32 jaar en staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat.
voormalig wethouder in Leiden en nummer 3 op de nieuwe VVD-kandidatenlijst
Melanie Henriëtte (Melanie) Schultz van Haegen-Maas Geesteranus werd geboren op 28 juni 1970 te Laag-Soeren.
Na het behalen van het diploma Gymnasium-B in 1988 studeerde zij bestuurskunde aan de Rijksuniversiteit Leiden en de Erasmus Universiteit Rotterdam (doctoraal examen 1994).
Zij was vanaf 1995 als onderzoeker en adviseur, vanaf 1997 als senior adviseur, werkzaam bij de B&A groep BV te Den Haag. Vervolgens was zij inspecteur bij de Inspectie der Rijksfinanciën van het ministerie van Financiën tot 1999.
Van 1993 tot 1994 was zij fractie-assistent van de gemeenteraadsfractie van de VVD in Leiden. Van 1994 tot 2002 was zij lid van de gemeenteraad van Leiden, in 1999 voorzitter van de VVD-fractie. Van 1999 tot 2002 was zij wethouder.
Mw. Schultz van Haegen was onder meer bestuurslid van de Stichting Life Sciences Incubator Leiden, van het West Holland Foreign Investment Agency te Den Haag en lid van het Algemeen bestuur van de Streekmuziekschool Leiden en omgeving.
Mw. drs. M.H. Schultz van Haegen-Maas Geesteranus werd op 22 juli 2002 op voordracht van de VVD benoemd tot staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat in het Kabinet-Balkenende.
nieuwe Haagse ster of politica zonder echte inhoud?
quote:Excuzi....
Op vrijdag 20 december 2002 19:00 schreef Staal het volgende:
Heeft ze maar één voornaam?
Melanie Henriëtte Schultz van Haegen-Maas Geesteranus
quote:Sorry, ik las alleen de topictitel. Gelukkig maar voor ze trouwens.
Op vrijdag 20 december 2002 19:04 schreef QBZZ het volgende:[..]
Excuzi....
Melanie Henriëtte Schultz van Haegen-Maas Geesteranus
quote:Haar naam is te lang voor een topictitel op Fok!
Op vrijdag 20 december 2002 19:07 schreef Staal het volgende:[..]
Sorry, ik las alleen de topictitel. Gelukkig maar voor ze trouwens.
quote:Dat deed ze erom.
Op vrijdag 20 december 2002 19:11 schreef QBZZ het volgende:[..]
Haar naam is te lang voor een topictitel op Fok!
quote:En om die reden geen schijn van kans.
Op vrijdag 20 december 2002 19:11 schreef QBZZ het volgende:[..]
Haar naam is te lang voor een topictitel op Fok!
quote:Ik blij er bij dat er een politiek slowchat forum moet komen.
Op vrijdag 20 december 2002 23:41 schreef Kozzmic het volgende:
Is er nog een kans dat dit topic een politiek inhoudelijke kant opgaat??
quote:Forum of een apart slowchat-topic in dit politieke forum? Wat let je om er één te openen? Zolang het een klein beetje over politiek blijft gaan, zal ik in ieder geval de laatste zijn om 'm op slot te gooien!
Op vrijdag 20 december 2002 23:42 schreef gelly het volgende:[..]
Ik blij er bij dat er een politiek slowchat forum moet komen.
[sub]Wel jammer dat zowel X-Ray als CMT momenteel een POL-ban hebben...[/sub]
quote:Tsss, ze heeft er 6 jaar over gedaan.
Op vrijdag 20 december 2002 18:54 schreef QBZZ het volgende:
Na het behalen van het diploma Gymnasium-B in 1988 studeerde zij bestuurskunde aan de Rijksuniversiteit Leiden en de Erasmus Universiteit Rotterdam (doctoraal examen 1994).
quote:Dus?
Op zondag 22 december 2002 16:55 schreef zodiakk het volgende:[..]
Tsss, ze heeft er 6 jaar over gedaan.
quote:Dat kon toen nog met behoud van beurs etc. Ze zal wel wat bestuurlijke ervaring hebben opgedaan. Ach 6 jaar valt best mee
Op zondag 22 december 2002 16:55 schreef zodiakk het volgende:
Tsss, ze heeft er 6 jaar over gedaan.
Leiden (mijn stad, zowel als burger als student) heeft aan haar een grote verloren, maar dat is het welwaard.
quote:goede dame!
Op maandag 20 januari 2003 22:24 schreef Kozzmic het volgende:
Nu op TV (Nederland 3, Nederland Kiest)...
Krijgt ze er een wachtgeld regeling voor?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:18 schreef Tafkahs het volgende:
da's de 2e x dat ze zwanger is gedurende Balkenende 2, net als haar cda collega trouwens, Karin van Gennip ... dat doet maar
Deze wachtgeldregeling moet worden afgeschaft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |