CDA laat ik even buiten beschouwing omdat ik toch strategisch ga stemmen dus op een links of rechts kabinet.
Heb het idee dat PvdA alleen voor de laagste inkomens iets doet en VVD voor de topinkomens.
Ben er nog niet uit wie op dit punt een plusje van me krijgt, PvdA of VVD.
vvd tja dat is de minst slechtste qua economie dus IK zou daar voor gaan.
quote:Niet als ik ze niet ken.
Op zondag 5 januari 2003 13:26 schreef Svart Rose het volgende:
maar het gaat toch om dat zoveel mogelijk mensen gelukkig zijn?
Ik denk dat de PvdA de beste partij is voor de middeninkomens, ook omdat deze partij de koopkrachtontwikkeling belangrijker vindt dan de VVD.
quote:VVD, omdat de PvdA voor nieuwe hypotheken in het toptarief de hypotheek rent aftrek wil beperken. Dat is natuurlijk een opmaat om dat voor iedereen te doen straks, of wil je geen huis kopen?
Op zondag 5 januari 2003 13:28 schreef Farzin het volgende:
Je hebt helemaal gelijk: geld maakt zeker niet gelukkig.Ik denk dat de PvdA de beste partij is voor de middeninkomens, ook omdat deze partij de koopkrachtontwikkeling belangrijker vindt dan de VVD.
quote:In dit topic gaat het over de middeninkomens, de PvdA wil de hypotheekrente aftrek alleen beperken voor de rijkste 5%. En terecht, want ik wil hun villa's niet financieren.
Op zondag 5 januari 2003 13:31 schreef Fortuynaanhanger het volgende:
VVD, omdat de PvdA voor nieuwe hypotheken in het toptarief de hypotheek rent aftrek wil beperken. Dat is natuurlijk een opmaat om dat voor iedereen te doen straks, of wil je geen huis kopen?
quote:Heb je een eigen huis dan is het VVD. Omdat Woutertje anders aan je hypotheekrenteaftrek gaat knabbelen. Bij de VVD heb je ook nog kans dat de OZB verdwijnt en dat je loon op de langere termijn zal blijven stijgen en je koopkracht gelijdelijker toeneemt dan de 4 beloofde jaren van Wouter want daarna zal hij je koopkracht moeten gaan afpakken.
Op zondag 5 januari 2003 13:17 schreef Mikrozacht het volgende:
.......welke van deze 2 kun je, als je naar je beurs kijks, het beste kiezen wanneer je een middeninkomen hebt (42% schaal).CDA laat ik even buiten beschouwing omdat ik toch strategisch ga stemmen dus op een links of rechts kabinet.
Heb het idee dat PvdA alleen voor de laagste inkomens iets doet en VVD voor de topinkomens.
Ben er nog niet uit wie op dit punt een plusje van me krijgt, PvdA of VVD.
quote:Dat is gelul want het treft iedereen met een inkomen van 47000 euro per jaar. Als jij dat de rijkste mensen noemt?????
Op zondag 5 januari 2003 13:33 schreef Farzin het volgende:[..]
In dit topic gaat het over de middeninkomens, de PvdA wil de hypotheekrente aftrek alleen beperken voor de rijkste 5%. En terecht, want ik wil hun villa's niet financieren.
quote:Hoeveel mensen hebben een inkomen hoger dan 47000 euro?
Op zondag 5 januari 2003 13:37 schreef marky het volgende:
Dat is gelul want het treft iedereen met een inkomen van 47000 euro per jaar. Als jij dat de rijkste mensen noemt?????
quote:Bijna alle 35+ mensen met HBO opleiding of hoger
Op zondag 5 januari 2003 13:39 schreef Farzin het volgende:[..]
Hoeveel mensen hebben een inkomen hoger dan 47000 euro?
quote:Ieder zijn motief!, niet?
Op zondag 5 januari 2003 13:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Je politieke keus baseren op inkomen?????
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:en die "5%" wil jou hutje ook niet financieren, stel je voor als "zij" dat eens niet deden.
Op zondag 5 januari 2003 13:33 schreef Farzin het volgende:[..]
In dit topic gaat het over de middeninkomens, de PvdA wil de hypotheekrente aftrek alleen beperken voor de rijkste 5%. En terecht, want ik wil hun villa's niet financieren.
quote:Jawel...... maar ik vind het op z'n minst nogal kortzichtig...
Op zondag 5 januari 2003 13:43 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ieder zijn motief!, niet?
quote:Eerst lezen, dan reageer je wellicht minder dom.
Op zondag 5 januari 2003 13:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Je politieke keus baseren op inkomen?????
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg nl. "wie verdient er op dit punt een plusje" waaruit je dus kunt opmaken (hoop ik voor je) dat ik zo een groot aantal punten heb waarop ik mijn partijkeuze baseer.
quote:Nee hoor, die 5% verdient toch al meer dan genoeg.
Op zondag 5 januari 2003 13:43 schreef SkullKnULL het volgende:
en die "5%" wil jou hutje ook niet financieren, stel je voor als "zij" dat eens niet deden.
Vind ik dan ook terecht.
quote:Je hoeft je niet te verontschuldigenen hoor.... De gedachte zou bij mij nooit opkomen en daar
Op zondag 5 januari 2003 13:44 schreef Mikrozacht het volgende:[..]
Eerst lezen, dan reageer je wellicht minder dom.
Ik zeg nl. "wie verdient er op dit punt een plusje" waaruit je dus kunt opmaken (hoop ik voor je) dat ik zo een groot aantal punten heb waarop ik mijn partijkeuze baseer.
quote:Ik mag hopen dat dit een grapje is.
Op zondag 5 januari 2003 13:27 schreef speknek het volgende:[..]
Niet als ik ze niet ken.
quote:Ik vind het op zijn minst 'eng' als mensen beoordeeld worden op hun motieven voor hun keuze voor een politieke partij. Je moest een weten wat voor motieven en zo nu en dan de ronde doen.
Op zondag 5 januari 2003 13:44 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Jawel...... maar ik vind het op z'n minst nogal kortzichtig...
Maar goed...
quote:Ik wilde je helpen om het nog eens uit te leggen, maar dat zie jij als blijkbaar als verontschuldigen. Dat je niet over geld nadenkt is best sociaal en lief van je, maar bijster slim ben je niet.
Op zondag 5 januari 2003 13:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigenen hoor.... De gedachte zou bij mij nooit opkomen en daar
![]()
![]()
lach ik hartelijk om....
quote:Het ging om mensen met een belastbaar inkomen van 47000 of meer. Die vallen dus allemaal in het 52%-tarief. Het ging de topic-opener nu juist op mensen in het 42%-tarief, en die hebben dus geen nadeel van de voorgestelde maatregel.
Op zondag 5 januari 2003 13:37 schreef marky het volgende:
Dat is gelul want het treft iedereen met een inkomen van 47000 euro per jaar. Als jij dat de rijkste mensen noemt?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |