maar tzijn erg leuke films om naar te kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 03-01-2003 20:50]
Toen ik als klein kindje van 10 Evil Dead II keek vond ik hem echt heel eng. Ik was samen met mijn moeder aan het oppassen op een verlaten boerderij van mijn tante. Dat was extra spannend daar in die omgeving.
quote:Daarom vond ik deel I juist het beste... deel II was IMO meer een iets grappigere versie van deel I
Op vrijdag 3 januari 2003 20:45 schreef Disorder het volgende:
Ik vind de eerste 2 films behoorlijk overgewardeerd. Het derde deel heb ik nooit gezien.
Het enige wat ik leuk vond aan, vooral deel 2, was het camerawerk. Keihard met de camera richting dat houten huisje rennen, opgevolgd door een shot van binnenin het huis.
Ik vond het camerawerk icm de stoere soundtrack van I eigenlijk reden genoeg om I het beste te vinden. Daarna werden ze steeds grappiger, en kwamen er one-liners in (vind ik ook niet erg hoor ), maar I als 'debuut' vond ik het beste! (al was dat ook al een remake...)
Evil Dead word door A-film opnieuw in de bioscoop uitgebracht.
Hij gaat vanaf 17 april weer tijdelijk in de bioscoop rouleren.
Ik zou zeggen, check je plaatselijke Filmhuis voor data en tijden.
quote:nee, doe maar niet, zonde van m'n geld
Op zondag 13 april 2003 22:26 schreef victorinox het volgende:
*schopje*Evil Dead word door A-film opnieuw in de bioscoop uitgebracht.
Hij gaat vanaf 17 april weer tijdelijk in de bioscoop rouleren.
Ik zou zeggen, check je plaatselijke Filmhuis voor data en tijden.
Ik vind het toch knap hoe ze met zo weinig middelen en special effects enzo, zo'n bijzondere film neer hebben kunnen zetten, waar menig mens nu nog bij trilt ( )
Hilarisch !!
Vooral het klassieke stuk waarin Bruce Campbell struikelt, en ie uitgelachen wordt door het meubilair !
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
1 sucks, 2 roels, 3 is het leuktst
quote:Complete bullshit! hoe kan 2 roelen als je 1 vind zuigen? 2 is een remake van 1....
Op vrijdag 3 januari 2003 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
1 sucks, 2 roels, 3 is het leuktst
quote:Niet helemaal correct hoor....
Op dinsdag 15 april 2003 00:14 schreef AntiChrist het volgende:[..]
2 is een remake van 1....
quote:
Often considered to be a remake of the first Evil Dead, however this is not accurate. The rights to show scenes from the original could not be obtained to re-cap what happened, so they recreated the beginning to explain how Ash got to the cabin, a headless Linda, etc
quote:Ow whatever smartass hevig gebaseerd op 1 dan... lekker zo doorgaan en je mag niet meer mee naar Evil Dead woensdag
Op dinsdag 15 april 2003 00:30 schreef Ash het volgende:[..]
Niet helemaal correct hoor....
[..]
Deel 1 blijft mijn favoriet....
quote:doorgaan??! ik zeg een keertje iets, dan ga je toch lekker alleen!
Op dinsdag 15 april 2003 09:15 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Ow whatever smartass hevig gebaseerd op 1 dan... lekker zo doorgaan en je mag niet meer mee naar Evil Dead woensdag
blah
quote:Ow suck my ass...
Op dinsdag 15 april 2003 11:18 schreef Ash het volgende:[..]
doorgaan??! ik zeg een keertje iets, dan ga je toch lekker alleen!
blah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |