Aangezien ik een echte French & Saunders fan ben ben ik erg benieuwd! Allemaal kijken dus!
Ze hebben een aantal jaar geleden in 1 van hun shows ook Alien gedaan, dat was ook erg gaaf met Jennifer als Sigourney Ik kan me ook al helemaal voorstellen hoe ze er als Frodo uit zal zien
Kortom, ik ben benieuwd wat ze er van maken.
Ik ga vanavond zeker kijken.
quote:Zekerrrrrrr... vooral die verzuip scene!
Op woensdag 1 januari 2003 15:00 schreef Mike het volgende:
Ik ga zeker kijken...ik kan me nog de persiflage herinneren op Titanic, en die was echt top toen.
En hun parodie op Star Wars was ook briljant... maar da's nog langer geleden.
Heeft iemand vorige week de French & Saunders special over Star Wars gezien? Die was namelijk ook erg leuk.
Persiflage van de Titanic was ook grappig, maar het enige wat ik me nog kan herinneren is dat om een enorme vloedgolf na te doen er telkens met een emmertje water werd gegooid.
quote:Daar viel ik halverwege pas in, maar ik ken Starwars niet goed genoeg om alles te snappen.
Op woensdag 1 januari 2003 15:14 schreef SuperSiem het volgende:
Heeft iemand vorige week de French & Saunders special over Star Wars gezien? Die was namelijk ook erg leuk.
Een van de leukste dingen van hun vind ik ook hun versie van November rain, met Dawn als Slash en Jennifer als Axl
Zo gaaf...
quote:Die is inderdaad geweeeeellldig...
Op woensdag 1 januari 2003 15:16 schreef ranja het volgende:[..]
Daar viel ik halverwege pas in, maar ik ken Starwars niet goed genoeg om alles te snappen.
Een van de leukste dingen van hun vind ik ook hun versie van November rain, met Dawn als Slash
en Jennifer als Axl
Zo gaaf...
Vooral als Dawn dan naar buiten gaat voor die solo.... met dat haar in de wind enzo...
Voorstukje ervan was veelbelovend, maar toen ik zag dat het ging om die twee UK dames, dacht ik echt van 'nee he'. En idd, het was alles behalve lachwekkend
quote:En nu weer verder.
Op woensdag 1 januari 2003 19:50 schreef Solid_Snake het volgende:
En nu is het al weer klaar zo te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |