maar wat is nou de beste en goedkoopste ..kan ze allebij wel kopen van men geld maar of er dan nog een spelletje af kan is nog maar de vraag...
dus graag meningen over gameplay looks etc etc etc en ook wel handig welke heeft de mooiste spelletjes.. 9~
quote:Ik zou een PS2 nemen voor je het weet krijg je een blue screen
Op maandag 23 december 2002 14:47 schreef LauLau het volgende:
Mensen ik wil van men zakcentjes een nieuwe console kopen..maar wat is nou de beste en goedkoopste ..kan ze allebij wel kopen van men geld maar of er dan nog een spelletje af kan is nog maar de vraag...
dus graag meningen over gameplay looks etc etc etc en ook wel handig welke heeft de mooiste spelletjes.. 9~
zelf heb ik een PS2 zijn aardig wat spellen voor te krijgen zie DC++
De playstation heeft naar mijn idee toch leukere games dan de xbox, die heeft meer games die lijken op de pc games. De playstation heeft mooiere rpg's (zoals final fantasy e.d.) en meer arcade achtige games en die zijn mijn genre.
Als je eenmaal op een xbox hebt gespeeld kun je de gfx van een ps2 niet meer aanzien..
quote:hij hoeft niet te blazen
Op maandag 23 december 2002 14:52 schreef sir_dalord het volgende:
xbox....dat ding hebt zoveel power.... die blaast de ps2 er binnenkort uit.. nu zijn ze nog gelijk, maar de xbox zit nog laaaaang niet aan zijn top....
wil goedkoopste en nu nog beste ..
haha maar xbox heeft weinig kewle spelletjes dacht ik zo...halo is wel geil etc ..maar playstation heeft get away etc
quote:the getaway zuigt, gta is wel cool. Maar de Xbox heeft zat coole games...
Op maandag 23 december 2002 14:53 schreef LauLau het volgende:[..]
hij hoeft niet te blazen
wil goedkoopste en nu nog beste
..
haha maar xbox heeft weinig kewle spelletjes dacht ik zo...halo is wel geil etc ..maar playstation heeft get away etc
quote:is ook wel cool ja linux het nadeel is je moet er een apart paket voor kopen dat is geloof ik iets van 300 gulden of zo.. een beetje jammer
Op maandag 23 december 2002 14:51 schreef LauLau het volgende:
hahah ...blue screen ...je kan er ook linux op installeren
Ik speel nog steeds met veel plezier op mijn super nintendo mario en dat ziet er echt niet uit. En mijn ps1 staat elke avond nog een uurtje te brommen voordat ik ga slapen, die games zien er ook niet zo super uit. Gameplay is toch het belangrijkste toch?
[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 23-12-2002 14:59]
quote:Heb gamecube gespeeld in winkel..en ik vond hem afschuwelijk !
Op maandag 23 december 2002 14:56 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik ben benieuwd waarom je de GameCube niet noemt![]()
Deze is namelijk ook erg goed
quote:Wat was er afschuwelijk aan
Op maandag 23 december 2002 14:57 schreef LauLau het volgende:[..]
Heb gamecube gespeeld in winkel..en ik vond hem afschuwelijk !
Ik zou trouwens een Xbox nemen als je aan het twijfelen bent tussen de PS2 en de Xbox!
quote:Ja
Op maandag 23 december 2002 15:00 schreef LauLau het volgende:
Is het trouwens ook zo dat je ps1 spelletjes op ps2 kan spelen..
scheelt me aardig wat duiten
Misschien is het handig dat je aangeeft wat voor games je leuk vind, dat helpt om een goede reactie te geven.
Nu krijg je alleen reacties als: geluid en graphics zijn veel beter enzo, daar heb je natuurlijk weinig aan. Het grootste en belangrijkste verschil (zeg ik nogmaals) zit in het type games. Daarin zit bij alle 3 de consoles een groot verschil.
Je bent echt een xbox, ps2 of gamecube persoon of je moet echt verslaafd zijn aan games en ze alle 3 leuk vinden.
XBOX heeft Halo, Splinter Cell en nog een paar van dat soort spellen maar voor de PS2 komen weer betere voetbalspellen en racers uit dus kijk gewoon wat voor soort spellen je leuk vindt en koop er dan 1.
maar die spellen zijn ook super duur..
En ook niet te branden ..:S
maar playstation 2 is toch ook mooi ?!
quote:kan wel
Op maandag 23 december 2002 15:06 schreef LauLau het volgende:
Mhh ...die Xbox is wel goed dus...maar die spellen zijn ook super duur..
En ook niet te branden ..:S
Klopt dat???
quote:Zeker ,haalt natuurlijk niet de X-Box maar ik kijk vaak genoeg me ogen uit.
Op maandag 23 december 2002 15:06 schreef LauLau het volgende:
splintercell daarintegen is wel super geil...
en zoals ik zij halo ook wel..
hmm keuzes keuzes keuzes
...
Zijn niet de goedkoopste abo's (ben vaak enzo), maar als je nu toevallig een nieuwe gsm zoekt... staan elke dag veel van dit soort advertenties in de spits en metro.
quote:Op een psx mem card wel.
Op maandag 23 december 2002 15:07 schreef MarcellicA het volgende:
Uhm, ik had ergens gehoord dat je je oude PS1 spelletjes wel kon spelen maar niet saven....Klopt dat???
quote:Inderdaad, zowel voor ps2 als voor xbox zijn zat illegale dvd kopietjes te koop, hebben wel allebei een chipje nodig om deze te kunnen spelen, maar dat is detail.
Op maandag 23 december 2002 15:06 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
kan wel
quote:gameplay is idd belangrijk...
Op maandag 23 december 2002 15:08 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Zeker ,haalt natuurlijk niet de X-Box maar ik kijk vaak genoeg me ogen uit.
Voor mijzelf blijft psx het beste ,wat een games waren daar op verschenen
Ker goes voor gameplay.
quote:
Onder jongeren in de leeftijd van 16 tot 24 jaar heeft de Consumentenbond gevraagd naar de voorkeur van console, waaruit bleek dat de PS2 het meest populair was. De GameCube werd gezien als een "leuk nieuw ding" en de Xbox stond bij niemand op het lijstje.
quote:
De Consumentenbond concludeerde dat de GameCube met haar 220 euro als spelcomputer een goede keus is, maar dat de Playstation 2 (265 euro) veelzijdiger is doordat deze de meeste games heeft en DVD's kan afspelen. De Xbox is een goede keus voor diegenen die veel waarde hechten aan beeld- en geluidskwaliteit. Verder lijkt de Xbox volgens de bond het duurste alternatief voor toekomstig online gamen.
quote:Ik vind die Wehkamp promo texten altijd belachelijk
Op maandag 23 december 2002 15:19 schreef 303 het volgende:
Uit de consumentengids:
[..]
[..]
En de Games Line up gezeik is ook niet meer geldig want de BOX heeft gewoon een lijst waar ik nachten voor wakker zou blijven.
Met andere worden Life is short play more kies de Xbox
quote:Zei de amateur
Op maandag 23 december 2002 15:21 schreef Qautrix het volgende:
Kies de Xbox dan zit je gebakken ze verkopen beter als de Gamecub.
En de enigste reden waarom we de PS2 niet voorbij kunnen is omdat de PS2 er 1 a 2 jaar was voordat de Xbox kwam dus meer user voor de PS2 op dit moment maar ja 2 jaar oud zegt natuurlijk ook wel weer genoeg over de GFX en Sound want zet nou eens jullie favorite spel naast een toppertje zoals DOA3 of Halo of Splinter Cell dan is de PS2 toch echt te oud om nog mee vergeleken te worden....En de Games Line up gezeik is ook niet meer geldig want de BOX heeft gewoon een lijst waar ik nachten voor wakker zou blijven.
Met andere worden Life is short play more kies de Xbox
Ik KOTS op Zelda OOT & FFVII OMDAT ze oud zijn
Beleef nog veel plezier aan oude spellen
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 23-12-2002 15:26]
quote:OMFG en jij mag adverteren op XBW? Tssk
Op maandag 23 december 2002 15:04 schreef MobileRingtonez het volgende:
Op dit moment duidelijk de PS2, maar als je genoeg geduld hebt om het nog even uit te houden met een *paar* leuke spelletjes is een Xbox ook wel fett... vooral straks met Xbox Live! (PS2 krijgt dat ook maar ik gok dat dat nog een stuk langer gaat duren)
Als je toch een consol gaat kiezen neem dan iets wat nieuw is je kan zeggen wat je wil maar de PS2 is gewoon OUD!!
Ik beleef ook nog steeds heel veel fun met die kikkers die de snelweg over moeten steken.
[Dit bericht is gewijzigd door Qautrix op 23-12-2002 15:29]
Het online gamen gaat dan idd wel via een abonnement (60 euro voor 1 jaar, en dan krijg jedaarbij een headset + 2 games) maar is dan op het moment ook verreweg het uitgebreidst EN het eerste echte systeem dat wordt ingevoerd.
[Dit bericht is gewijzigd door WouteRF op 23-12-2002 15:30]
quote:Kinderachtig ook nog ,je mag naar gamers.nl gaan wat mij betreft.
Op maandag 23 december 2002 15:27 schreef Qautrix het volgende:
Amateur hahaha ik heb zo'n beetje elke consol wel meegemaakt.
Ik zeg niet dat ouwe games niet goed zijn.
Als je dat leest moet je nog net even een brilletje voor kerst vragen.Als je toch een consol gaat kiezen neem dan iets wat nieuw is je kan zeggen wat je wil maar de PS2 is gewoon OUD!!
quote:En de XBOX is ook oud want de Gamecube is er als laatste bij gekomen!!!!!!! Kunnen we zo gaan beginnen slaat nergens op!
Op maandag 23 december 2002 15:27 schreef Qautrix het volgende:
Amateur hahaha ik heb zo'n beetje elke consol wel meegemaakt.
Ik zeg niet dat ouwe games niet goed zijn.
Als je dat leest moet je nog net even een brilletje voor kerst vragen.Als je toch een consol gaat kiezen neem dan iets wat nieuw is je kan zeggen wat je wil maar de PS2 is gewoon OUD!!
Ik beleef ook nog steeds heel veel fun met die kikkers die de snelweg over moeten steken.
Kijk gewoon naar de spellen die je wilt spelen en kies dan, als jij het liefst ps1 spellen speelt koop je toch een psone. Boeit het of het oud is of niet?? NEE!!! Het gaat om de spellen
quote:Als je mij nou maar beter kende
Op maandag 23 december 2002 15:32 schreef Qautrix het volgende:
HAHHAHA grappig je komt hier om je mening te geven en gelijk word je geflamed omdat ze niet tegen hun verlies kunnen....
Kereltjes hier op fok ook altijd.
quote:hoi
Op maandag 23 december 2002 15:31 schreef munk het volgende:
hoi
quote:
Op maandag 23 december 2002 15:33 schreef erikh het volgende:[..]
En de XBOX is ook oud want de Gamecube is er als laatste bij gekomen!!!!!!! Kunnen we zo gaan beginnen slaat nergens op!
Kijk gewoon naar de spellen die je wilt spelen en kies dan, als jij het liefst ps1 spellen speelt koop je toch een psone. Boeit het of het oud is of niet?? NEE!!! Het gaat om de spellen
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 23-12-2002 15:36]
Die van de PS2 komen niet eens in de buurt van de Box.
En de Cube redt het ook niet sorry als ik jullie dromen vernagel....
Maar see the light!!
quote:en zoals ik al aangegeven heb, check de games, je kunt wel een xbox kopen vanwege de graphics maar als je de spellen geen flikker aan vindt heb je daar niks aan.
Op maandag 23 december 2002 15:35 schreef Qautrix het volgende:
Ga jij even de specs van de Xbox met die van de Cube vergelijken dan weet je wat ik bedoel kerel.Die van de PS2 komen niet eens in de buurt van de Box.
Maar see the light!!
Dus see jij maar the light
<edit> hier, hoef je niet zo te zoeken, ben alleen bang dat de specs van jouw tl buis weer beter zijn </edit>
[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 23-12-2002 15:38]
quote:O ,god ,zo'n figuur
Op maandag 23 december 2002 15:35 schreef Qautrix het volgende:
Ga jij even de specs van de Xbox met die van de Cube vergelijken dan weet je wat ik bedoel kerel.Die van de PS2 komen niet eens in de buurt van de Box.
Maar see the light!!
Je ziet het wel hoor.
quote:Xbox is het nieuwst. Gamecube kwam al in oktober uit (Japan) en de Xbox in november (Amerika)
Op maandag 23 december 2002 15:33 schreef erikh het volgende:[..]
En de XBOX is ook oud want de Gamecube is er als laatste bij gekomen!!!!!!! Kunnen we zo gaan beginnen slaat nergens op!
quote:
Op maandag 23 december 2002 15:36 schreef erikh het volgende:
Dus see jij maar the light<edit> hier, hoef je niet zo te zoeken, ben alleen bang dat de specs van jouw tl buis weer beter zijn </edit>
quote:En wonen we in japan of amerika???
Op maandag 23 december 2002 15:39 schreef WouteRF het volgende:[..]
Xbox is het nieuwst. Gamecube kwam al in oktober uit (Japan) en de Xbox in november (Amerika)
quote:Hij maakte een statement
Op maandag 23 december 2002 15:39 schreef WouteRF het volgende:[..]
Xbox is het nieuwst. Gamecube kwam al in oktober uit (Japan) en de Xbox in november (Amerika)
Waar maken jullie je druk om? Het is maar een spelletjekompjoeter hoor en iedereen heeft zijn eigen smaak, dus geen ruzie maken
quote:haha 16 jaar met 10 gulden in het ..uur ..sure
Op maandag 23 december 2002 15:41 schreef WebForce het volgende:
Kijk naar de games en aan de hand daarvan kies je console, of spaar door en neem ze allebei
man tegen die tijd is er een playstation 3 uit
quote:Precies ..en nou ben ik nog niet verder dan ooh hij heeft betere gfx en sound
Op maandag 23 december 2002 16:01 schreef 303 het volgende:
Ik word ook een beetje moe van dit topic, even advies vragen over het kopen van een console ontaard in een paar uur in een compleet slagveld.Waar maken jullie je druk om? Het is maar een spelletjekompjoeter hoor en iedereen heeft zijn eigen smaak, dus geen ruzie maken
Maar goed men pa heeft net ingestemd om helft te betalen dus het word denk ik de Xbox .....of ps2 ..hmm
playstation 2 want ik hou van de games !!
quote:[off-topic]
Op maandag 23 december 2002 17:12 schreef LauLau het volgende:[..]
Precies ..en nou ben ik nog niet verder dan ooh hij heeft betere gfx en sound
Maar goed men pa heeft net ingestemd om helft te betalen
dus het word denk ik de Xbox .....of ps2 ..hmm
playstation 2 want ik hou van de games !!
quote:Kijk met u kan ik praten l4urens@hotmail.com ..prijs gegevens etc
Op maandag 23 december 2002 17:16 schreef HAL9000S het volgende:[..]
[off-topic]
Als je nog een ps2 moet hebben, ik verkoop er een tegen een goede prijs.
hast du auch spelletjes ?!
quote:ik zou je wel kunnen zoenen
Op maandag 23 december 2002 17:19 schreef HAL9000S het volgende:
ik stuur alle info wel naar je mailadres, anders gaan ze zeiken hier
quote:Betaling gelieve niet in natura
Op maandag 23 december 2002 17:19 schreef LauLau het volgende:[..]
ik zou je wel kunnen zoenen
quote:haha don't worry...
Op maandag 23 december 2002 17:20 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Betaling gelieve niet in natura
maar ist geen afgetrapt ding ..
bedoel kan zie het al voor me ..je raakt gefrustreerd omdat je in de easymode niet met ajax van fctwente kan winnen en je dit afreageerd op een onschuldige console..(fc twente is gewoon goed )
hahah geintje ...zal wel in orde zijn
quote:Nee, ik ben altijd zuinig op mijn consoles. Als ik gefrustreerd raak, is mijn beeldbuis meestal de lul
Op maandag 23 december 2002 17:23 schreef LauLau het volgende:[..]
haha don't worry...
ook geen monopoly geld ..maar ist geen afgetrapt ding ..
bedoel kan zie het al voor me ..je raakt gefrustreerd omdat je in de easymode niet met ajax van fctwente kan winnen en je dit afreageerd op een onschuldige console..(fc twente is gewoon goed)
hahah geintje ...zal wel in orde zijn
quote:L4urens@hotmail.com
Op maandag 23 december 2002 17:28 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Nee, ik ben altijd zuinig op mijn consoles. Als ik gefrustreerd raak, is mijn beeldbuis meestal de lul
Hij pakt 14urens@hotmail.com niet als emailadres trouwens.
quote:hehehe ..dus het kan wel ...illegaal rippen van dvd's ..
Op maandag 23 december 2002 17:30 schreef juanp het volgende:
ik heb net een xbox gekocht en ben blij dat ik die heb genomen, nu alleen nog wat soldeerwerk laten verrichten
maar ook spelletjes ?!
Vergeet ook de online spelmogelijkheden niet. Daarin gaat de Xbox het zeker beter doen dan de Playstation.
Het duurde bij de Playstation ook even voor dat het maximale eruit gehaald en de spellen echt super werden.
Kun je nagaan hoe vet de spellen op de Xbox gaan worden. Die heeft gewoon veel meer in huis dan de playstation.
quote:oh oh het typische hypocryte fokgedrag weer hoor. Alsof jij nooit een cd-tje copieert. Wat is er nou mis mee een game te kopieren die ik anders toch nooit gekocht zou hebben, en ze verdienen toch genoeg aan me aangezien ik minstens 2 games origineel in de winkel koop per maand.
Op dinsdag 24 december 2002 11:00 schreef twi het volgende:
Iedereen die niet voor z'n games wil betalen, verdient het niet zo'n console in z'n bezit te hebben
quote:Welk hypocriete FOK!gedrag? Als ik naar de Megapool ga en daar een afwasmachine meesleept zonder te betalen, ga ik toch ook niet zeggen dat er niks mis mee is, omdat ik anders toch geen afwasmachine had gekocht?
Op dinsdag 24 december 2002 12:01 schreef HAL9000S het volgende:[..]
oh oh het typische hypocryte fokgedrag weer hoor. Alsof jij nooit een cd-tje copieert. Wat is er nou mis mee een game te kopieren die ik anders toch nooit gekocht zou hebben, en ze verdienen toch genoeg aan me aangezien ik minstens 2 games origineel in de winkel koop per maand.
quote:Je kunt mij niet wijsmaken dat jij nooit een mp3tje of filmpje download of iets kopieert, zo ja dan ben jij uniek te noemen en een dwaas want waarom heb je anders internet. Dat bedoel ik met hypocriet.
Op dinsdag 24 december 2002 12:03 schreef twi het volgende:[..]
Welk hypocriete FOK!gedrag? Als ik naar de Megapool ga en daar een afwasmachine meesleept zonder te betalen, ga ik toch ook niet zeggen dat er niks mis mee is, omdat ik anders toch geen afwasmachine had gekocht?
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 24-12-2002 12:14]
quote:Uiteraard, ik ben geen heilige, maar voor iets wat ik jat ga ik niet zo'n gaar excuus verzinnen dat ik het toch niet had gekocht, en dat het oké is. Als ik m'n wasmachine en droger bij de Megapool heb gekocht, hoef ik me niet op de borst te kloppen en me zo goed te voelen dat ik er een afwasmachine vandaan jat...Ik ben origineel-freak m.u.v. de non-consumentenprogramma's van enkele honderden euro's die ik misschien 1x per maand gebruik...
Op dinsdag 24 december 2002 12:07 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Je kunt mij niet wijsmaken dat jij nooit een mp3tje of filmpje download of iets kopieert, zo ja dan ben jij uniek te noemen en een dwaas want waarom heb je anders internet.
quote:Van die wasmachine is een zowiezo een kromme vergelijking want als ik iets kopieer jat ik geen materiaal van waarde wat dus iemand daadwerkelijk mist in z'n assortiment, maar schend ik auteursrechten en haal ik iets in huis wat ik anders toch nooit gehaald zou hebben. Je kunt hoog of laag springen maar het is gewoon anders, en voor mijn gevoel is het oke, ook al ben ik me ervan bewust dat het wel stelen is. Maarja daar zullen we het wel niet over eens worden.
Op dinsdag 24 december 2002 12:15 schreef twi het volgende:[..]
Uiteraard, ik ben geen heilige, maar voor iets wat ik jat ga ik niet zo'n gaar excuus verzinnen dat ik het toch niet had gekocht, en dat het oké is. Als ik m'n wasmachine en droger bij de Megapool heb gekocht, hoef ik me niet op de borst te kloppen en me zo goed te voelen dat ik er een afwasmachine vandaan jat...
quote:Ik ben ook origineel-freak m.u.v. de softwareprogramma's van rond de 70 euro's die ik mischien 1x per maand gebruik......vandaar dat ik dus het woord hypocriet gebruikte.
Ik ben origineel-freak m.u.v. de non-consumentenprogramma's van enkele honderden euro's die ik misschien 1x per maand gebruik...
quote:Jouw drempel ligt zo'n 900 euro (Photoshop, hoewel ik PSP origineel heb liggen) lager als die van mij. Dat vind ik wel een wezenlijk verschil...
Op dinsdag 24 december 2002 12:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben ook origineel-freak m.u.v. de softwareprogramma's van rond de 70 euro's die ik mischien 1x per maand gebruik......vandaar dat ik dus het woord hypocriet gebruikte.
quote:oh dus in de trant van: als ik iets jat dan doe ik het meteen goed, dan is het minder erg. Dat jouw drempel hoger ligt dat betekent dus ook dat ik 12 games moet kopieeren om te kunnen tippen aan jouw jatwerk, het heeft dus 2 kanten.
Op dinsdag 24 december 2002 12:22 schreef twi het volgende:[..]
Jouw drempel ligt zo'n 900 euro (Photoshop, hoewel ik PSP origineel heb liggen) lager als die van mij. Dat vind ik wel een wezenlijk verschil...
quote:Tsja die spellen op de Xbox trekken me gewoon niet zo erg. Ik speel dan ook vooral sportspellen die makkelijk wegspelen, en dat lukt tot nu toe het beste op de PS2
Op maandag 23 december 2002 15:26 schreef WouteRF het volgende:[..]
OMFG en jij mag adverteren op XBW? Tssk
Het 'paar' leuke spelletjes is allang voorbij bij de Xbox en de Xbox heeft relatief meer kwalitatieve games dan de PS2 waarvan de helft echt gewoon crap is.
quote:Je kunt het natuurlijk ook op zo'n manier bekijken als je wilt, maar gezien de aard van de software is dat een kul-opmerking.
Op dinsdag 24 december 2002 12:24 schreef HAL9000S het volgende:[..]
oh dus in de trant van: als ik iets jat dan doe ik het meteen goed, dan is het minder erg. Dat jouw drempel hoger ligt dat betekent dus ook dat ik 12 games moet kopieeren om te kunnen tippen aan jouw jatwerk, het heeft dus 2 kanten.
Bovendien, waarom moet ik me hier in hemelsnaam tegenover jou verdedigen, als ik hier al m'n games en 9 van de 10 softwarepakketten legaal heb liggen?
quote:Hoe moet ik het zien dan? Omdat jij meteen een dure wasmachine jat bij de megapool, en ik 10 magnetrons voor dezelfde waarde is wat jij doet "minder erg"???. Wat ik kul vind is onderscheid maken tussen de aard van gejatte software. Wat maakt het nou uit hoevaak je iets gebruikt gejat is gejat, het komt er gewoon op neer dat we allebei software jatten, dus vind ik het raar dat jij met zo'n opmerking komt:
Op dinsdag 24 december 2002 12:29 schreef twi het volgende:[..]
Je kunt het natuurlijk ook op zo'n manier bekijken als je wilt, maar gezien de aard van de software is dat een kul-opmerking.
quote:Wat moet ik nu tegen jou zeggen dan, iemand die niet voor fotoshop wil betalen verdient het niet om een pc in z'n bezit te hebben. Dat bedoel ik dus met typisch hypocriet fokgedrag. En inderdaad ja, waarom zou ik mezelf hier tegen jou gaan verdedigen terwijl ik 9 van de 10 games die ik bezit origineel heb.
Op dinsdag 24 december 2002 11:00 schreef twi het volgende:
Iedereen die niet voor z'n games wil betalen, verdient het niet zo'n console in z'n bezit te hebben
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 24-12-2002 12:44]
quote:Als jij in die ratio je games koopt, waarom heb je dan in hemelsnaam nog behoefte aan een gemodde box met een enkele gekopieerde game?
Op dinsdag 24 december 2002 12:35 schreef HAL9000S het volgende:
En inderdaad ja, waarom zou ik mezelf hier tegen jou gaan verdedigen terwijl ik 9 van de 10 games die ik bezit origineel heb.
quote:Gewoon omdat ik het leuk vind om aan dat ding te kloten, mischien kan ik straks wel divx spelen of regiovrij dvd's afspelen of linux draaien.
Op dinsdag 24 december 2002 12:41 schreef twi het volgende:[..]
Als jij in die ratio je games koopt, waarom heb je dan in hemelsnaam nog behoefte aan een gemodde box met een enkele gekopieerde game?
quote:linux draaien op de xbox kon toch al zonder mod chip?
Op dinsdag 24 december 2002 12:46 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Gewoon omdat ik het leuk vind om aan dat ding te kloten, mischien kan ik straks wel divx spelen of regiovrij dvd's afspelen of linux draaien.
ps je kan van het geld ook een mooie videokaart kopen en een gamepas voor aan je pc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |