Ik, twee vrienden en een vrouw zijn een soort van Alien tracking team. Zoiets als in de film "Species" zeg maar. Ik zal hun namen maar niet noemen, maar het zijn bekenden van me. Tis een collega, een fokster en nog een collega. Ik krijg uitleg van mijn vriend hoe het pistool werkt want op een of andere manier ben ik de enige die kan schieten. Pistool is overigens een luchtdrukpistool. Verdere uitleg verteld me dat ik de Aliens in hun ene grote oog moet raken om ze uit te schakelen.
We stappen met zijn vieren in een oude lift die aan alle kanten kraakt. Op een of andere manier bevinden we ons bovenaan en moeten we naar beneden. Met drie man achter me (en achter mijn pistool) gaan we naar beneden, maar de deuren die zwart zijn openen niet. Tis zelfs zo dan we van die view langzamerhand in-faden in een kermisritje zeg maar. Opeens is de lift dus een karretje in het donker die richting een stip licht rijd.
Eenmaal aangekomen zie ik dat we in een oud pakhuis zitten en zien we een Alien. Een schot in zijn oog voorkomt een ramp en allemaal gaan we weer uit elkaar. Vanaf dat moment zit in ik ineens in een bibliotheek en ben ik op zoek naar een boek. Ben daar met de auto gekomen. Dat weet ik maar dat heb ik niet letterlijk meegemaakt in mijn droom. Tis alsof ik me dat herinner in mijn droom.
Een klein meisje komt bij me staan. Ik schat haar een jaar of 5 en ze begint voor te lezen uit haar boekje. Ik huil................ (geen idee waarom)
Wat later ben ik ineens in mijn oude huis (huis wat ik al jaren niet meer gezien heb) en ren ik naar zolder waar ik vroeger sliep en waar mijn vrienden die ik nu helaas niet meer zie vanwege een meningsverschil liggen te slapen. Ik maak ze wakker en we lopen lachend en blij naar beneden en nemen een biertje. Een aangeboden sigaret weiger ik.
De wekker gaat........moet werken.
Dat jij je droom nog zo goed weet...ik vergeet meestal de details.
Maargoed, ben niet goed in analyseren van dromen
misschien ff zoeken bij google.nl
quote:Dat is het gekke.........ik vergeet mijn droom altijd........dit is eigenlijk de eerste die ik zo kan onthouden.
Op donderdag 19 december 2002 10:14 schreef b.-.s het volgende:
Boogschutter.....?:)Dat jij je droom nog zo goed weet...ik vergeet meestal de details.
Maargoed, ben niet goed in analyseren van dromen
misschien ff zoeken bij google.nl
quote:Normale reactie is moeilijk .. tja misschien dat een weekje gesloten inrichting je gedachte zodanig kan veranderen dat een normale reactie weer mogelijk wordt. Lief he..
Op donderdag 19 december 2002 10:19 schreef Thedoctor het volgende:
Sicko!!
- on-topic-
Geen idee wat die droom kan zijn. Ik heb al moeite genoeg m'n eigen dromen te begrijpen , laat staan dat ik dat van jou zou kunnen.
Wil je aub in dit apparaat kijken? *flits*
quote:
Op donderdag 19 december 2002 10:28 schreef TechXP het volgende:
aha, zo te zien ben je ontvoerd geweest door aliens!En nu wil je wraak nemen. Je ging dus naar de bibliotheek om te lezen hoe de aliens inelkaar zitten, hoe ze te werk gaan, e.d. Het meisje is de dochter van zo een alien en verteld welke bedoelingen de aliens hadden. Je vind het zo erg en je blijkt er naast te zitten dat de aliens slecht zijn, dus je moet huilen!
Daarna kwamen de MIB met zo een flitser en je bent dat allemaal vergeten en nu heb je dit gebeuren allemaal gedroomd
quote:één woord meesterlijk
Op donderdag 19 december 2002 10:28 schreef TechXP het volgende:
aha, zo te zien ben je ontvoerd geweest door aliens!En nu wil je wraak nemen. Je ging dus naar de bibliotheek om te lezen hoe de aliens inelkaar zitten, hoe ze te werk gaan, e.d. Het meisje is de dochter van zo een alien en verteld welke bedoelingen de aliens hadden. Je vind het zo erg en je blijkt er naast te zitten dat de aliens slecht zijn, dus je moet huilen!
Daarna kwamen de MIB met zo een flitser en je bent dat allemaal vergeten en nu heb je dit gebeuren allemaal gedroomd
quote:Slapen lijkt me sowieso zonde van de tijd....
Op donderdag 19 december 2002 10:59 schreef Salvad0R het volgende:
Dromen hebben heus wel diepere betekenis, anders zou het wel Heel Erg zonde van je tijd zijn.
In je dromen verwerk je alles wat je meemaakt, maar dat dat een diepere betekenis heeft? Nah...maar das mijn mening
quote:Soms kunnen dromen zeker wel een diepere betekenis hebben of een soort 'waarschuwing' zijn.
Op donderdag 19 december 2002 11:04 schreef Noca het volgende:[..]
Slapen lijkt me sowieso zonde van de tijd....
In je dromen verwerk je alles wat je meemaakt, maar dat dat een diepere betekenis heeft? Nah...maar das mijn mening
quote:er zijn boeken die wat verheldering kunnen geven, een vriendin van me heeft er een aantal, ze schrijft trouwens zelf al haar dromen op, en juist door de continuiteit is de strekking er vaak uit te halen, terwijl de dromen opzich alleen maar stukjes van de puzzel zijn.
Op donderdag 19 december 2002 10:08 schreef Chocobo het volgende:
-droom-
het enige wat ik er bij jou uithaal (laatste stukje) is dat je nog steeds zit met een stukgelopen vriendschap, een soort van heimwee naar een andere tijd, maar dat is meer een psychologische insteek dan een droomuitleg.
dromen zijn fascinerend..
quote:Je komt idd in de buurt ja,........... Ik weet dat het daar iets mee te maken heeft. Een vriend van me had deze verklaring.........is een goede vind ik:
Op donderdag 19 december 2002 11:17 schreef extreme het volgende:[..]
er zijn boeken die wat verheldering kunnen geven, een vriendin van me heeft er een aantal, ze schrijft trouwens zelf al haar dromen op, en juist door de continuiteit is de strekking er vaak uit te halen, terwijl de dromen opzich alleen maar stukjes van de puzzel zijn.
het enige wat ik er bij jou uithaal (laatste stukje) is dat je nog steeds zit met een stukgelopen vriendschap, een soort van heimwee naar een andere tijd, maar dat is meer een psychologische insteek dan een droomuitleg.
Meestal krijgen mensen sochtends de meest bizarre dromen.. maar deze is zo raar dat ik er geen verhaal van durf te maken... probeer het wel.
*Je bent met vrienden maar jijj bent de enige die bewapend is.. dus jij alleen kan uitkomst bieden.
*Ze (vrienden) beschermen je tegen iets "van buitenaf/alien" een vreemdeling (?)
*Deuren die zwart zijn kunnen niet open.. zaken zijn jou nog onbekend dus. En je wil wel meer er over weten maar dat kan/mag nog niet.
*Een bibliotheek duidt op kennis..
*Het meisje dat een boekje gaat lezen (zich afzonderd dus) wekt bij jou een emotie op.. wat is dat meisje? Heeft misschien ook iets van doen met de deuren?
*Je "verloren" vrienden als good old times.. echter is er wel wat veranderd in de tussen tijd .. je rookt niet meer.
Als ik het zo zou zien.. heeft het verlies van je vrienden meer impact als dat jij misschien voor jezelf kan toegeven.
De zwarte deuren blijven dicht, miscchien een vorm van rouw die je niet toestaat?
Je hebt andere vrienden die op jou pad zijn.. daarmee trek je op in wereld. Jij bent verstandig geweest (bibliotheek) denk je om de oude vrienden opzij te zetten, echter is er iets in je wat verdriet heeft (kleine meisje)...
Zoiets
quote:ik druk op "reageer op dit topic" en ik zie je reactie, je was me voor
er zijn boeken die wat verheldering kunnen geven, een vriendin van me heeft er een aantal, ze schrijft trouwens zelf al haar dromen op, en juist door de continuiteit is de strekking er vaak uit te halen, terwijl de dromen opzich alleen maar stukjes van de puzzel zijn.
quote:Mooi, probeer Lucide te dromen... staan topics over hier
Op donderdag 19 december 2002 10:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat is het gekke.........ik vergeet mijn droom altijd........dit is eigenlijk de eerste die ik zo kan onthouden.
quote:
quote:Dromen zijn idd vaag ja !
Op donderdag 19 december 2002 11:42 schreef EggsTC het volgende:[..]
quote:Ik heb het zelf niet zo op dromenboeken, omdat dingen niet voor iedereen hetzelfde betekenen. In zo'n boek staat 1 uitleg en die gaat dus niet voor iedereen op.
Op donderdag 19 december 2002 11:17 schreef extreme het volgende:er zijn boeken die wat verheldering kunnen geven, een vriendin van me heeft er een aantal, ze schrijft trouwens zelf al haar dromen op, en juist door de continuiteit is de strekking er vaak uit te halen, terwijl de dromen opzich alleen maar stukjes van de puzzel zijn.
Het ligt er dus maar aan hoe iemand die dingen in zijn normale leven interpreteert.
quote:Like duhhh
Op donderdag 19 december 2002 14:27 schreef MUUS het volgende:
Hmmmmm, dit topic heeft al een aantal reacties, dus ik laat hem toch maar open.
quote:Wilde je hem sluiten dan??
Op donderdag 19 december 2002 14:27 schreef MUUS het volgende:
Hmmmmm, dit topic heeft al een aantal reacties, dus ik laat hem toch maar open.
quote:Owwww,....sowwy Muus
Op donderdag 19 december 2002 15:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik denk dat muus misschien wel bedoelde dat er al een dromen topic was . Help! dromenexperts, ik heb naar gedroomd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |