terwijl je ook nederlands kan?
Op zondag 5 januari 2003 15:56 schreef PHETEP het volgende:
Ik zal dit topic starten met een korte uitleg hoe individuele mindcontrol(dus geen massa-mindcontrol, dat gaat op een heel andere manier)-in zijn werking gaat;
[Dit bericht is gewijzigd door PHETEP op 05-01-2003 16:29]
quote:link doet het niet
Op zondag 5 januari 2003 16:26 schreef PHETEP het volgende:
http://home.wanadoo.nl/mufooz/Nwo-mc/Nederlands/mkultraO-ned.htm
is een uiteenzetting over mindcontrol in het Nederlands(en dan specifiek over MK-Ultra, dat is een andere mindcontrol programmering dan bijv. Monarch waar Cathy O,Brien slachtoffer van was)daar ik niet de mogelijkheid heb om info te knippen&plakken en ik een vreselijke langzame typer ben heb ik de eerste topic niet vertaald, maar deze link is in het Nederlands voor diegenen die serieus ge-interesseerd zijn en moeite hebben met Engels lezen
quote:post het hier dan, heb trage internet verbinding
Op zondag 5 januari 2003 16:26 schreef PHETEP het volgende:
http://home.wanadoo.nl/mufooz/Nwo-mc/Nederlands/mkultraO-ned.htm
is een uiteenzetting over mindcontrol in het Nederlands(en dan specifiek over MK-Ultra, dat is een andere mindcontrol programmering dan bijv. Monarch waar Cathy O,Brien slachtoffer van was)daar ik niet de mogelijkheid heb om info te knippen&plakken en ik een vreselijke langzame typer ben heb ik de eerste topic niet vertaald, maar deze link is in het Nederlands voor diegenen die serieus ge-interesseerd zijn en moeite hebben met Engels lezen
code:hebben we hier voor[quote][/quote]
quote:Nu wel, leuk trouwens dat je ook een keer komt posten in Truth, vindt je dit onderwerp wel interessant i.t.t. Astrologie, Reincarnatie etc.?
Op zondag 5 januari 2003 16:27 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
link doet het niet
bevatte quote van weggeeditte post
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 06-01-2003 19:23]
quote:Ik vind het goed zo.
Op zondag 5 januari 2003 16:01 schreef Mirage het volgende:
PHETEP, ik denk dat je meer "zinnige " reacties krijgt als je het stukje even vertaald... meer mensen zijn dan bereid de moeite te nemen het stuk te lezen.
Juist die Engelse versie verscherpt het karakter van het onderwerp.
Het vertalen in het Nederlands verlamt de boodschap.
Mind control: Ja, dat triggeren is heel herkenbaar.
Vergelijk pop-muziek, video-beelden, voetbal op TV, mode.
Je ziet bijvoorbeeld hoe fanatiek mensen een hart-aanval kunnen krijgen als Frank de Boer een penalty mist.
Voetbal op TV (Eurocup etc) is bijvoorbeeld een vorm van massa-mind control; Hele volkstammen gaan met elkaar vechten om zo'n simpel balletje; de commercie speelt er handig op in zodat miljoenen mensen tegelijkertijd kunnen worden gemanipuleerd:
Voorbeelden van triggers:
Heerllijk Helder Heineken
McDonalds: everytime a good time
Coca Cola: Coke is it !
Vodafone: afschuwelijke lawaai
etc etc etc.
quote:een voorbeel dis een voorbeeld... een uitleg een uitleg... dat is NIET taalgebonden...
Op zondag 5 januari 2003 16:44 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Ik vind het goed zo.
Juist die Engelse versie verscherpt het karakter van het onderwerp.
Het vertalen in het Nederlands verlamt de boodschap.Mind control: Ja, dat triggeren is heel herkenbaar.
Vergelijk pop-muziek, video-beelden, voetbal op TV, mode.
Je ziet bijvoorbeeld hoe fanatiek mensen een hart-aanval kunnen krijgen als Frank de Boer een penalty mist.
Voetbal op TV (Eurocup etc) is bijvoorbeeld een vorm van massa-mind control; Hele volkstammen gaan met elkaar vechten om zo'n simpel balletje; de commercie speelt er handig op in zodat miljoenen mensen tegelijkertijd kunnen worden gemanipuleerd:
Voorbeelden van triggers:
Heerllijk Helder Heineken
McDonalds: everytime a good time
Coca Cola: Coke is it !
Vodafone: afschuwelijke lawaai
etc etc etc.
Wat wél zo is, is dat vertalen moeilijk is als je redelijk vele in het Engels leest. Ikzelf heb dan moeite met de zinsopbouw in de vertaling. Even de juiste knop zoeken...
misschien vertaal ik het nog wel voor je Phetep, later op de dag.
eerst ffe eten in mijn kruimeltje stoppen
wááár vind ik het "STOA-rapport" ?????
quote:Waarom ga je ze het niet zelf vragen? email-adres= info@trance-formation.com
Op zondag 5 januari 2003 17:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok, als die Mark Philips en Cathy O'brien op zoiets geheims zijn gestuit, waarom zijn hun websites dan nog in de lucht en waarom hebben ze niet veel eerder al een 'ongelukje' gehad?
quote:En toen ?
This part of her brain developed into a personality of its own -wich belonged to her father(her mindcontrol-slave handler/trainer)- wich he rented out and later sold to the US-government........
quote:Hoe bedoel je dit ?
(dat deden die ouders van Yolanda uit Epe dus ook met Yolanda)
quote:Dat is toch geen antwoord? Sorry hoor, maar als jullie ervan overtuigd zijn dat wat zij vertellen waar is, neem ik aan dat jullie zelf al in contact zijn met die mensen en dat je dus een antwoord hebt op de gestelde vraag.
Op zondag 5 januari 2003 17:51 schreef PHETEP het volgende:[..]
Waarom ga je ze het niet zelf vragen? email-adres= info@trance-formation.com
quote:Ok, een soort extreme cognitieve dissonantie dus. Het is wel bekend dat mensen de meest verschrikkelijke dingen kunnen vergeten om maar te overleven.
Op zondag 5 januari 2003 15:56 schreef PHETEP het volgende:
Dissociative Identity Disorder (DID, formerly termed Multiple Personality Disorder, MPS) is the minds sane defense to an insane situation. It is a way of dealing with trauma that is literally TOO HORRIBLE TO COMPREHEND. Incestuous rape violates primitive instincts and surpasses pain tolerance. By compartmentalizing the memory of such horrendous abuse, the rest of the mind can function normally as though nothing has happened. This compartmentalization(opdelen in verschillende compartimenten) is created by the brain actually shutting down neuron pathways to a specific part of the brain. These neuron pathways are TRIGGERED open again when the abuse recurs. The same part of the brain that is already conditioned to the trauma deals with it again-and-again as needed.
For example: as a child, Cathy O,Brien (zie; www.trance-formation.com ) was dissociative of her fathers abuse. She was totally unable to recal his sexual abuse, even in his presence, until she saw and felt his penis. As quickly as she felt the terror from conditioned response, she was remembering the abuse and how to deal with it. Her neuron pathways opened-up instantaneously to the part of her brain that previously endured the trauma.
quote:Tsja, en dit zal dan wel weer.
This part of her brain developed into a personality of its own -wich belonged to her father(her mindcontrol-slave handler/trainer)- wich he rented out(dat deden die ouders van Yolanda uit Epe dus ook met Yolanda)and later sold to the US-government........
Mag ik ook wel eens zeggen, he?
Ga zo door!
quote:Krijgen we een kusje?
Op zondag 5 januari 2003 18:13 schreef MUUS het volgende:
Prima zo, mensen, jullie kunnen het dus wel.
Ik ben weer trots op jullie.Mag ik ook wel eens zeggen, he?
Ga zo door!
quote:Tuulluk.
Op zondag 5 januari 2003 18:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Krijgen we een kusje?
En nu weer on-topic.
Wat is het nut van het afweten van mindcontrol? Als dit namelijk geen enkel voordeel heeft, dan is het ook volkomen nutteloos om te weten of het bestaat, en zo ja, al dan niet wordt toegepast. Tevens is het nutteloos voor degene die mindcontrol over anderen uitoefenen. Het uitoefenen van macht op anderen is namelijk pas interessant als die anderen ook afweten van die macht. Wat boeit mij het, als iemand macht over mij heeft, terwijl ik daar niks van afweet? Niets dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |