Wat bij mij het vermoeden doet wekken dat men van plan is de gevangenis populatie te verdrievoudigen.
met wie dan precies, vraag ik mij af ?
en dat doet me denken aan het nummer 'Prison' van System of a down
waarin word opgemerkt dat men een gevangenissysteem aan het bouwen is. een gedeelte uit de tekst
quote:
Utilizing drugs to pay for secret wars around the world,
Drug money is used to rig elections,
And train brutal corporate sponsored
Dictators around the world.Drugs became conveniently
Available for all the kids,Minor drug offenders fill your prisons
You don't even flinch
All our taxes paying for your wars
Against the new non-rich,Drugs are now your global policy,
Now you police the globe,Nearly 2 million Americans are incarcerated
In the prison system of the U.S.System of a Down - Prison
opmerkelijk dat iemand die maar een beetje naar wiet lucht ruikt in de VS opgepakt word terwijl de "rolemodels" ( muzikanten , acteurs, supermodels) compleet stijf staan van de drugs , dat vrolijk promoten in hun videoclips en door de staat met rust gelaten worden.
Of werken we nou mee omdat ze JUIST WEL willen dat mensen drugs gebruiken? We zijn wel een goede exporter van drugs (Nederwiet e.d.)
Ik durf te wedden dat de Illuminati daarom het WTC heeft plat laten gooien door de CIA, met Bush's and Kissinger's help, en de aliens natuurlijk. En de Raptoids, hoe kon ik die vergeten
Dit was namelijk slecht voor de economie, waardoor heel veel mensen drank of drugs gaan gebruiken, waardoor ze in de gevangenis komen!
* Blue-eagle wordt drugsbaron
quote:Bevolking groeit, dus het aantal criminelen ook. Met 3 man/vrouw in een cel is gewoon capaciteitsvergroting, that's all. Het betekent niet dat ze vol MOETEN hoor. Ze zijn van plan om de capaciteit te verdrievoudigen, niet de populatie.
Op dinsdag 24 december 2002 03:21 schreef Fonkmeistah het volgende:
Wat bij mij het vermoeden doet wekken dat men van plan is de gevangenis populatie te verdrievoudigen.
quote:In nederland mogen bekende voetballers mensen doodrijden, imams homo's discrimineren, politici vermoord worden en topics gesloten worden (
wat toch vrij duidelijk de werkwijze aangeeft..opmerkelijk dat iemand die maar een beetje naar wiet lucht ruikt in de VS opgepakt word terwijl de "rolemodels" ( muzikanten , acteurs, supermodels) compleet stijf staan van de drugs , dat vrolijk promoten in hun videoclips en door de staat met rust gelaten worden.
Ik denk dat je iets te ver gaat op dit punt hoor.
quote:Freud steekt liever zijn hoofd in het zand ?
Op dinsdag 24 december 2002 11:59 schreef freud het volgende:[..]
Bevolking groeit, dus het aantal criminelen ook. Met 3 man/vrouw in een cel is gewoon capaciteitsvergroting, that's all. Het betekent niet dat ze vol MOETEN hoor. Ze zijn van plan om de capaciteit te verdrievoudigen, niet de populatie.
[..]In nederland mogen bekende voetballers mensen doodrijden, imams homo's discrimineren, politici vermoord worden en topics gesloten worden (
). Wat voor werkwijze zie jij hierachter dan?
quote:Kan niet, daarvoor moet je bij Justitie werken.
Op dinsdag 24 december 2002 10:44 schreef Blue-eagle het volgende:* Blue-eagle wordt drugsbaron
quote:Exact. Zo is de werkwijze en een enkeling die erbij stilstaat dat dit niet klopt.
over de Agenda punten van de NWO .. en de uit/ in voering daarvan
Ik zie nu op de Fok frontpage een bericht waarin word gemeld dat men liever 3 gevangen op 1 cel wil stoppen.Wat bij mij het vermoeden doet wekken dat men van plan is de gevangenis populatie te verdrievoudigen.
en dat doet me denken aan het nummer 'Prison' van System of a down
waarin word opgemerkt dat men een gevangenissysteem aan het bouwen is. een gedeelte uit de tekst
[..]
wat toch vrij duidelijk de werkwijze aangeeft..opmerkelijk dat iemand die maar een beetje naar wiet lucht ruikt in de VS opgepakt word terwijl de "rolemodels" ( muzikanten , acteurs, supermodels) compleet stijf staan van de drugs , dat vrolijk promoten in hun videoclips en door de staat met rust gelaten worden.
Triest om te moeten vaststellen dat dat je medemensen zijn.
quote:Hey, je moet me onderhand wel beter kennen. Ik stek mijn kop niet in het zand, maar je imo kan je overal wel een conspiracy achter zoeken. Het vergroten van de capaciteit van dce gevangenissen geeft in mijn ogen aan dat de politiek juist te zacht straft. Als ze hard zouden straffen ben je banger om in de bak te komen. Nu kan je ze zelfs aanklagen als je geen internet hebt of zo.
Op dinsdag 24 december 2002 14:08 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Freud steekt liever zijn hoofd in het zand ?
quote:Die dealen niet, die stelen
Op dinsdag 24 december 2002 14:10 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Kan niet, daarvoor moet je bij Justitie werken.
quote:ik mag hopen dat de mods notitie nemen van deze eerste flame in dit topic en aansluitend adequate actie ondernemen tegen de poster
Op dinsdag 24 december 2002 10:44 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik durf te wedden dat de Illuminati daarom het WTC heeft plat laten gooien door de CIA, met Bush's and Kissinger's help, en de aliens natuurlijk. En de Raptoids, hoe kon ik die vergeten![]()
quote:Speel 't maar in de hand, dit kun je namelijk ook e-mailen naar een mod. Als mijn mening niet wensbaar is in dit topic, dan is dus geen forum. Ik heb mijn mening eerder verkondigd op een minder sarcastische manier, deze werd door paranoia door het slijk gehaald. Nu zet ik het een toontje hoger.
Op dinsdag 24 december 2002 21:19 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
ik mag hopen dat de mods notitie nemen van deze eerste flame in dit topic en aansluitend adequate actie ondernemen tegen de poster
quote:de bevolking is niet verdrievoudigd , dus dat kan niet de reden zijn.
Op dinsdag 24 december 2002 11:59 schreef freud het volgende:
Bevolking groeit, dus het aantal criminelen ook. Met 3 man/vrouw in een cel is gewoon capaciteitsvergroting, that's all. Het betekent niet dat ze vol MOETEN hoor. Ze zijn van plan om de capaciteit te verdrievoudigen, niet de populatie.
quote:tja debunken met verkeerde voorbeelden is makkelijk hè
In nederland mogen bekende voetballers mensen doodrijden, imams homo's discrimineren, politici vermoord worden en topics gesloten worden (). Wat voor werkwijze zie jij hierachter dan?
Wij teren op de zelfde amerikaanse rolemodels , maar wij hebben ook onze eigen sex, drugs en rock 'n roll promotie door oa de muziek scene
neem bijvoorbeeld de House Scene.. met als extreme vorm de gabber scene waarbij men opschepte hoe strak ze wel niet stonden en hoeveel dagen ze achter elkaar doorgingen..
waar men vroeger op 14 jarige leeftijd stiekem een sigaretje rookte heb je nu al kinderen van 11 jaar die speed snuiven..
en dan vraag je je af , waar komt die zooi in zulke grote hoeveelheden dan vandaan en dan ineens * Pling*
- een IRT affaire
gecontroleerde doorvoer van oa Cocaine en Semtex, voor niet bestaande drugsbaronnen door een groep wat alleen bestaat uit politie Infiltranten en politie informanten.
Van Traa krijgt een ongelukje en de verantwoordelijk hoofdcommisarissen worden na onderzoek overgeplaats naar een ander district..
-*pling* een vliegtuig van de marine luchtvaart dienst die een coca lijntje runt tussen nederland en de antillen. een of ander onbelangrijk figuurtje krijgt een paar jaar celstraf de rest komt weg met schorsing of oneervol ontslag
-*pling* Desi Bouterse, staats leverancier, goede vriend van Doctors van leeuwen, voormalig hoofd van de BVD, desi weet te veel en ze proberen hem zo snel mogelijk weg te krijgen voor hij namen gaat noemen van nederlandse politici die enthusiast gebruik maakten van zijn diensten
*pling* Nederwiet grootste export product. zelfs in Canada worden KLM boeings onderschept met ladingen nederwiet..
*pling* een stukje nederlandse historie , de opiumhandel, daar is nederland erg rijk aan geworden toen ze de chinese bevolking aan de opium verslaafd maakte.
quote:
Control of the opium trade in this region gave the Dutch rulers of Batavia many advantages. First, trade in the drug supplied them with a ready source of cash. Secondly, the trade was a means by which the Dutch could secure a dominant role in the trade with China. Thirdly, the opium monopoly pioneered the organisation of the colonial administration. Drug profits financed the costs of trade and warfare in the 18th century and later financed the establishment of the colonial administration throughout Java and the other islands.
de strategie is duidelijk niet nieuw en duidelijk niet veel veranderd maar slechts in de schaduw geschoven
ondertussen draait de opium productie in Afghanistan dankzij de VS en de Noordelijke alliantie weer op volle toeren en is binnenkort ook weer in jouw buurt verkrijgbaar..
en dan kan je behalve je fiets en autoradio ook weer meer belasting betalen om de nieuwe plaag drugscriminelen op te sluiten in de dure geprivatiseerde gevangenissen waar ze verplichte arbeid verichten voor grote multinationals ( ja dezelfde van die opiumhandel ) en die vervolgens de dikke winst opstrijken vanwege die goedkope arbeidskrachten..
quote:Ze hebben juist capaciteit tekort, met een verdrievoudiging is er weer voldoende capaciteit.
Op dinsdag 24 december 2002 22:55 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
de bevolking is niet verdrievoudigd , dus dat kan niet de reden zijn.
mocht de criminaliteit verdrievoudigd zijn in een paar jaar dan moet er een duidelijk aanwijsbare oorzaak voor zijn te vinden en moet men de aanleiding voor die stijging aanpakken..
quote:En 50% van de inkomsten van de staat komt nog steeds van de slavenhandel (ook Hollandse glorie uit het verleden)
*pling* een stukje nederlandse historie , de opiumhandel, daar is nederland erg rijk aan geworden toen ze de chinese bevolking aan de opium verslaafd maakte.
quote:Valt tegen dat ze het niet wat dempen, kunnen ze tenminste de prijs opdrijven en sneller criminelen kweken
de strategie is duidelijk niet nieuw en duidelijk niet veel veranderd maar slechts in de schaduw geschovenondertussen draait de opium productie in Afghanistan dankzij de VS en de Noordelijke alliantie weer op volle toeren en is binnenkort ook weer in jouw buurt verkrijgbaar..
quote:en om weer bij het begin uit te komen, de accomodatiekosten komen weer lager uit, want ze komen met 3 man in 1 cel.
en dan kan je behalve je fiets en autoradio ook weer meer belasting betalen om de nieuwe plaag drugscriminelen op te sluiten in de dure geprivatiseerde gevangenissen waar ze verplichte arbeid verichten voor grote multinationals ( ja dezelfde van die opiumhandel ) en die vervolgens de dikke winst opstrijken vanwege die goedkope arbeidskrachten..
quote:ik ben tegen de NWO (zoals bijna iedereen die er van af weet lijkt mij), omdat hun doel is om de mensheid als hun persoonlijke slaven te gebruiken.
Op dinsdag 24 december 2002 23:03 schreef iteejer het volgende:
die NWO - zijn jullie daar nou voor of tegen?
verder wordt er steeds werkelijk van alles bijgehaald; is dat nou allemaal echt waar volgens jullie? Bilderberg, reptielen, whatever more - is dat allemaal één grote samenspanning, of zijn er verschillende?
quote:Stel dat er zoiets zou bestaan dan ben ik ertegen. De macht moet bij het volk liggen en niet bij enkele personen die over het volk beslissen.
verder wordt er steeds werkelijk van alles bijgehaald; is dat nou allemaal echt waar volgens jullie? Bilderberg, reptielen, whatever more - is dat allemaal één grote samenspanning, of zijn er verschillende?
Bilderberg bestaat. Maar wat er precies gebeurd is de vraag. Het is bijna onmogelijk om te bedenken dat daar geen beslissingen worden gemaakt of voorbereid. Wat ik interessant aan de Bilderbergers vind is de macht die de Nederlanders er blijkbaar in hebben.
Maar een grote samenspanning bestaat niet. Het is onmogelijk om een samenspanning met een grote groep mensen te bereiken. Alle betrokkenen hebben immers andere belangen.
Met veel van de argumenten die in dit en het vorige topic zijn gebruikt kan je twee kanten op. Neem nou dat verhaal over de gevangenissen. Dit gaat alleen voor nieuwe of verbouwde gevangenissen gelden en betekend dus niet een verdriedubbeling van de capaciteit.
quote:Dit is inderdaad een belangrijke vraag w.b.t. al die conpiracies.
In ieder geval zou een overzichtelijke weergave wel eens mogen komen (voor de niet-ingewijden).
Kort antwoord van mij:
Er is 1 waarheid, maar er zijn 3 gradaties:
ad 1: samenzweringen die men nog redelijk begrijpt:
Bilderberg, MKZ-crisis, DNA-klonen
ad 2: samenzweringen die te bizar zijn maar wel nog net voorstelbaar: Chemtrails, Mind control, Micro-chipping, Echelon, ZPE, 11-sep.
ad 3: samenzweringen/zaken die absoluut onmogelijk lijken: shape-shifting, alien-bases, war-on-drugs, holle aarde.
ad 3: is zo tegenstrijdig met al het gangbare, dat daarom vaak ad 1 en ad 2 automatisch eveneens worden ontkent (het door elkaar gooien van waarden van verschillende beweringen en predikaten).
ad 2: is vaak een discussie van: te gek, waarom doet de regering dat ? en daarmee ontkent men het omdat het niet past in het vertrouwde beeld van de zorgbare overheid.
ad 1: Deze maakt nog enigzins kans op wat aandacht in de media, maar wordt vaak gebagataliseerd of "wetenschappelijk"ge-neutraliseerd.
Ontkenningen van conspiracies bij ad 1,2,3:
ad 3: is een volstrekt begrijpelijke menselijke ontkenning.
ad 2: is een ontkenning vanuit pure onwetendheid, luiheid en te goed vertrouwen.
ad 1: is een ontkenning die berust op bewust verdoezelen van algemeen bekende feiten uit zakelijk belang.
quote:Simpel. Arme drugsverslaafden zorgen vaker voor overlast (diefstal, afpersing ed). Rijke drugsverslaafden hebben dit niet nodig.
[..]opmerkelijk dat iemand die maar een beetje naar wiet lucht ruikt in de VS opgepakt word terwijl de "rolemodels" ( muzikanten , acteurs, supermodels) compleet stijf staan van de drugs , dat vrolijk promoten in hun videoclips en door de staat met rust gelaten worden.
Ik vind het wel grappig om te zien dat een handjevol mensen de hele wereldbevolking als een stel niet-nadenkende zombies ziet, en dat ze zelf doorhebben wat "de NAVO van plan is" etc.. Volgens mij voldoet deze groep prima aan een aantal kenmerken (achtervolgingswaan oa)van bepaalde persoonlijkheidsstoornissen.
quote:achtervolgingswaan is geen kenmerk, maar een al dan niet permanente 'state of mind'. een state of mind die tot gevolg heeft dat betrokkene zich persoonlijk achtervolgd voelt door iets of iemand.
Op vrijdag 27 december 2002 19:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien dat een handjevol mensen de hele wereldbevolking als een stel niet-nadenkende zombies ziet, en dat ze zelf doorhebben wat "de NAVO van plan is" etc.. Volgens mij voldoet deze groep prima aan een aantal kenmerken (achtervolgingswaan oa)van bepaalde persoonlijkheidsstoornissen.
jij zult vermoedelijk meer doelen op een begrip als 'betrekkingswaan'; hetgeen betekent dat men allerlei zaken bij elkaar gaat vegen, en gaat betrekken op zichzelf, of op eigen wereldbeeld, zonder dat dat direct persoonlijk bedreigend hoeft te zijn.
reacties alhier dienen bij voorkeur met argumenten onderbouwd te worden. het spuien van meningen is tot daar aan toe, maar het daarbij ook nog geestesziek verklaren van mensen is not done. zelfs al zou je wél op de hoogte zijn van de betekenis van de door jou gebruikte woorden
Punt is dat deze mensen gebeurtenissen met elkaar in verband brengen, die niets met elkaar te maken hebben. Vervolgens worden er conclusies getrokken die nergens op gebaseerd zijn.
Wij "non-believers" worden er dan op aangekeken dat wij niet "zien" waar de regering, NAVO of wat dan ook mee bezig is.
Ze verliezen de realiteit volkomen uit het oog en denken dat wij fout zitten. Eenzelfde geval is in feite die kerel die dag-in dag-uit door Eindhoven loopt te schreeuwen dat hij een soort profeet is. (Ik weet z'n naam niet). Hij zal ongetwijfeld heilig overtuigd zijn van z'n eigen gelijk en de rest van de wereld als "onwetend" bestempelen, maar wij denken daar als "onwetenden" toch heel anders over.
quote:Als je DSM4 kent snap je helemaal dat dergelijke losse kreten niet zomaar gehanteerd kunnen worden. Dus daar hoeven we het al niet meer over te hebben dan
Op vrijdag 27 december 2002 21:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Punt is dat deze mensen gebeurtenissen met elkaar in verband brengen, die niets met elkaar te maken hebben. Vervolgens worden er conclusies getrokken die nergens op gebaseerd zijn.
Wij "non-believers" worden er dan op aangekeken dat wij niet "zien" waar de regering, NAVO of wat dan ook mee bezig is.
Ze verliezen de realiteit volkomen uit het oog en denken dat wij fout zitten. Eenzelfde geval is in feite die kerel die dag-in dag-uit door Eindhoven loopt te schreeuwen dat hij een soort profeet is. (Ik weet z'n naam niet). Hij zal ongetwijfeld heilig overtuigd zijn van z'n eigen gelijk en de rest van de wereld als "onwetend" bestempelen, maar wij denken daar als "onwetenden" toch heel anders over.
En het geloof in complotten: Hetzelfde kunnen zij van jou zeggen. Zij zien die verbanden, jij niet. Wie heeft gelijk? Jij staat aan de kant van de overgrote meerderheid, welk feit je geloof in het eigen gelijk uiteraard enorm ondersteunt.
Ik ben zelf ook nogal cynisch over al die complotten. Maar ik moet wél zeggen dat ik groot respect heb voor degenen die tegen iedereen in tóch hun eigen weg blijven volgen. Die zich niet comfortabel geruggesteund voelen door een grote massa, en toch staan voor hun eigen mening. Dit betekent niet dat ik iedere gek heilig verklaar. Wél dat als het er op aan komt, ik meer respect heb voor dergelijke 'gekken', zelfs al zouden ze dat werkelijk zijn, en ze zelfs meer zou vertrouwen als het er op aan zou komen dan de wat meer zijwindgevoeligen onder ons.
Dus, laten we discussies zakelijk houden, zonder licht insinuerende opmerkingen aan de zijlijn etc. Iedereen kan hier mening kenbaar maken. Iedereen verdient respect. Zelfs al is men op napoleontische wijze overtuigd van de superioriteit van de eigen rationaliteit.
ik doe niet aan complottheorieen, dan liever naief doodgaan ofzo...
zijn jullie (de "believers, de verlichten") ook van die mensen die geloven dat de matrix echt zou kunnen zijn? hebben jullie zoms teveel films gekeken???
(heb een van die pagina's over de illuminati gelezen en vond dat gedoe over die logo's ehct onzin... zo kan je overal wel horus ogen enzo inzien....ooit eens bedacht dat dat beeld miss wel gewoon een mooi symbool si en daardoor veelgebruikt???)
\maar goed, zoals al gezegd..ik ben avts veel te naief...
maar wél erg gelukkig!!!
quote:je moet doen waar je je goed bij voelt , als dat bij jou vanuit egocentrisme de andere kant opkijken is bij ellende om je eigen psychologisch welzijn te beschermen, so be it..
Op vrijdag 27 december 2002 23:33 schreef kwakveense het volgende:maar goed, zoals al gezegd..ik ben avts veel te naief...maar wél erg gelukkig!!!
niet iedereen is sterk genoeg om de waarheid onder ogen te zien..
en daarbij wil ik even de songtekst van de rapper Paris bijvoegen
quote:
"I see a message from the government, like every day
I watch it, and listen, and call 'em all suckas
They warnin' me about Osama or whatever
Picture me buyin' this scam I said "never"
You in tune to a Hard Truth soldier spittin'
I stay committed gives a fuck to die or lose commission
It's all a part of fightin' devil state mind control
And all about the battle for your body mind and soul
And now I'm hopin' you don't close ya mind - so they shape ya
Don't forget they made us slaves, gave us AIDS and raped us
Another Bush season mean another war for profit
All in secret so the public never think to stop it
The Illuminati triple 6 all connected
Stolen votes they control the race and take elections
It's the Skull and Bones Freemason kill committee
See the Dragon gettin' shittier in every city""Now ask yourself who's the people with the most to gain (Bush)
'fore 911 motherfuckas couldn't stand his name (Bush)
Now even brothas waivin' flags like they lost they mind
Everybody got opinions but don't know the time
'Cause Amerikkka's been took - it's plain to see
The oldest trick in the book is make an enemy
Of phony evil now the government can do its dirt
And take away ya freedom lock and load, beat and search
Ain't nothin' changed but more colored people locked in prison
These pigs still beat us but it seem we forgettin'
But I remember 'fore September how these devils do it
Fuck Giuliani ask Diallo how he doin'
We in the streets holla 'jail to the thief' follow
Fuck wavin' flags bring these dragons to they knees
Oil blood money makes these killers ride cold
Suspicious suicides people dyin' never told
It's all a part of playin' God so ya think we need 'em
While 'Bin Ashcroft' take away ya rights to freedom
Bear witness to the sickness of these dictators
Hope you understand the time brother cause it's major""So now you askin why my records always come the same
Keep it real, ain't no fillers, motherfuck a blingin'
Mine eyes seen the gory of the coming of the beast
So every story every word I'm sayin' 'Fuck Peace'
See you could witness the Illuminati body count
Don't be surprised, these is devils that I'm talkin' bout
You think a couple thousand lives mean shit to killers?
I swear to God we the ones - ain't no villans [sic]
Or any other word they think to demonize a country
Ain't no terror threat unless approval ratings slumpin'
So I'ma say it for the record we the ones that planned it
Ain't no other country took a part or had they hand in
It's all a way to keep ya scary so you think you need'em
Praisin' Bush while that killer take away ya freedom
How many of us got discovered but ignore the symptoms?
Brothas talkin' loud but ain't nobody sayin' shit'
And with the 4th Amendment gone eyes are on the 1st
That's why I'm spittin' cyanide each and every verse
I see the Carlyle group and Harris Bank Accounts
I see 'em plead the 5th each and every session now
And while Reichstag burns I see the public buy it
I see the profilin see the media's compliance
War is good for business see the vicious make a savior
Hope you understand the time brother cause its major""What would you do if you
Knew all of the things we know
Would you stand up for truth
Or would you turn away too?
And then what if you saw
All of the things that's wrong
Would you stand tall and strong?
Or would you turn and walk away"
Paris - What would you do ?
Of het concept 'duivel'; een duistere macht die streeft naar inname van de wereld, en middels het kopen van zielen etc. zichzelf probeert te infiltreren in de mensheid en aldus aan de macht te komen.
Zijn de huidige complot-theorieen een vertechnologiseerde of vercommercialiseerde versie van dit oude 'complot-bewustzijn', van een ongedefinieerde angst 'ZE willen ons veroveren en overheersen'?
Ook voor de duivel waren immers voldoende aanwijzingen voor handen, en de 'tekenen' en de wonderen uit de christelijke kerk ontbreken ook niet als bewijs.
quote:Het Christendom is ook een complot
Op zaterdag 28 december 2002 13:44 schreef iteejer het volgende:
Het christendom zou ook best als complot opgevat kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |