quote:Balkenende is ook een achterbaks politicus. Maar ja, daar is de kiezer te blind voor om dat te zien.
Op maandag 16 december 2002 23:04 schreef Staal het volgende:
Balkenende en de Geus hebben een wetsvoorstel in het geniep gemaakt waarbij toetreding alleen kan door beroepsziekte. Wordt onder de pet gehouden door Balkenende en de Geus. Wordt niet in de verkiezingscampagne gebruikt. Waar Pim Fortuyn om werd weggehoond, wordt op geniepige wijze ingevoerd straks.
Wel uitgelekte stukken waar ik nogal van schrik. "Dit moet geheim blijven tot na de verkiezingen". Tuurlijk kun je raden dat het altijd zo gaat, maar ik vind het toch altijd weer even schrikken als er zo'n "bewijs" opduikt dat het idd echt gebeurt.
CDA de Geus het sociale gezicht van dit kabinet my ass!
quote:Die gereformeerde glimpiepers denken altijd dat ze procuratiehouders zijn van God. Hou ze in de gaten.
Op maandag 16 december 2002 23:05 schreef gelly het volgende:[..]
Balkenende is ook een achterbaks politicus. Maar ja, daar is de kiezer te blind voor om dat te zien.
Balkenende is sowieso een vreemde snuiter, met zijn geweldige team, waarvan er drie al zijn opgehoepeld en een vierde zwaar aangeschoten wild is. Die gast is in staat om een team te bouwen zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Staal op 16-12-2002 23:11]
Hoelang zal 't duren voordat deze reacties hier opduiken?
Het plan is asociaal, en het achterhouden voor de kiezers is nog veel asocialer!
Maar, laten we afwachten wat De Geus erop te zeggen heeft. Hij moet wel de kans hebben zich te verdedigen.
quote:Nou nou, ik ben zelf ook gereformeerd opgevoed. Laat die belediging maar achterwege.
Op maandag 16 december 2002 23:09 schreef Staal het volgende:[..]
Die geroformeerde glimpiepers denken altijd dat ze procuratiehouders zijn van God. Hou ze in de gaten.
Balkenende is sowieso een vreemde snuiter, met zijn geweldige team, waarvan er drie al zijn opgehoepeld en een vierde zwaar aangeschoten wild is.
quote:Dan zou jij het moeten weten. Is toch geen belediging trouwens. Is toch zo.
Op maandag 16 december 2002 23:11 schreef gelly het volgende:[..]
Nou nou, ik ben zelf ook gereformeerd opgevoed. Laat die belediging maar achterwege.
quote:Dat geformeerden achterbaks zijn ? Dat lijkt me toch vooral afhankelijk van de persoon, sommigen zijn achterbaks en anderen weer niet. Net als bij "normale" mensen
Op maandag 16 december 2002 23:12 schreef Staal het volgende:[..]
Dan zou jij het moeten weten. Is toch geen belediging trouwens. Is toch zo.
Natuurlijk is het geloof hypocriet, maar dat is een andere discussie die al elders gevoerd wordt.
quote:Fortuyn is dood. En ze volgelingen maken er een soep van.
Op maandag 16 december 2002 23:14 schreef SCH het volgende:
Dit was toch wat Fortuyn wilde. Het volk moet toch tevreden achterover leunen nu???
quote:Ik bedoel dat ze denken dat ze een heel speciale band hebben met God, specialer dan andere mensen en dat dat dus verwachtingen schept.
Op maandag 16 december 2002 23:14 schreef gelly het volgende:[..]
Dat geformeerden achterbaks zijn ? Dat lijkt me toch vooral afhankelijk van de persoon, sommigen zijn achterbaks en anderen weer niet. Net als bij "normale" mensen
![]()
Voor de rest: iedereen is hypocriet. Dit is niet hypocriet zijn, maar gemeen spel.
quote:In wetenschap, filosofie en theologie?
Natuurlijk is het geloof hypocriet, maar dat is een andere discussie die al elders gevoerd wordt.
quote:Nee die voeren nu 1 van zijn verschrikkelijk slechte ideen uit. Dat kun je moeilijk soep noemen, eerder de geest
Op maandag 16 december 2002 23:15 schreef Slam het volgende:[..]
Fortuyn is dood. En ze volgelingen maken er een soep van.
quote:Je moet je verantwoordelijkheid nemen, zegt hij altijd. En niets uitsluiten.
Op maandag 16 december 2002 23:14 schreef Zander het volgende:
"De kiezer moet weer vertrouwen krijgen in de politiek", dat was toch ook zo'n gevleugelde Balkenende I - leus?
quote:Ik geloof Marijnissen ook wel als hij zegt dat ze het wetsvoorstel bewust tot na de verkiezingen uit de publiciteit wilden houden... Het gaat ze wellicht nog een paar sociale stemmen van het CDA kosten. Ook geloof ik wel dat Balkenende indien nodig LPF zal vragen om mee te doen aan de coalitie met de VVD... En Mat Herben zal dan wel minister worden natuurlijk... Wat een vreemde lui zijn het toch.
Balkenende en de Geus hebben een wetsvoorstel in het geniep gemaakt waarbij toetreding alleen kan door beroepsziekte. Wordt onder de pet gehouden door Balkenende en de Geus. Wordt niet in de verkiezingscampagne gebruikt. Waar Pim Fortuyn om werd weggehoond, wordt op geniepige wijze ingevoerd straks.
quote:Maar het moet ook betaalbaar voor iedereen zijn, zo'n particuliere verzekering. Dat zal niet haalbaar zijn voor iedereen.
Op maandag 16 december 2002 23:22 schreef fokje het volgende:
Het plan is helemaal niet asociaal, maar je moet je dan wel kunnen verzekeren tegen niet-beroepsziekten. Het plan van de SER was veel asocialer; mensen met burn-out en ME e.d. niet in de WAO.
Hierdoor ontstaan er weer erg grote verschillen tussen de haves en de have-nots.
quote:Kortom we schaffen de WAO maar helemaal af? Dit soort plannetjes zijn er al decennia, en in elk land waar ze het hebben is het alleen een garantie op eindeloze rechtszaken en een vetpot voor particuliere verzekeringen.
quote:Ja we kunnen heel trots zijn op dit fantastische kabinet. Geen achterkamertjespolitiek meer ? Netjes hoor
quote:Of de vakbonden dwingen de werkgevers tot collectieve bedrijfsregelingen.
Op maandag 16 december 2002 23:27 schreef Staal het volgende:[..]
Maar het moet ook betaalbaar voor iedereen zijn, zo'n particuliere verzekering. Dat zal niet haalbaar zijn voor iedereen.
Hierdoor ontstaan er weer erg grote verschillen tussen de haves en de have-nots.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |