quote:
Op maandag 16 december 2002 14:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam vraagt zich af of de topic starter 5 voorbeelden kan geven waarom deventer roeleerd ?
.
quote:Jah
Op maandag 16 december 2002 15:17 schreef Bolletje... het volgende:
skihut
verder vind ik deventer er maar grijs en grauw uitzien als ik in de auto zit
quote:istie dicht?
Op maandag 16 december 2002 15:17 schreef Bolletje... het volgende:
skihut
quote:afgefikt...
Op maandag 16 december 2002 15:23 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
istie dicht?
quote:
Op maandag 16 december 2002 15:18 schreef Dave het volgende:het voetgangers- en fietserspondje de boekenmarkt Deventer koek de Brink in de zomertijd Elegast
quote:eindelijk
Op maandag 16 december 2002 15:23 schreef DIFFR3NC3 het volgende:[..]
afgefikt...
[sub]je zou toch denken dat al die slingers enzo wat sneller branden, maar nee hoor [/sub]
quote:
Op maandag 16 december 2002 17:11 schreef SuperUli het volgende:[..]
eindelijk
![]()
[sub]je zou toch denken dat al die slingers enzo wat sneller branden, maar nee hoor
[/sub]
Deventer is idd grauw en grijs, zeker met mun zonnebril op zonder zon.
quote:Deventer is helemaal niet grauw en grijs en wie zet er nou een zonnebril op als er geen zon is
Op dinsdag 17 december 2002 10:44 schreef Shitface het volgende:
Ik kan om eerlijk te zijn maar een ding bedenken waarom deventer rouleert. IK woon er...verder hoopte ik dat jullie me konden helpen.Deventer is idd grauw en grijs, zeker met mun zonnebril op zonder zon.
Deventer heeft een mooie oude binnenstad,.. en als je de brug over komt en deventer ziet liggen,... is toch een mooi uitzichtje...
IJsel is dus ook erg mooi...
Wat nog meer goed is aan Deventer-> Goedkopere huizen
quote:Hoeveel steden hebben de rode buurt op een drukke doorgaande weg?
Op dinsdag 17 december 2002 10:50 schreef Shitface het volgende:
Je hebt eigenlijk gelijk!! En Deventer is kleurrijk bedenk ik me net. Kijk maar als je de wilhelmina-brug bijna over bent naar links als je Deventer komt binnen rijden; allemaal gezellige rode lampjes!!!
Deventer is leuk
Als alle deventenaren nu reageren en met ons mee deventer rouleren dan ben ik weer helemaal gelukkig!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |